19.díl

1.2K 92 15
                                    

Ráno

Alya se první probudila a šla si udělala si čaj a dala si sušenku.

Pak se probudila Marinette a udělala si ranní hygienu a šla za Alyou do obýváku kde se spolu dívali na televizi. zacvilku přišel Nino a Adrien
,,Dobré ráno holky" řekl Adrien
,,Dobré ráno "dodal Nino
,,Dobré ráno " řekli obě najednou a začali se smát.

Pak jim šla Marinette udělat čaj. A sedla si k televizi a spolu koukali na počasí to by se mělo zlepšovat ale furt nic moc. A zprávi redaktorka: ,,dneska zasáhla Paříž velilá bouřka padají větve stromy.''

,,Tak to asi nepojedeme domů" řekla marinette.
,,To asi ne" přitakala Alya.

Snídaně

,,asi by jsme měli už jít na snídani "řekl Nino.
A všichni souhlasili.

Když došli tak uż tam byla celá třída.

Chloé byla pořád naštvaná na marinette a chystala se Sabrinou pomstu. ,,Ještě uvidí jestli si může na mě otevírat hubu" Řeka si Chloé v duchu.(chudák Marinette co asi na ní chystá XD)

Alya vybrala stůl a všichni si k ní sedli. Pak přišla učitelka a ny jsme začali snídat.

Po snídani učitelka řekla.
,,Takže třído určitě jste všichni ráno viděli ve zprávách že Paříž je v ohrožení asi víte že tam došla ta bouřka a proto nemůžeme odjet. A tak jsem se rozhodla že no ani nic jiného nám nezbývá zůstaneme prozatím tady , sluníčko už stejnak začíná vylejzat takže bude hezky"

Jooo řvala třída.

(Učitelka)
,, Ale já musím dneska odjet do města zařídit že tu zůstanete a tak vád tu musím celej den nechat a přijedu až zítra ráno tak doufám že tu nebudete dělat neplachu!!"

,,To bude super celej den bez učitelky " řekl Nino.

Po snídni

,,hele parto neuděláme si mejdan" navhrl Adrien.

Alya i Nino souhlasili ale Marinette ne. ,,Adriene učitelka nám říkala že nemáme dělat neplechu a první co tě napadne dneska dělat je medan??" ,,No a ptoč ne" řekl Nino.

,,Tak fajn tak si ho dělejte ale beze mě já dneska žádnej mejdan nechci a nemyslete si že mě přemluvíte protože já jdu teď ua Rouse a říct jí jedtli nemůžu být u nich".

,,Ale mari nemůžeš být tak upjatá" řekl jí Adrien.
,,Nejsem upjatá jen nechci problémy"

Marinette se zvedla a odešla.
,,Co jí naštvalo kdyť yla v pohodě já mylel že je to dobrý nápad proč tak začala vyváďět"

,,toje divné takhle se nikdy nechová" řekla Alya.

,,Jdu za ní",,Nechoť půjdu já řeka Alya Adrienvi. A odešla.

Po půl hodině

Adrien a Nino seděli na lavičce a povídlali si.

A Alya a Marinette se bavili o tom proč se tak ráno chovala u snídaně. Ale marinette jí nic neřekla a naštvaně odešla ven a minula Adriena a Nina.

,,Ma- ona si mě vůbec nevšímá ale já jí nic neuděl."řekl smutně Adrien.

Ahoj všichni tady je další díl omlouvám se ta chyby píšu to na mobilu a víte malá klávesnice a překlik nu se.

Doufám že se vám líbil můj díl a budu ráda za hvězdičku a komentář

Mějte se kouzelně vaše luciiinka

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat