Den párty(jó♥:D)
Ráno se probudil první Nino šel si udělat raní hygienu a sednul si v televizi(nečekaně;D) zachvíli přišla Alya a sedla si k Ninovi. ,,Ahoj Nino tak jak ses vyspal''
,,Super a ty?''
,,Dobře kde jsou ?''
,,Adrien a Marinette? To asi ještě chrní''
,,Asi'',,Čau hrdličky''
,, Ahoj Marinette kde máš Adriena''
,, Adrien Alyo ještě spí jenoch jeden''
,, Kdyť uż jsem tady Mari nejsem lenoooch'' a zívl u toho Adrien a všichni se začali smát.
,, Takže Adriene a Nino běžte udělat čaj''
,, Co proč my''
,, vy víte ''dodala Alya
,, Achjo to je vážně děsný viď Adriene''
,,Jo to je''Zachvíli přinesli čaj a sedli si na gauč.
Marinette se napila a hned ty vyprskla.
,, fuj děláte si srandu neumíte ani udělat čaj''
,, A co je s nim''
,, je slanej a hádám že jste všechny osolili''
,,Ajaj '' řekl AdrienMarinette se zvedla otevřela okno a vylila čaj a šla radši udělat čaj sama po čaji si Adrien , Marinette a Alya udělali raní hygienu a spolu s Ninem se vydali do hlavní budovy na snídani. Ke snídani měli croissanty Marinette si vzala jahodovo-vanilkovej , Adrien si vzal jahodovej , Alya si vzala vyšňovej a Nino měl čokoládovo-oříškovej. Po snídani učitelka řekla něco k párty a řekla ať se rozdělíme do dvojic nejlépe kluk holka. Když učitelka viděla že se hádáme kdo s kým bude tak dala každýmu papítrek a řekla každýmu číslo holky svoje čísla dala do krabičky a měla si je pamatovat.
1 šel Max ten si vybral Rose.
2. Šel Kim ten měl Milene
3. Adrien=Alya
4.Nino=Marinette
Je víc holek než kluků a tak byli i dvě holky u sebe.
5 Juleta, Ivan a Nathaniel
6 Sabrina=Chloè
(omlouvám se ale víc jich neznám)Když bylo rozděleno tak učitelka dala každýmu práci 1 dvojice pití , 2 dvojice jídlo , 3 dvojice a 5 dvojice výzdoba, 4 dvojice hudba a osvětlení 6 poslednî úpravy i s ostatníma dvojicema.
A začali dělat Marinette šla pro světla , která byla moc těžká a tak je odnesl Nino a Marinette mezi tím vybírala nějakou hudbu pak si to vyměnili světla už vyseli je je musela nastavit a tak si vzala žebřík a začala s něma hýbat v še jim šlo jak po másle.
Mezitím Alya a Adrien vymýšleli ozdoby v chatce a učitelka jim přinesla nějaké ozdoby byli u nich i Juleta a Ivan učitelka jim řekla ať očistí ty ozdoby a jestli se jim líbí a chtěli by je tam dát tak můžou.
Max a Rose šli s Kimem a Milene do menšího městečka s učitelkou a vybírali občerstvení.
A Chloè a Sabrina samozřejmě že vše měla dělat Sabrina a Chloè jí jen poroučela co má dělat.
Nino řekl že se jde na záchod a na pít Marinette souhlasila vylezla po žebříku k poslednímu světlu a upravila ho tak aby bylo dobře ale když chtěla slézt tak jí podklouzla noha a padala zavřela oči a čekala tvrdý náraz ale nybyl někdo jí chytil a když otevřela oči nebyl to Nino ani Alya ani Adrien byl/a to...
Pokračování příště.
Tak tady je další díl doufám že se vám líbil byl asi nudnej ale co s tím nadělám ;D.
Budu rájda za hvězdičku a koment.Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥ posílám srdíčko♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...