29. Happy?

496 30 6
                                    


Měsíc zase utekl a Louis už chodí do školy. Byla jsem ho odvést což mi přišlo divný. Před školou se na nás divně dívali. Připadala jsem si i jako matka Louise. No a po škole jde do práce. Dneska žádná pusa po ránu ani na rozloučenou. Louis je poslední čtyři dny divný. Vrátí se pozdě večera a já nevím co si počnu. Harry i Liam jsou v práci taky do večera. Asi se ukoušu nudou protože je uklizeno a malej pořád spí a já nevím co dělat. Už aby byl větší a byla s ním větší zábava. Nemám ani žádnou kamarádku který bych napsala jestli nechce přijít na kafe. Rozhodnu se, ale napsat Harrymu. 

Já: Nechceš to v práci zabalit a přijít dřív domu? 

Harry: Mohl bych co? Nudíš se určitě. Ale asi bych tu měl zůstat.
Já: Bingo malej spí a televize mně nebaví budeme si povídat. No ne nenecháš mně tu snad unudit k smrti? 
Harry: Ne. Jsem tam do dvaceti minut.

U Harryho je dobrý, že si z práce může odejít kdy chce má šéfa nějakýho známého a ten to u něj neřeší kdy příde nebo kdy odejde. Vstanu a jdu připrav kávu aby se stačila udělat a trochu vychladnout. Mezitím se probudí Sam a tak si ho vezmu k sobě a chvíli na něj šišlám než dorazí Harry a sebere mi ho a sedne si na Gauč.
"Co ti je? " Začne hned a obdivuji to, že na mně vždy hned všechno pozná. 
"Ale Loui je poslední dobou nějaký divný. Už to přestává fungovat. Připadá mi jako by jsme už o sebe nejevili zájem." Řeknu zoufale. 
"Louis o tebe jeví zájem, ale máš plno starostí s malým a ty to akorát nevnímáš."
"No jo, ale já o Louise nejevím zájem to je to. Třeba to vzdal a přestal se snažit."
"Hale řekni mi jsi šťastná když je tu Louis?" Říká a přitom dělá směšné grimasy na Sama.

"Jo jsem ani nevíš jak." Vzdychnu si.
"Loui je taky šťastný tak já nechápu proč už dávno spolu nejste zase oficiálně. Jay by byla taky ráda. "
"Je to složitý bojím se zklamání."
"Ty a bát se něčeho pff holka dřív jsi byla drsná a jak se s tebe stala máma jak to říct, dostala jsi rozum a dospěla si. U Louise už se bát nemusíš ten už o tebe nebude chtít přijít." Zase vzdychnu a konečně dojdu pro kávu.
"Kdy ti příde muž?" Zeptám se Harryho.
"Asi za tři hodiny." Protočí očima a položí Sama na gauč aby se napil. 
"Hale tak po kávě zajdeme někam ven nechám tě tlačit kočárek." Harrymu se rozzáří oči.
"Paráda budu rád." Znovu se napije a polkne.
"Kdy příde Louis?" 
"Asi taky nějak tak." Podívám se na hodiny. 
"Takže máme dost času na to aby jsme se provětrali a něco nakoupili jak do lednice tak na sbe už pořebuju obnovit šatník." Zasměju se tomu a taky se napiju.  

Později...

Když jsme se vrátili akorát přijel i Liam s Harrym se sotva pozdravili a šel rovnou do jejich ložnice.
"Co jste si udělali."
"První hádka neřeš to ano je to je kvůli blbosti."
"A že si se nezmínil myslela jsem že si řikáme všechno." Dám ruce v bok když položím spícího Sama mezi polštáře aby nespadl.
"Jen štve ho, že nechci poznat jeho rodinu." Vyndá z tašky zeleninu pro kterou jsme se zastavili v obchodě cestou domu. 

"Harry v čem je problém?" Přijdu k němu blíž.
"Nebudu se jim líbit vím to jsem moc holka než kluk." Řekne zoufale.
"Ale sakra od toho jsi snad homosexuál ne? Oni to budou chápat když mají syna homosexuála. Navíc když bych tě neznala řekla bych, že jsi normálně na holky a začala tě balit už tenkrát na jedné párty jsem si to říkala škoda že nejsi na holky. " Pokroutím hlavou a po několikáté vzdychnu a i zrudnu přiznat se klukovi co je gay že kdyby nebyl balila bych ho.  
"Připadám ti hot jako chlap tak, že bych mohl dominovat víc v našem vztahu? Jestli jo tak to vyřiď tomu nahoře. " Zasměju se.
"Hale nepotřebuju vědět kdo je u vás nahoře a kdo dole. Ty hlavně řekni Liamovi, že rád poznáš jeho rodinu." Když to dořeknu ozvou se dveře. Příchod Louise mně naplní radostí a hned kouknu za roh abych si ho prohlídla. 
"Ahoj." zavolám na něj. Zvedne hlavu a jemně se usměje.
"Ahoj. Hale hodím si sprchu a přídu." Řekne to neutrálním tónem a tiká očima sem a tam. 
"Jasný ohřeju ti jídlo." Usmeju se na něj, ale in už mi úsměv neopětuje. 
"Harry půjdeš k Samovi ohřeju Louisovi jídlo a přídu." Harry jen kývne a zmizí. Bože zblázním se jestli z Louise nedostanu co mu je. Leknu se když se na mém pasu objeví dvě ruce. Asi přemýšlím dost dlouho a i jsem přeslechla cinknutí trouby. Louis se opře bradou o mé rameno.
"Loui najez se potom si promluvíme." Nenechám ho nic říct a odejdu do obýváku. Nechám ho tam stát u linky a doufám, že mu dojde že to jídlo má v troubě. 

Nakonec si zalezu do ložnice. Malého jsem dala do postýlky a čekám až dojde Louis. Chvíli se hrabu v telefonu a potom prohlížím časopis moderní dům. Jak by bylo krásný mít domeček kde by jsme byli jen my tři. Když příde kouká na mně s jiskřičky v očích.
"Řekl jsem ti dneska že ti to sluší?"

"Ne." Řeknu trochu drsněji než jsem chtěla. Louis ke mně dojde a sedne si na postel.
"Nedostal jsem pusu." Našpulí rty a čeká.
"Já ráno taky ne nemáme si co vyčítat." Odvrátím od něj pohled. Louis si ale můj obličej natočí zpátky k mne a přitiskne se na moje rty. Když přestane začne mně lechtat a já pištět. Blbneme ještě chvíli než mi dojde to, že z něj chci dostat důvod jeho nálady ráno a  ostatní dny.
"Počkej Loui." Doufám, že přestane, ale pokračuje dál.
"Myslím to vážně pořtřebuju se tě na něco zeptat." Tentokrát přestane.

"Loui co se děje jsi divnej už pár dní co s tebou zase je? Vím že předtím jsme to byla já ta divná, ale teď je to naopak." Čekám na jeho odpověď a jeho výraz ve tváři se výrazně změní. 
"Já vím já jen...Musím ti něco říct"....

Hola :D
Další část je tu zase po nějaké době doufám, že se část líbila a neukamenujete mně za tak blbej konec. :D

Další část neslibuji moc brzy :D

Ivy.Bee♥

Forbidden Love!Kde žijí příběhy. Začni objevovat