To není možný ale to nejde
Marinette:co nejde?
Adrien: přrci tě nemohl posednout akuma ti pře nejde kdy?Jak?Na koho?
Marinette;vůbec netuším o čem to mluvíš. A nech toho já myslela že mě chceš ale jak vidim tak asi ne! (Řekla uraženě a odešla)
Adrien:nic jiného mi nezbývá musím polapit akumu a dát ji do sklenice.Konec rozhovoru
Vběhl do chatky kde nikdo nebyla řekl PLAGGU DRÁPKY
Oběvila se zelená záře a stál tam kocour oknem vyběhl aby ho nikdo neviděl přistál před marinette. ,,Kocoure co tu děláš ? Potřebuješ něco ode mě?"
,,Ano"
,,A co"?
,, Akumu"
,,Akumu?"
,,jo" a ty jí máš.
,,Tak to není pravda"Marinette měla tmavě modré až černé oči. Neonově červené nehty a její růžové boty jsou černý jako nejtmavší odstín černé.
,,Marinette tak kdepak máš akumu?" řekl kocour
,,rrrrr! Mojí akumu nikdy nedostaneš dej mi svá mirákula a já je dám jedinýmu majitelovi. Lišajovi a dělej než tě rozemelu na prášek" začala se smát , ale nebyl to ten jemný sladký smích , ale znechucený zlý , zákeřný a nebezpečný v jejích očích bylo jen zlo a nenávist.A najednou se začala proměňovat a co měla na sobě:
Černě-modré šaty s tmavýma zelenýma kapičkama,nenonově zářivý náhrdelní,řetízek a nehty. Vlasy byli rozpuštěné a v nich byla žlutá perla. A na prstu měla prsten.Měla hodně věcí měla na sobě hodně věcí v kterých mohla být akuma.
Ale když kocour nechal aby na něj zaútočila zjistil že je to ten prsten který má na prstě.
,,Už to mám mám nápad řekl si potichu. Hele marinette j..."
,,nejsem marinette jsem superfilli.",,Dobře tak superfilli já mám také prsten a v něm je mirákulum a když ti dám svůj tak ty mi dáš ten svůj ano?"
,,jo tak mi ho dej"
,,Ty mi ho dej první"
,,Proč?"
,,Protože holky mají přednost přeci."
,,To je pravda" řekla a sundala si prste a podala mu ho a si ho vzala ahodil ho na zem a rozdtil nohou. ,,to jsem geniální" vzal sklenici ,kterou měl připravenou a chytil tam akumu.Pak se začala marinettte proměňovat zpět na marinette.
Samozřejmě si to Alya natočila.
A rozeběhla se po natáčení k marinette a řekla ,,já věděla že to nejsi ty".Marinette bez jaký koli odpovědi odešla do chatky kde řekla,,TIKKI TEČKY!!
A stála tam beruška.
Vyběhla také oknem a kocour vypustil akumu.,, Už si udělal zla dost do polepšovny s tebou" a vyletěl malí bílí motýlek ,, měj se hezky motýlku.Kouzelná beruška" vykřikla a natáhla jojo. A vše se dostlo do normálu.
,,beruško černý kocoure dáte nám rozhovor. "
,,teď nemůžem mějte se" zavolala beruška a odběhla s kocourem za chatku kdese proměnili.
Marinette vlezla do chatky a Adrien odešel k hlavní budově.
Ahoj tak tady máte další díl omlouvám se že nevyšel včera ale nemohla jsem. Doufám že se vám můj další díl líbil a nezapomeňte koment a hvězdičku.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka.
Posílám srdíčko
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...