38.díl

1K 76 7
                                    

,, Nepůjde me se projít když hezky "
,, Jasně".
,, A Mari proč si jsi na mě tak vyjela"
,, No , protože jsem byla naštvaná že jsi za mnou chodil a dělal vše za mě jako bych byla nějaká loutka , z kterou si můžeš co chceš. Ale měl si pravdu Nathalien mě furt chce a..." ani to nedopověděla , protože jí Adrien skočil do řeči.
,, Ne Mari mě to Alya řekla a já taky udělal chybu"
,, řeknu to takhle oba jseme se poučili." Řekla s úsměvem Marinette.
,, a pro dobrý vztah musí být hádky".
,, Tak pojď " řekla Mari a šli se teda projít.

Po asi hodině volala Marinette Alya a ptala se jak je na tom a ona jí to nechtěla vyprávět a tak řekla jen že jsou zase spolu a tak souhlasila a zavěsila.

Po půl hodině si sedli k vodě a Adrien si dal jeho hlavu do klína Marinette  a ta mu je hladila. A pak si lehla a měla zavřený oči aby jí do obličeje nešlo sluníčko. A co se stalo Marinette  si dala dvacet.
Adrien se po 5 minutách podíval na Marinette.
,, Mari ty spíš?" Ptal se Adrien.
,, Nemůžeš spát" zatřepal s ní a ona se ptobrala.
,, Marinko nemůžeš spát prospíš se v autobuse" usmá se na ni Adrien.
,, Jasně tak půjdem za Alyou a Ninem budou asi v chatce"
,, Tak jo" řekl Adrien a šli.

U chatky

,, Á hrdičky se nám vrátili" řekl vesele Nino.
,, hahaha moc vtipný " řekla Marinette.
,, zrovna jsme vás chtěli hledat učitelka nám napsala že máme jít si pro svačinu do autobusu. "
A tak šli vzali si sušenky ,, bebe" a učitelka jim řekla že se mají připravit a zkontrolovat jestli mají všechno , protože za půl hodiny odjíždějí.

Za 25 minut

Marinette si vzala kufry a řekla ,, jdeme parto je čas odjezdu". Adrien s Alyou a Ninem se tedy zvedly a šli si taky pro kufry.
,, Haló studenti pojďte si vzít kufry do autobusu " zavolala učitelka zvenku. Ihned se všichni valili z chatek a začali si dávat kufry do spodní části autobusu.
,, Adriene jáse jdu ještě podívat jestli jsme tam něco nezapomněli" řekla Marinette a odešla od autobusu a všichni si šli pomalu sednout.

V chatce

Marinette vešla do chatky a začala vše prohledát ale najednou se zabouchly dveře.
,, Tikki co to bylo"
,, nevim třeba jen vítr " Tikki uslyšela kroky a tak se hned schovala do Marinettiny kabelky.
,, uff já jsem se tě lekla Nathanieli a co tu vůbec chceš"
,, No tebe"
,, jak to myslíš tebe napadl akuma to snad ne"
,, ne nic takovýho se mi nestalo to bych se přeci proměnil"
,, a tak co po mě chceš a jestli mi řekneš že jsem mnou chceš chodit tak já nejsem volná"
,, Proč s ním chceš chodit co když tě jen využívá "
,, ne nevyužívá to poznám" řekla Marinette odhodlaně.

Nathaniel vzal Marinette za zápěstí a přitáhl k sobě. Chtěl jí políbit jenže ona se mu v poslední chvíli vytrhla a utíkala k autobusu do , kterého vlezla a utíkala si sednout.
,, kočko vypadáš jakoby si viděla strašidlo stalo se něco."
,, né v poho jen jsem se bála že mi ujedete když jste nastartovali."
Tentokrát byla Marinette přesvěčivá a tak jí uvěřili. ,, konečně se mi povedla první lež" pomyslela si Marinette a usmála se.

Po 10 minutách se rozjel autobus.
Marinette napadlo že můžou hrát hru ,, šli tři opice" a tak začali hrát byla to zábava první vypadla Alya.
,, Hej Nino to bylo nečekané"
,, já vím řekl"
,, pak vypadla Marinete" A tak kluci hrálu sami bylo to nerozhodně , protože Nino je nečekanej a Adrien mrštnej.
,, vážně vás to baví"
,, Popravdě už ne " řekli oba dohromady a tak nakonec si dali mír.

Ahojky tady je další díl nepřehaním to s tím Nathanielem? A mám popisovat cestu autobuse? Myslím že nemusim , ale je to na vás.

Dejte prosím koment a hvězdičku.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka💋posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat