15. Party!!

831 32 9
                                    


Uběhl měsíc od mé nehody a momentálně je konec října. Jsem už v pohodě a můžu už konečně sportovat a něco pořádně dělat. Ukončila jsem autoškolu takže jsem oficiálně řidička áááá. jezdím do školy ze školy do Starbucks a dmou. Neumíte si představit ani jaká je to paráda. 

Asi se ptáte jak to jde s Louisem... No je to tak že se posledních čtrnáct dní zase nebavíme. Pohádali jsme se kvůli blbým bramborám. Přesněji o to kdo je bude loupat. Příde mi to strašně směšné. 

Zrovna jedu do školy a docela pozdě než bych měla. Podařilo se mi zaspat poprvé od té doby co jsem v normální škole. Rychle zaparukuju na školní parkovišti a rychlím krokem jdu do třídy.
Už je po zvonění takže jsou chodby prázdné a v tom případě můj krok rychlejší. Zaklepu a vtrhnu do třídy s omluvou že jsem zaspala.
"Zajímavé že jenom vy slečno." Podívá se po třídě a já učitelku napodobím. Vidím v lavici Lott a vzadu v lavici  Lily, která se směje.

"Ať se to neopakuje. Sedni si." Zapluju do lavice vedle Lily 
"S kým si zaspala?" Zeptá se Lily a culí se jak sluníčko na hnoji. 
"S nikým nezvonil mi budík no a Jay mně vzbudila až když šla pro špinavé prádlo."
"Takže Louis v tom prsty nemá?" 
"Ne." Odseknu ji. Ano jistě že jsem ji řekla o tom s Louisem. Proč ne je to moje nejlepší kamarádka a navíc poznala by to a vypáčila by to ze mně.

Na oběd ve škole je nějakej hnus, tak se rozhodnu vzít si jen jogurt a sednem si s Lily ke stolu. Lily jí ten hnus a já pomalu jím jogurt, když v tom si vedle nás sedne Harry. 
"Ježiši král teploušů je tu." Vražedným pohledem ji probodnu a otočím se na Harryho který má na sobě růžovou košili.
"Omlouvám se Harry za Lily asi má krámy." Lily přestane jíst a podívá se na mně.
"V pohodě Lauro na ní je to vidět, ale nepřipadne ti že je má celoročně?" Harry se na ni otočí, ušklíbne se a nadzvedne obočí. 
"Jstili bude mít takový kecy pořád u oběda když si k nám sedne hned si odsedávám." Prskne Lily a věnuje se dál jídlu. Kouknu se co si vzal Harry a náhodou má taky jen jogurt.
"Takže co k nám přivádí tuhle milou návštěvu?" Zeptá se Lily
"Zeptat se vás jestli jdete dneska na párty k Benovi?" Rozzáří se Harry a čeká na naši odpověď.
"Půjdu ráda dlouho jsem nikde nebyla tak se aspoň zase po dlouhý době odvážu." Vyškrábnu poslední zbytky jogurtu a kelímek nechám stát na stole. 
"Paráda co ty lochneská příšero ?" Lily se naježí a praští vidličkou.
"Ne pokud tam budeš ty." 
"Ani se tě nevšimnu." Kroutím nad těma dvěma hlavou a projíždím lidi v jídelně. Můj pohled se zastaví na Louisovi, který na mně kouká. Jak zjistí že ho vidím odvrátí zrak ke svým kamarádům.

Lily: Takže co si bereš na sebe?  
Já: Nevím asi půjdu nahá... :/ :D
Lily: To bych nedělala.. Víš co vem si prostě tričko a šortky :p
Já: Blázníš vždyť zmrznu -_-
Lili: Tak běž nahá no ale za hodinu ať jsi tam ;) 


Hodím mobil na postel a stoupnu si před skříň. Vzdychnu a prohrabávám se skříní nakonec si vyberu černou sukni, bílí crop top a svetřík přes to. Na krk si pověsím řetízek a ze skříně vyndám úplně nové boty. Nazuji si je vezmu si malou kabelku do který hodím mobil a klíče a sejdu dolu do kuchyně. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Forbidden Love!Kde žijí příběhy. Začni objevovat