Ráno se probudím s hlavou na Louisově hrudi a úsměvem na tváři. Otevřu oči a podívám se víš na spícího Louise. PO dlouhý době mám pocit že jsem šťastná a až moc šťastná. To neznamená nic dobrýho. Tyhle myšlenky zaženu a užívám si pohled na Louise který jemně oddechuje. Loui se volnou rukou podrbe pod nosem a ruku položí přes moje záda a víc mně k sobě přitiskne.
"Chceš se tulit nebo snídat." Překvapí mně když promluví. Jeho oči ale jsou pořád zavřené."Budeme se tulit ještě tak pět minut a potom jdeme snídat." Otevře a zadívá se na mně. Líbne mně na nos a pohladí na holá záda.
"Příde mi to jako sen. Jako by se to vůbec nestalo." Řeknu a schoulím se víc do klubíčka.
"Tak mi vysvětli jak by jsi vysvětlila to že jsme oba nazí." Začne se smát a povytáhne si mně tak že já se opírám o lokty a Louis leží na zádech a hlavu má podepřenou polštáři.
"Náměsíčnost?" Louis nakrčí nos a zakroutí hlavou."Ne." Zasměje se a zvedne se. Začnu taky vstávat, ale on mně zastaví. Místo toho abych mu koukala do obličeje kokám na místa kam bych se neměla koukat. Louis si toho všimne a zakryje se peřinou.
"Čuně." Pronese a natáhne se pro trenky. Zase se chci zvednout, ale zase mně zastaví tentokrát slovně."Ne lež přinesu ti ji sem." Políbí mně na čelo a zmizí za dveřmi. Lehnu si tedy zpátky a zadívám se na strop. Připadnu si jak zhulená, směju se na blbej strop.
Když se Louis vrátí i s tácem jsem už oblečená což se mu asi nelíbí protože se na mně zamračí.
"Co se tváříš jak kakabus?" Rozhodnu se ho trochu poškádlit.
"Jste oblečená slečno Collins." Takže sem se trefila."Nehodlám tu chodit nahá když vím že tu jsou tvoje sestry a víš že tohle by jsme neměli." Zamračím se na něj pro změnu já. Loui si sedne ke mně na postel.
"Lott je u Tommyho až do neděla a Fizzi u kamarádky. Takže tu nikdo není a celí víkend máme pro sebe." Cvrnkne mně prstem do nosu a vezeme si misku s jogurtem.
"Jo, ale co bude až se vrátí?" Podívám se na něj a čekám na jeho reakci.
"Budeme se tajně plížit jeden druhému do pokoje." Usměje se a namíří lžičkou na mojí pusu."Ale neměli by jsme." Skloním hlavu dolu a dívám se do peřin.
"Asi ti to řeknu takhle. Nějaký papíry mi nemůžou zakázat to že tě mám rád a chci být s tebou. Hold nějaký čas to budeme držet v tajnosti a potom jim to pomalu řeknem." Zvedne mi hlavu a podívá se mi do očí.
"Máš mně rád?" Zeptám se ho."Možná víc než rád, ale na ty slova chci najít vhodnou příležitost. Teď jez." Než stačím něco říct Louis mi ucpe pusu lžičkou s jogurtem.
Neděle večer...
Všichni se už vrátili a já jsem u sebe v pokoji a nevím co se sebou. Nejraději bych šla za Louim, ale bojím se že na někoho narazím na chodbě. Rozhodnu se mu tedy napsat.
Já: Myslíš že už spí?
Louis: Je osm hodin co by jsi řekla?
Já: V kolik usnu chci se přitulit :pLouis: Musíš počkat do desíti tak potom bude vzduch čistý.
Já: A co když do té doby usnu?Louis: Tak přídu a vzbudím si tě :*
Já: To nezkoušej po probuzení jsem vždycky vzteklá a nepříjemná.Louis: Vzbudil bych tě tak že by jsi byla jak koťátko :*
Položím mobil vedle sebe a usměju se zase na strop. Šáhnu po knížce a otevřu ji na stránce kam ji mám přečtenou. začnu číst a zase rychle přestanu. Přeruší mně rychlé zavření a otevření dveří a následné zamknutí.
"Tomlinsone co tu dopekla děláš?" Hodím zpátky knížku na stoleček a zvednu se z postele."Čistej vzduch brouku." Hned mu padnu okolo krku a přisaju se mu na rty.
"Jak dlouho jsme spolu nebili v jednom pokoji?" Zeptá se Louis."Asi sedm hodin." Zasměju se a pustí ho a vlezu si zpátky do postel.
"Pojď vypaříme se spolu." Nadzvednu jedno obočí a kouknu na něj.
"Si blázen? Jak by jsi to chtěl udělat?" Louis si odkašle."Ehm.. ehm. Mami tati jedeme na týden pod stan do Irska s partou přijedeme za týden."
"A škola? Já jsem zameškala myslím dost." Poznamenám."Ale je teprve první pololetí." Namítne.
"Je polovina listopadu tohle už není na stan." Namítnu já."Tak řeknu na chatu stanování škrtám." Usměje se.
"A nebude jim to připadat nějak divný že se spolu bavíme a hned jedem na týden někam pryč do Irska na chatu? A s kým jim jak řekneš že jedem?"
"Vypadá to že se mnou nechceš trávit čas. A mám kamaráda který náhodu jede zítra do Irska za rodinou a náhodu by nám půjčil chatu.""Koukám máš to vymyšlený dopředu co? A ne náhodou chci s tebou být sama víc se poznat a tak." Přitulím se k němu a nasaju jeho vůni.
"Připravoval jsem to celých sedm hodin." Zasměje se a líbne mně do vlasů.
"Tak co bereš." Narovná se a podívá se na mně."Fajn." Protočím očima a zvednu se.
"Paráda jdu to říct Jay. Začni si balit." Ještě než stačí vyběhnout ze dveří ho zastavím a vykouknu ze dveří já. Když je vzduch čistý pustím Louise a zavřu se zase v pokoji.
ČTEŠ
Forbidden Love!
FanfictionSedmnáctiletá Laura, která byla po smrti svých rodičů daná do sirotčince který řídí jeptišky. Laura nechce být v klášteře s jeptiškami. Nebaví jí nudný život a nechce tam dále být. Jednoho dne se rozhodne utéct, ale po jednom dni na svobodě ji chytí...