19. The best in my life.

550 32 5
                                    

 Uběhlo pětadvacet dní a konečně jedu zpátky k Louisovi domu. 

"A proč jdeš pryč?" Ptá se mně malá Megan 
"Musím jsem stará a už tu nemusím být. Jsem dospělá." Řeknu jí a pohladím po hlavičce. Otočím se na Louise a naznačím mu že ještě chvilku. Jen kývne a popojde k autu. 
"Budeš za mnou chodit?" 
"Jak jen to půjde beruško." 
"Slibuješ." Nastavila malíček a koukla se na mně. 
"Slibuju." Propleteme malíčky a hned mi potom Megan skočí okolo  krku. Po tváři se mi spustí první slza a už to dál nedržím a rozbrečím se naplno. Už i Megan vzlyká a popotahuje. 
"Tak jo musím jít. Ahoj."Utřu si slzy a zvednu se. Pomalu jdu k autu. Ještě se na ní otočím a začne mi zběsile mávat. Zamávám ji už od auta nazpět a nasednu k Louisovi. 
"Nevidíte se naposledy." Řekne Louis a položí svojí ruku na moje stehno. 
"Já vím, ale prostě bude mi chybět ze všech nejvíc. V podstatě jsem s ní trávila celí čas tady." Smutně se na něj podívám. Sklopí oči a podívá se na moje ruce. 
"Nějak se to udělá." Řekne a nastartuje. 

Doma mně všichni přivítají a konečně když mně pustí ze svých spárů vydám se nahoru po schodech do svého staronového pokoje.
"Ne." Louis mně zastaví jediným slovem a chytne mně za ruku než stačím vzít za kliku.
"Tam." Ukáže na dveře svého pokoje.
"Nemyslíš to vážně." Nadzvednu jedno obočí a pozoruju ho.
"Myslím, nikdo nebyl proti. Koupili jsme tam další skříň a vyhodil kvůli tobě pohovku. Takže nechci nic slyšet."
"Aww."  Hodím svoje ruce okolo jeho krku a spojím naše špičky nosů. Louis mně pomalu tlačí k dveřím do pokoje. Šáhne po klice a otevře dveře. Hned jak jsem oba za prahem je zase zavře. 
"Tolik si mi chyběla." Řekne a spojí naše rty. Rukama mi zajede pod tričko a jede přes boky na záda k rozepínání podprsenky. Rozepne ji hned a stále pokračuje v laskání mích rtů. Jednou rukou se vrátí do předu a zmáčkne mi jedno prso. 
"Půl roku Lauro, půl roku." Zašeptá a přetáhne mi tričko přes hlavu na to mi stáhne i podprsenku. 

"Já vím." Taky mu sundám tričko a přitisknu se k němu. Pomalu se posouváme až k posteli. Když už jme u ní svalíme se do ní a něco mi zatlačí na záda. 

"Počkej." 
"Nechci čekat." Začne se usmívat a líbat mně na krku. 

"Ne počkej tlačí mně něco na zádech." 
"Není to náhodou na blbím místě?" Začnu se smát a trochu se nadzvednu. Šáhnu rukou pod záda a nahmatám krabičku. Vyndám ruku a prohlídnu si ji. Hned jak zjistím co to je začnu se smát. Louis se podívá taky na krabičku a zamračí se. 
"Já tu Lott uškrtím." Vytrhne mi krabičku kondomů z ruky a položí je na stolek. Znovu se vrhne na můj krk a pokračuje přes hrudník k pupíku a zastaví se u kalhot. Rozepne knoflík a zip. Nadzvednu se aby je mohl lépe stáhnout. Nečekala jsem to že to vezme rovnou i z kalhotkama tak zkřížím nohy. 
"No tak." Přísně se podívá. Zasměju se a umožním mu lepší přístup. Hned jak zaboří hlavu mezi moje stehna projede mnou vlna vášně a chtíči. Větší než před chvílí. Snažím se vzdychat potichu protože mi dochází, že dole jsou děti a Louisova máma. Zabořím víc hlavu do polštáře a druhým polštářem si zakryji obličej aby tlumil mé sténání. Když Louis přestane odkryju si tvář a zvednu hlavu.

"Proč jsi přestal?" 
"Už chci být uvnitř tebe." Zašeptá mi u ucha. Rukama se vrhnu na jeho zip a knoflík u kalhot. Boule už je dost velká a tak ji provokativně pohladím.

"Lauro!" Procedí skrz zuby. Skousnu si ret a stáhnu mu kalhoty dolu. Nadzvedne se a stáhne kalhoty a hodí je na zem i s boxerkama. Pošoupne si mně víc pod sebe a šáhne na stolek pro krabičku.
"Ale asi bych jí měl poděkovat." Řekne a zuby roztrhne balíček. Už se nemůžu dočkat až bude zase ve mně. Tolik mi to chybělo. Chyběl mi Louis. Na krátko spojí naše rty a odtáhne se. Pomalu do mně vstoupí a oba slastně vzdychneme. Začne se pomalu pohybovat, laskat mé rty a tlačit mně víc do matrace. Vzdychnu tak nahlas že zase šáhnu po polštáři který mi, ale Louis sebere a hodí ho pryč.

"Ne... chci... slyšet.... jak ti ....dělám dobře." Poslechnu a snažím se nevzdychat tak nahlas. Louis se taky drží, ale sem tam mu to ujede jako mně. Když přidá mám chuť zakřičet tak moc aby mně slyšeli až na druhý straně zeměkoule. 
"Lauro!"

"Loui:"
"Lauro." 
"Lou.." Nedopovím jeho jméno a oba vyvrcholíme. Zadýchaně na mně nalehne celou svojí vahou. Oba těžce oddechujeme a snažíme se z toho vzpamatovat. 

"Bylo to..." Nedopoví a já hod doplním.
"Perfektní." Zvedne hlavu z mého hrudníku a líbne mně na nos. Převalí se vedle , přikryje nás a  mně si přitáhne  k době. 
"Nejlepší sex v mém životě."

"Kecáš." Bouchnu ho do hrudi. 
"Ne nekecám." Obrátí svůj pohled od stropu ke mně. Usměju se na něj. 

"Máš hlad?" Zeptá se hned.
"Šilhám hlady." 
"Fajn jedeme jíst." Začne se zvedat.
"Já to ještě nedám." Převalím se v posteli. 
"Takže další zbytečná věc." 
"Co?" nechápavě se zeptám.
"Rezervace v restauraci." Hodí po mně moje tričko a tak se né moc chtěně zvednu z postele.

"Ahoj Harry." Pozdravím ho hned jak vylezu z auta nacpaná jako blázen. 
"Ahoj tak zabydlená?"
"Ne nestačila jsem si ani vybalit a hned jsem byla v posteli a potom na večeři." Harry se zasměje a stoupne si.
"Harry co tu děláš?" Zeptá se ho Louis. 
"Potřebuju azyl. Doma je dusno a já tam nebudu dokud se budou hádat o tom jestli jsem normální nebo ne." Smutně se na něj podívám a on jen pokrčí rameny.
"Zlepšíme ti náladu." Louis so vezme okolo ramen a jde s ním ke dveřím. 

Louis po lahvi vína odvede Harryho do pokoje protože je čas na kutě. 
"Co má za problémy doma?" Zeptám se Louise když se vrátí. Lehne si ke mně na postel a začne kreslit kroužky na mém břiše. 
"Jeho nevlastní táta má problém s tím že je gay. Jeden čas ho i byl a on mlčel a neřekl nic mamce, nechal si to líbit. Ustalo to, ale potom ho začal urážet slovně a hádat se s jeho mámou."
"Je mi ho líto za svoji orientaci přece nikdo nemůže." 
"Je to prostě idiot." Začnu hladit Louise po vlasech. 
"Až to půjde vezmeme si Megan." Řekne rychle a dívá se jinam.
"Mluvíš moc do předu a kdykoliv si ji může někdo adoptovat." 
"Chceš říct že nám to nevydrží?" Podívá se mi do očí.
"Louisi já chci aby nám to vydrželo." 
"I když odjedu?" Vzdychnu.
"To nevím." Koukáme jeden druhému do očí a né uhnout. 
"Miluju tě." 
"Miluju tě Loui." 

Forbidden Love!Kde žijí příběhy. Začni objevovat