Autobusem jeli asi 1 hodinu a pak se zastavili na benzínce aby autobus natankoval a pak zase jeli. Poslouchali písničky, povídali si atd.
Po 3 hodinách dorazili před školu Marinette usla Adrienovi na rameni.
,, Marinette budíček jsme doma " mluvil na Marinette Adrien.
Ta se probudila. ,, Tak jak se vyspala naše růženka" řekl naschvál Nino. ,, Hej Nino tam ji můžu řikat jen já" čertil se Adrien.
,, Klid brácho já tě jen popichuju" řekl s úsměvem Nino.,, Takže děvčata a chlapci v pondělí ve škole" řekla učitelka a pustila všechny z autobusu tam řidič otevřel spodní část autobusu a vyndaval kufry.
,, Mari nechceš hodit domů" ,, ne kdyť to mám přes ulici a ještě nikdo neví že s tebou chodim" řekla Adrienovi Marinette dala mu pusu na tvář a odešla. Samozřejmě Chloé žárlila nasedla do své bílé limuzíny a odjela. Adrien nastoupil do černé limuzíny a také odjel. Marinette cestou potkala rodiče. ,, Ahoj mami ahoj tati" řekla Marinette a objala svoje rodiče. ,, Hele Marinette co máš s Adrienem " zeptala se nejistě Sabina. ,, No... jak bych začala" ani to nedořekla a skočil do toho Tom ( Marinettin táta) ,, vy chodíte spolu?"
,, No ano" řekla s ůsměvem Marinette. ,, No tak to je super" řekla Sabina a objala Marinette. ,, To jo " přidal se Tom.
Po rodiném obětí se vydali domů. Marinette si dala dortík , který ji připravili rodiče vzala si ho nahoru do pokoje a vzala si sušenku pro Tikki. Pak se šla proměnit a šla se podívat na Eiffelovu věž kde sledovala západ slunce.
Zachvíli někdo skočil vedle ní. Kdo jiný to mohl být než známý pařížský superhrdina Černý kocour.
,, Zdravím má lady" řekl.
,, Ahoj kocourku" řekla Beruška a otočila se na něj. Kocour ji chytil kolem pasu a přitáhl k sobě a spolu se dívali na romantický západ slunce na nejromantičnějším( ježiš to je slovo doufám že jsem ho napsala dobře) místě Paříže. Stáli tam až slunce zapadne za paneláky a pak se rozloučili polibkem a odešli každý svou cestou.Ráno u Marinette
Marinette vztala kolem půl deváté sedla si k počítači a pozorovala zprávy , ale najednou jí něco zarazilo.
Článek o našich superhrdinech
Kouzelná Beruška a Černý Kocour jsou spolu?
Ano jsou včera v 20:29 se políbili na Eiffelově věži při západu slunce. Dozvíme se o tom víc když to už víme že jsou spolu? A jak dlouho už jsou spolu? Prozradili si své identity nebo se milují jen s maskou a nevědí kdo se pod ní skrývá?Možná se to dozvíme
Vaše Alya Ceaserova.,, Cože jak nás viděli kdyť tam nikdo nebyl " ,, to napíšu Adrienovi" řekla si Marinette v duchu a začala psát.
Zpráva:
komu Adrien
Od Marinette
Ahoj Adriene viděl si ten komentář na internetu?Komu Marinette
Od Adrien
Ahoj princezno. Jo viděl a nějaký problém?Komu Adrien
Od Marinette
Děláš si srandu jestli nějaký problém. Kdyť... to budou furt otázky.
Jak dlouho jste spolu, a řekli jste si identity. To bude děs.Komu Marinette
Od Adrien
Ale Mari budem to ignorovat teda alespoň se pokusíme. Já za to nemůžu já nevěděl že nás někdo viděl. Ale víš fanoušci ty kam by nám až vlezli XD.Komu Adrien
Od Marinette
Asi máš pravdu teď už s tím nic neuděláme. A já jsem řekla svým rodičům že spolu chodíme , protože viděli tu pusu , protože mi šli naproti.Komu Marinette
Od Adrien
No to je fajn o jeden problém míň. Hele Mari nebude lepší se setkat osobně. Třeba dneska v 14:00 v parku je hezky sluníčko.Komu Adrien
Od Marinette
Dobře tak se zatím měj hezky ahoj Kocourku.komu Marinette
Od Adrien
Měj se hezky Má lady.Konec
,, Marinette pojď si dát snídani" ozvalo se dole.
,, Dobře mami jen se obleču a jsem tam" řekla Marinette a odběhla do koupelny tam si udělala ranní hygienu a šla se dolu najíst.
Po snídani řekla taťkovi jestli si s ní nezahraje hru Mega strice lll. On souhlasil a tak teda soupeřili samozřejmě vyhrála Marinette jak jinak.Ahoj tak tady máte další díl omlouvám se že nevyšel včera ,ale učení a škola .
Zítra vyjde další a taky zároveň poslední díl této knihy a možná i zítra vyjde další díl z My Lady Řekni Kdo Jsi. Nebo i dneska jak to budu stíhat.Dejte hvězdičku a kooment děkuji.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka💋posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...