Marinette a Adrien došli dolů a viděli Alyu a Nina jak spí a tak šli do kuchyňky , aby si udělali čaj.
A sedli si ke stolku a začali pít čaj.
,,Adriene víš že pozítří odjížníme?''
,, Ano to vím a věř že...''
,,cCo?''
,,Nic Mari nic'' ,, To jsem zvědavá co předemnou tajíš číčo''
,,Uvidíš ale už nic neřeknu''
,,Hele ty šibale'' (něco chystám ale neřeknu vám nic však uvidíte spíš přečtete:D)Snídaně
Marinette řekla Adrienovi že půjde Alyu a Nina a on souhlasil.
Když Alya a Nino došli a dali si čaj tak si udělali ranní hygienu a šli na snídani.Když tam došli (nezapomeňte Chloè se chce pořád pomstít)
tak se Chloè rozeběhla k Adrienovi a odstrčila Marinette ta by spasdla kdyby jí nechytila Alya která stála vedle ní. Chloè chtěla Adrienovi dát pusu ,ale Adrien jí odstrčil ,,nechmě Chloè'',, Tak ty se mnoou chodit nechceš?'' ,,Ano nechci tak konečně si to pochopila'' ,,Dobrá tak pokď na slovíčko '' ,, Dobře.Rozhovor Adrien=Chloè (budu psát v přímé řeči
Adien:tak co chceš?
Chloè: takže když nechceš se mnou chodit
Adrien:nechci no(skočil jí do řeči)
Chloè; dobře tím pádem víš kdo sem jsem starostova dcera a já řeknu a můj tatík to zařídí a víš co řeknu aby potopil pekárnu dupain-Cheng a udělám to jestli jí nenecháš
Adrien:tak tohle neudělášChloè: myslíš že ne neboj za pár týdnů se bude odstěhovat a seberou jim všechny prachy a tak se bude muset odstěhovat do Itálie za svojí tetou Miaou.
Adrien: takového se nic nestane jsem dost bohatej a dokážu chránit Marinette i její rodinu a ty jim nic neuděláš ani tvůj otec protože o to postarám.
A myslíš si kdybys potopila její rodinu tak bych tě miloval nikdy rozumís nikdy a klidně se k ní odtěhuju a ty už nikdy mě neuvidíš doufám že ti jeto dost jasný .Chloè: to neuděláš protože tě nepustim si můj.
Adrien:říkám ti to naposled nejsem tvůj majetek a jestli mě chceš ještě někdy vidět tak ji nech být.
Konec rozhovoru
Adrien Chloè hodně zaskočil a bylo to na ní vidět. Musí Marinette nechat protože jinak příjde o Adriena a to nechtěla.
Adrien šel k ostatním a sednul se vedle Marinette.
,, Co se stalo?'' ptala se Marinette Adriena.
,,Nic jenom jsem jí připoměl že chodím s tebou a budu za tenou stát kdykoli'' odpověděl jí.A tal se nasnídali po snídani si učitelka zavolala jen kluky a řekla jim ať příjdou za půl hodiny k ní do chatky a dozvědí se dál. ,, co myslela tím dál''. Řikala si v duchu Marinette.
,,Jdem ?'' řekl Nino.
,, Jasně odpověděla Alya a všichni čtyři jsme vyrazili do chatky.Když dorazili a otevřeli dveře tak se Marinette zděsila ,, Pane bože tady je takovy bordel''
,, No potěš koště '' dodal Adrien a všichni se začali smát(dokážete si představit když se něco stane a někdo k tomu dodá no potěš koště:D)Kluci řekli ,, no já to uklízet nebudu'' ,,No to teda budeš '' pokárala ho .Marinette
,, Všichni budem uklízet'' dodala AlyaA tak začali po dvaceti minutách řekl Adrien ,, už musíme jít za učitelkou.
,, No tak běžte''Tak tady je další díl
Přečíst:
Chcete vědět co řekne učitelka klukům nebo se chcete překvapit. Teď dávám na vás tak pište do komentářůDoufám že se vám líbil další díl a budu ráda za hvězdičku a koment.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka♥ posílám srdíčko♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...