Jen se chci zeptat mám tam dávat písničky aby stě si k tomu poslouchali nebo obrázky.
Déšť trochu ustal a tak všichni přeběhli do svých chatek.
Chloé chtěla zastavit Adriena ale on sebou cuknul a šel si dál Chloé se zašklýbla a uraženě odkráčela do svý chatky. A byla v chtce jenom z Sabrinou protože nechtěla být s žádným klukem jenom s Adrienem. Ale ten byl s Alyou Ninem a Marinette.Když došli byli zmoklý a tak si dali věci na topení. A hrály stolní hry i nestolní např.šachy,kostky,člověče nezlobse, activity a nestolní schovka (nic moc mě nenapadlo:D),twirst, atd.
Pak si dali čokoládu a přemýšleli kdy půjdou do aquaparku měli poukázku na čtyři osoby a tak tam mohli jen spolu.A rozhodli se že půjdou v pátek a udělaj si prodloužený víkend.
Marinette napadlo že by mohli být parta i v normále a všichni souhlasili a Adrien že každá dohoda,výhra si pllácnou (doufám že chápete a kdyby steto nepochopili tady je obrázek )
A všichni souhlasili. A Marinette dostala záchvat smíchu a jelikož je smích strašně nakažlivý a Marinette byla tak vtipná když se smála a Adrien se začal taky smát a Alya to nevydržela a začala se smát a Nino no ten to taky nevydržel a puknul smíchy a smáli se asi 3 minuty a přestali. Adrien se jí zeptal proč se začala smát a ona se slzami v očích odpověděla že si vzpomněla na jeden vtip strašně vtipnej a začala se znovu smát. ,, dost Marinette'' řekla Alya.
Jenže ona nemohla vztala a se smíchem se odebrala do koupelny kde se asi půl minuty smála a pak přestala vrátila se a znovu začala (znáte to když dostanete záchvat smíchu a všechno vám pak příjde vtipný? Já jo) a řekla vy jste tak vtipný a pak najednou přestala když se podívala z okna
. Co se děje řekl jí Adrien. Ona neodpověděla a šla ke dveřím lteré rychle otevřela. Pořád hodně pršelo vyšla před chatku a tam viděla jak ohromná je bouřka. Když se otočila se a strom padal tím obtovským větrem se vyvrátil a padal na ni. Áááááá!!!! Zaječela ,, Marinette nééé'' zařval Adrien a rozeběhl se k ní a odstrčil ji ale zakoplo strom který na ně padal a spadl s vyděšenou Marinette do mokré trávy. Nic se jim nestalo ale měli na mále. Adrien si nevšimnul ale Marinette ondlela. Ale on to nevěděl. ,, Marinette co se ti stalo promluv Marinette!!!'' volal na ni Adrien se slzami v očích.
Adrianku!! Pozor volala Chloé a odstčila Adriena ale Marinette tam ležela a spadl na ní strom. Měla štěstí jen o 1 centimetr a už by byla v nemocnici. Adrien se k tomu stromu rozeběhnul a Marinette se probrala mezi větvema který ji poškrábali. Brečela protože jí to hodně bolelo protože na ní spadnul strom v ostrými jehličími. Adrien slyšel Marinette a dostal se k ní vzal jí do náručí a odnesl do hlavní budovy.
Marinette trochu krvácela.
Pokračování příště.
Tak co jak se vám to líbí. Dejte prosím hvězdičku a komentář děkuji.Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...