Výlet na 3 dny (třídeňák)
Za dva dny Ráno'Ccccrrrr!!!!'Marinette už vstávala. Bylo jí už dobře,protože celý dva dny odpočívala. Vylezla z postele a protáhla se. Tikki taky už vylezla z postele.
,,Dobré jitro Tikki.''
,, Dobré Marinette '' odpověděla jí Tikki.
Dnes šla Marinette do školy, těšila se na Alyu a Adrien, ale na Chloe ne.Osprchovala se a oblékla a šla dolů na snídani.
,, Ahoj mami.''
,,Ahoj zlatíčko"
Ke snídani měla jako skoro každý den bebe sušenky s jogurtem. A černý čaj s citronem.
Po snídani šla nahoru. Už bylo 7:25 tak se mrkla na počasí. Vzala si věci do školy a seběhla dolů do pekárny rozloučila se s rodiči.Alya už čekala před dveřmi. Vyběhla před dveře.
,, Ahoj Alyo''
,,Ahoj kočko"Šly do školy v lavici už seděl Nino.
,, Ahoj "pozdravily Marinette a Alya. ,,Ahoj "odpověděl jim.''Ahoj holky a Nino" zdravil nás Adren. Ahoj řekli jsme.
,, Jak se máš Marinette??"
,, dobře " usmála se na něj. A zazvonilo všichni tři si sedli na svoje místa. Přišla učitelka pozdravila a řekla : 'sedně te si'.
,, Pozítří jedeme na tři dny na výlet" řekla.,, Alya vám rozdá papíry. Máte tam: co si máte vzít ( samozřejmě jen základy můžete si klidně vzít víc věcí dodala),pojišťovací kartičku...atd. Nezapomeňte že tam musí být podpis rodičů!! "Zdůraznila!,, Zítra to přinesete a řekne re mi kdo pojede a kdo ne ty pak budou rozdělení do jiných tříd. ( ty co nejedou :D)"
Ješte pak učitelka řekla pár věcí k výletu a šli jsme se učit. Další hodina byla chmie vrchol vší nudy.
Třetí hodina matematika.
Čtvrtá hodina francouzština.
Páta hodina fyzika.
Pak jednu hodinu volna na oběd.
Šestá, sedmá hodina výtvarka.
Osmou tělocvik.
Konečně konec školy!!:)
Pak šli všichni domů. Adren zdržel Marinette jestli by s ním nechtěla na drink. Ona přikývla. A tak šli do známé kavárny. Tak si povídali o všem.Marinette
Byla jsem moc ráda že mě Adren pozval na drink. Bavili jsme se o škole. A pak Adrien začal o soukromém životě jak to má doma těžké že ho jeho otec ignoruje.
Bylo mi ho líto a tak jsem ho objala a malá slzička mi sklouzla po tváři.
,, Já tě nechtěl rozbrečet." Řekl mi, a trochu se usmál.
,, Ne, to je dobrý, je mi tě líto to je vše."
,, Nedělej si starosti" řekl mi a setřel slzu která klouzala po mé tváři.
,, Prosím " požádal a odtáhl se ode mě.
,, Dobře" řekla jsem a usmála se.
Pak mi řekl že jsem jeho nejlepší kamarádka a já se začervenala.
,, To jsem ráda. "
,, Doufám že budu stebou v chatce, bylo by to moc fajn. " zasmál se a napil se svého kafe.
A mě začalo být srdce radostí a štěstím.
,, Nápodobně" taky jsem se zasmála
,, Jsi vážně skvělá. Ale už musím mám kroužek" trochu posmutněl. Avšak já mu vesele odpověděla
,, Bež, ať to stihneš. "
Ještě než odešel tak se ke mě naklonil a políbil mě na tvář, ihned jsem cítila jak se mi krev žene do tváří. Byla jsem rudá jak rajče. Nakonec mi zamával a šel zaplatit , což se mi moc nelíbilo chtěla jsem si to zaplatit sama.Dopila jsem a šla šťastně domů.
Doma jsem si lehla do postele a povídala jsem si s Tikki. Úplně jsem zapomněla na tří denní výlet. Byl už večer a tak jsem to mamce dala.
Mám super mamku dovolila mi to a řekla mi u toho že už jsem dost velká, aby mi dovolila skoro všechno.Adrien
Políbil jsem jí, byl jsem moc rád. Bylo večer tak jsem se šel na večeřet a osprchovat a pak spát. Těšil jsem se na zítra až uvidím Marinette. Jsem do ní blázen je tak skvělá,úžasná,hezká,čestná,hodná,
milá...:)Marinette si šla taky lehnout.
.
.
.
Oba byli šťastný a taky šťastný usli zdáli se jim přenádherné sny♥♥Ahoj omlouvám se že jsem to napsala tak pozdě večer ale nebyl čas. Doufám že se vám to bude líbit. !snažila jsem se!
Budu ráda za každý komentář a hvězdičku.Měj te se kouzelně vaše luciiinka♥♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...