U Marinette doma
'Ccccccrrrrrr!!!' Zvonil budík
,,vtávej Marinette'' vycházelo z budíku. Marinette šmátrala po budíku , aby ho vypla. V tu chvíli jí pískla její kwami Tikki do ucha. Marinette vyskočila z postele a promnula si oči. Protáhla se a šla se najíst dolů do kuchyně která je spojená s obývákem.,, Dobré ráno sluníčko'' řekla jí mamka Sabina.
,, Dobré ráno mami'' odpověděla jí.
,, Tak jak ses vyspala??''
,,Dobře"Marinette si sedla ke stolu a nasnídala se.
Sluníčko krásně svítilo do kuchyně.
Po snídani se šla osprchovat. A udělala si raní hygienu.Seběhla dolů do pekárny. Políbila své rodiče a šla ke dveřím kde čekala její nejlepší kamarádka Alya.
,, Ahoj Marinette''
,, Ahoj Alyo'' odpověděla jí Marinette
,, Tak můžem vyrazit??''
,,Jasně''Ve škole
,,Už jdeme zase pozdě '' Křikla na Marinette Alya a přitom běžela ke škole.
Přiběhli do třídy ,, zase pozdě'' řekla jim učitelka jejím nepříjemným hlasem.
,,omlouváme se'' řekli obě najednou.
,, ihned si běžte sednout do lavic ''.
Sedli si do lavice a učitelka začala znovu vykládat.Řekla že nás rozdělí do čtveřic na projekty a že to budou přírodopisné projekty.
1.skupina Chloé,Sabrina,Ivan a Kim. ,,Uff nejsem s Chloè'' oddechla si Marinette v duchu.
2.skupina Marinette, Alya, Nino a Adrien.
Adriena skoro nikdo neznal protože chodil do školy teprve 1 týden ale Nino se s ním hned skamarádil.Pak učitelka řekla ještě pár skupin a řekla aby si každá skupina vybrala svoje téma. Z 1.skupiny šla Chloè ta vybrala rostliny z 2.Marinette ta vybrala savce a dalši skupiny si vybrali prvky, zkameněliny a pravěké zvyky a tradice.
Po škole se šli všichni najíst.
Před školou
Marinette už vycházela ze školy, ale Chloe jí zezadu strčila a ona začala padat radši zavřela oči a čekala že spadne na schody. Ale nespadla někdo jí zachytil ale kdo.
Byl to Adrien. ,,je ti něco??'' zeptal se starostlivě.
,,N-ne js-em v-v po-hod-ě d-děku-ji ti-i Ad-rien-ne''
Vykoktala ze sebe Marinette. ,, to je blbka '' ozvalo se za marinette. ,,to je'' přitakal Adrien. ,, Si v pořádku? '' zeptala se Alya.
,,ano jsem''Za chvíli k nim přišel Nino. ,, co řešíte.?''
,, ale nic závažného'' odpověděl mu Adrien protože mu to nechtěl všechno vyprávět.,,Kdy můžete na ten projekt?'' zeptal se Nino.
,,Já můžu dnes '' řekla Marinette
,, já taky '' řekl Adrien
,, ale já dneska nemohu,, řekla Alya
,,já také ne''
,,tak to budem dělat po dvojicích já a Marinette uděláme půlku a vy to dokončíte'' navrhnul Adrien. A všichni souhlasili. Pak se rozloučili a každý šel svou cestou.Marinette šla ještě s Alyou k pekařství kde se rozloučili.
Marinette vběhla do pekařství kde pozdravila mamku a šla nahoru do svého pokoje a povídala si s tikki jak je to super že bude dělat ten projekt s Adrienem.Ahoj doufám že se vám líbil můj první díl. Dneska nebo zítra vyjde druhý díl.
Pište komentáře a budu ráda za hvězdičku.Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...