Pohled marinette
Seděla jsem v krásné zahradě vedle mě Adrien koukala jsem se na svit měsíce který ozařoval celou zahradu. Pak jsem se podívala na Adriena. On celou dobu na mě koukal. Víc se usmál a přiblížil se ke mě až jsem cítila jeho dech a....
' Cccrrrr!!!'
,, Kruci co to je !! Ale ne byl to jen sen" posadila jsem se na posteli.
,, Ahoj Tikki."
,, Ahoj Marinette" odpověděla mi Tikky.Oblíkla jsem se a šla jsem do kuchyně kde stála Sabina.
,, Ahoj mami. "
,, Ahoj sluníčko" odpověděla Sabina.
Nasnídala jsem se a šla dolů před dům kde čekala Alya
,, Ahoj kočko"
,, Ahoj"Odpověděla jsem ji.Před školou
Právě jsme dorazili před školu a přijelo i luxusní auto a vystoupil Adrien. Přistoupil k nám a pozdravil nás. Obě dvě jsme mu to oplatili. Ale přišla Chloe
,, Adri!! "Chytila ho za ruku a odvedla do školy
supěla jsem!!. Aby taky ne!.
S Alyou jsme šli do školy.Pohled Adrien
,, Ale ne už zase!!" Držela mě Chloe a táhla do školy. Já jsem ji odstrčil ,ale bylo pozdě Marinette s Alyou už mě předběhly a Chloe mě znovu chytla a táhla mě do třídy a pořád něco kvákala.
Tam už byl Nino.'Uff' povzdychnul jsem si nahlas.
,, Ahoj Nino "odtáhl jsem Chloe a běžel si sednout.
,, Ahoj Adriene." Odpověděl mi.Podíval jsem se do zadu na Marinette, která se vesele bavila s Alyou.
,, Co se děje ? "Zeptal jsem mě.
,, Co?, nic. " otočil jsem se zpět na něj.
,, vyklop to " řekl důrazně. Povzdychl jsem si a začal.
,, víš " šeptal jsem u toho aby mě nikdo kromě Nina neslyšel.,, No... Mě se líbí Marinette. Je hodná, milá, hezká. Jak jsme včera dělali ten projekt ona je prostě úžasná. " Nino se na mě šibalsky usmál.
,, tak tady se nám někdo zamiloval" šeptal taky. Hned jsem si dal ukazováček na pusu a odtáhl se od něj. Chtěl ještě něco dodat ale zazvonilo na hodinu.
Vešla učitelka
,, dobrý den třído",, Sedněte si" řekla. První hodina byla nudná a proto jsem si psal s Ninem.
Co to děláte řekla učitelka a sebrala nám papírek. Ne ať to neříká na hlas.
,, Aha fajn soukromé věci " a vrátila nám papírek.
Ale ihned to skovej Adriene, příště to bude horší. " řekla důrazně.
,, Ano a byl jsem rád že to nečetla nahlas. "Po škole
Pohled Marinette,, Co si asi psali? "ptala jsem se Alyi.
,, Já nevím ,ale dost mě to zarazilo když řekla učitelka soukromé věci." Odpověděla Alya.
,, Já jdu za Ninem" Koukla se do nebe. Drkla jsem do ní
,, Copak? netajíš před de mnou něco?" pozvedla jsem jedno obočí.
,, No já a Nino." řekla Alya.Hned jsem to pochopila.
,, Fakt vyjekla jsem to je super moc ti to přeju!!Jak dlouho? A proč to nevím? "
,, Díky marinette si skvělá kamarádka prostě Bff na vždy. No už skoro týden, ale ty si mě asi neposlouchala. Už jsem ti ti říkala.
,, Ty moje taky" odpověděla jsem ji s úsměvem. A radši neodpovídala na druhou část věty.
,, Tak já jdu zítra ve škole. "
,, Jasně, ahoj "zavolala jsem s úsměvem.Ve škole
Pohled Adrien,, Tak co si mi chtěl říct" Zeptal jsem se Nina,, a jak mi chceš pomoc? "
,, No přes Alyu." řekl klidně.
,, Jak přes Alyu?" Nechápal jsem.
,, No my spolu chodíme" řekl tak tiše že jsem mu skoro nerozuměl.
,, Fakt to je super moc ti to přeju. A proč si mi to neřekl? " zeptal jsem se na oko naštvaně.
,, neptal ses a Díky" Odpověděl.
,, Takže to bude hračka "řekl mi.
,, Ahoj kluci" pozdravila nás Alya.
,, ahoj Alyo"řekl jsem.
,, Ahoj zlato" odpověděl Nino a dali si pusu.
,, Tak jo. Potřebujeme tvojí pomoct.",, Jasně ráda pomůžu o co jde?"
,, O lásku."
,, O lásku?" Udiveně zvedla obočí. A jak já vám mám pomoct? "
,, Jde o tvou kamarádku. "
,, Aha. "Odpověděla zamýšleně
,, O tvou nejlepší kamarádku!"
,, Marinette?" podívala se na mě zaujatě.
,, Ano. " řekl jsem. ,, Mě se líbí.
,, To je sranda, že? řekla Alya a chtěla se začít smát.
,, Co?? Co je na tom srandovního.? " zamračil jsem se.
,, Em.. Víš ona si myslí že se jí nelíbíš a tak to vzdala. Myslí si že máš rád Chloe. "
,, Chloe?" vyjekl jsem zaraženě.,, Cože děláš si srandu? Tu nenávidím.
,,Já jí to říkala" Řekla Alya.,, Tím pádem musíš sebrat odvahu a začít se s Marinette bavit. A zjistit jaká je musíš na ní opatrně abys ji pak nezlomil srdce když tě uvidí s Chloe. Řekla Alya.
,, Alyo musíme dělat ten projekt skočil" nám do řeči Nino.
,, Jasně, a dekuju "řekl jsem.
,, A Adriene pozvi ji třeba na drink a víc se sní začni bavit jestli ji chceš" řekla mi Alya hned pak odešli.
Dobře zítra se překonám a pozvu ji na drink do kavárny řekl jsem si. Venku už čekalo moje auto a já nastoupil.
Už se těším na zítřek , ale i bojím.Ahoj omlouvám se že jsem to nevydala dřív ,ale učení budu psát testy. Ale dneska určitě ještě nějakou tu kapitolku nápišu. Doufám že se vám to líbilo a budu ráda za každou hvězdičku a komentář.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...