31.díl

1.2K 75 23
                                    

,,Já taky"
,, víš jaký jsem měl o tebe strach " ,,ale já za to nemohu "
,,já vím tak pojď "

Už vešli do tábora a Alya si jich všimla a běžela k nim. ,,Marinette co se ti stalo? Proboha ty vypadáš co ti ten debil udělal " Alya se strachem v očích jí zahalila otázkama.
,, no... (Nechci to tu vyprávět znovu vy víte co se stalo) a začala vyprávět ,,... A pak mě zachránil kocour a Beruška ty mě pak sem přinesli a předali Adrienovi no a teď jsem tady" řekla Marinette.
,,Aha" řekla nejistě Alya a moc jí to nežrala ale co měla dělat.

,,Tak pojď půjdu ti to ošetřit" řekl Adrien a táhl ji k chatce aby nepřišel Nathaniel a neštval Marinette.

V chatce ji to ošetřil a dal jí teplý čaj protože u Lišaje byla zima.

Na dveře někdo zaťukal byla to učitelka ptala jak je Marinette Adrien jí řekl že je jí už líp a pustil dovnitř. Tam se zeptala učitelka Marinette jestli se cítí na tu párty a Marinette řekla že jo že není na tom tak špatně a že jí o mnoho líp učitelka teda šla pryč.
,,Adriene dal si Tikki sušenku?"
,,no.. Ehm.. Už jdu"
Marinette se začala smát jak byl Adrien vtipnej když je zmatenej.

Za chvíli došla Alya a Nino do chatky.
,, Tak co Kočko jak se máš"
,, Náhodou skvěle když je tady o mě dobře postaráno"
Adrien se trošku začervenal.
,, Měli bysme jí na oběd zachvíli bude "
,, jasně jdete napřed já vás doženu" řekla Marinette
,, jasně kočkko"
,,ok" dodal Nino
,, ne to ani náhodou nenachám tě tady já čekám" řekl rázně Adrien.
,, Tak čekej já s Ninem jdem čau na obědě"
,, jojo"
Marinette si vzala gumičky a chtěla si udělat svoje dva culíčky ale nešlo jí to.
,, Adri pojď mi pomoct "
,, a s čím "řekl a šibalsky se není usmál
,, s timhle" a ukázala na vlasy
,, já neumim dělat nic s vlasama to by dopadlo špatně" řekl Adrien
,, super no tak budu muset z rozpuštěnými vlasy"
,, budeš kočka" řekl dychtivě Adrien
,, tak jdem" zavelela Marinette a vydala se k hlavní budově.
Adrien ještě zamknul chatku a šel s Marinette na oběd.

Po obědě byl polední 2 hodinový přestávka. Adrien nechtěl pustit Marinette z očí a jí to už vážně štvalo. Když byl Adrien na WC tak Marinette zavolala Ninovi aby se ihned stavil a ať si přebere Adriena a ať přivede Alyu on se smál do telefonu ale souhlasil.
Za pět minut už tam byli.
,, čau brácho nepůjdem si něco zahrát"
,, N-" zkočila mu do řeči Marinette
,, To je skvělí nápad já budu z Alyou" ani nečekala odpověď chytila Alyu za zápěstí a odptáhla ji pryč jenže ta se držela Nina který se držel Adriena a tak oba dva spadli Marinette zdálsky volala ,, sorry" a zdrhla s Alyou za hlavní budovu.
Alya se začala smát.
,, Alyo cco jje? " vykoktala ze sebe Marinette která byla ještě udýchaná
,, tak ty nejdřív chceš aby stebou Adrien chodil a pak když s tebou chodí tak se ho chceš zbavit"
,, nechci se ho zbavit hele Alyo jak by ti bylo příjemné kdyby tě někdo hlídal jako vězně"
,, máš pravdu kdyby tohle mi udělal Nino asi bych udělala to samý co ty"

Alya navrhla že by se mohli opalovat a Marinette souhlasila. Vzali si plavky a vše co potřebovali (nechci to tu vyjmenovávat)
Dali si deku na trávu a sedli si a povídali zachvíli jim oboum někdo zakril oči.
,, hm... kdo to asi je " řekla škádlivě Marinette
,, že by Nino a Adrien" dodala marinette
,, moc vtipné" řekla Alya a odkrila ruce z jejích očí byl to...

Ahoj tady je další díl vím že jsem to usekla takhle ale dala jsem už 600 slov a dávám normálně 500 takže zítra bude další.
Budu ráda za koment a hvězdičku.😘

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka♥posílám srdíčko♥

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat