Dziękuję kochanej Kwiaaatuszekk za taki zaszczyt jak nominacja <3
1. Jak masz na imię ?
W papierach moje pełne imię, brzmi Nikolina lecz praktycznie wszyscy do mnie mówią Nikola oraz w skrótach, czyli Nika, Nixon, Miki..
2. Ulubiony film?
Jeden? Mam problem wybrać, wiec dam kilka: " Niezgodna ", "Szybcy i Wściekli", " Hotel Transylwania " ( wiem, że to bajka ale serio się przy niej naśmiałam i ją uwielbiam ). Moich ulubionych filmów jest na prawdę wiele i to co podałam to nawet nie można nazwać małą częścią XD
3. Najlepsze książki, jakie do tej pory tu przeczytałaś (4)?
Kolejny problem, ponieważ serio wiele książek jest tu świetnych, ale podam takie co ostatnio czytałam NAJLEPSZE...
- " Project 98 | j.b "
- " Road "
- " Bez Życia [Z.M.] "
- " Until Dawn |Stiles Stilinski| " ( naruszę troszkę zasady ) oraz " My teacher is a dick"
Trudny wybór xd
4. Jak trafiłaś na wattpad?
Em... przez przypadek. Na początku czytałam tu jako ktoś anonimowy, pisałam w zeszycie, dopiero po jakimś czasie się zalogowałam z ciekawości ... no i tak jestem ta dam ! Fascynująca historia XD
5. Co musi zawierać książka, aby cię zainteresowała?
Musi zawierać tajemnice --- napięcie. Bardzo lubię, także wątki miłosne. Może zawierać, także członków różnych zespołów jak : One Direction ( jestem wielką fanką <3333 ), 5SOS, czy bohaterów różnych seriali, ale częściej właśnie idą w ruch zespoły + Zayn Malik oczywiście :) . Musi być ciekawa, nie jakieś tam flaki z olejem. Coś co powali mnie na kolana!
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Weterynarzem --- jest to moje marzenie, które może się nie spełnić, ale warto mieć marzenia, prawda? Ogólnie chce iść drogą ... przyrody ( ? ) nie wiem jak to nazwać XD nieść pomoc organizmowi, który nawet nie może powiedzieć co go boli... Niewinnej istocie...
7. Jakiej muzyki słuchasz?
Hmm... chyba wszystkiego co mi wleci uchem. Tak, dzięki mojej kochanej mamusi zdarza się nawet disco polo.
Nominuje :
Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Co byś zmieniła w swoim charakterze oraz życiu jakbyś mogła?
3. Dowiadujesz się że zostaje godzina do końca świata. Co robisz?
4. Pepsi VS Cola?
5. Co sądzisz o przyjaźni damsko-męskiej?
6. Jak trafiłaś na Wattpada?
7. Od czego jesteś uzależniona?
8. Najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa.
9. Czego się boisz?
10. Jesteś zadowolona z tego co stworzyłaś na Wattpadzie?
Powodzenia, kochane !!!! :* :* :* :* :* :* :* :*
CZYTASZ
Dziura w niebie || Z. M.
Fanfiction- Kocham Cię - szepnęła uwalniając się od kusego szlafroka . Miałem całkowity widok na jej kształtne piersi. Byłem zdziwiony wypowiedzianymi przez nią słowami, ale również strasznie podniecony na widok jej ciała, tak bardzo że wygrało z pierwszym uc...