16.díl

1.4K 105 14
                                    

,, nazdar hrdličky'' řekla Alya která se probudila. Marinette slezla z Adriena a také jí podravila i Adrien pozdravil. Marinette se zvedla a někam šla. Šla nahoru ke skříním a Adrien si myslel že se chce jít obléknout. Ale mílil se. Marinette si sedla nahoře a zavřela za sebou dveře sedla si k oknu a v ducu si říkala ,,já si Adriena nezasloužím vždy je na mě hodný a kvůli mě ho ovládla akuma a před celou třídou se strapnil já za všechno můžu. Kdybych nechodila ven nic by se nestalo. '' Byla hodně smutná.

Už to bylo čtvr hodiny co Marinette odešla nahoru a Adrienovi to bylo divné a Adrien a tak řekl Alye že se na ní podívat. Alya přikývla.
Šel nahoru a zaťukal Marinette si utřela slzy a řekla kdo to je. Adrien odpověděl že on a zeptal se jí jestli je v pořádku ona trochu nejistým hlase odpověděla že je ale Adrien jí nevěřil. A tak řekl že jde k ní ona nestačila ani nic říct a dveře se otevřeli. Marinette tam seděla na zemi a koukala z okna. Adrien se jí zeptal co se stalo. Ale ona odpověděla že nic. A on jí řekl že jemu může říct všechno.

Jenže Marinette mu to neřekla Adrien se trochu zamračil. A řekl jí že neumí dobře lhát že to na ní pozná když lže. Marinette ale stála za svym Adrien jí řekl proč mu nevěří. Ale tahle slova Marinette úplně zaskočila a bylo to určitě na ní vidět. Adrien chtěl odejít byl celkem uraženej když mu jeho holka lže. Marinette ho ale vzala za zápěstí a řekla aby zůstal že mu to teda řekne. Adrien se teda posadil. Marinette se zveela a šla zavřít dveře. A pak mu všechno řekla.

Když dopověděla tak jí Adrien obejmul a řekl že jelikož ho má ráda Chloé tak nedopustí aby mu ublížl nadával někdo. Marinette se usmála řekla že je to pravda. Pak spolu sešli dolů a Marinette šla udělat všem snídani. A Alya šla probudit Nina kterej si ještě krásně vychrupoval ve své postýlce(XD)Marinette přinesla snídani a všichni se do ní pustili po snídani si šli po jednom každý udělat svojí hygienu do koupelny. a šli spolu do jídelny kde čekala učitelka ta nám řekla ať napíšeme rodičům že neví kdy se od tud dostanou. Pak nám všehny učitelka vzala do haly kde jsme si hrály bylo tam snad ůplně všechno...

Takže další díl na světě doufám že se vám líbil vím tenhle díl byl nudnej ale nemůžou být všechny ůplně adrienalový to by pak byla nuda. Samozřejmě budu ráda za hvězdičku a koment.
A blížíte se k 2k ZHLÍDNUTÍ JSTE BOŽÍ!!!

Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥posílám srdíčko♥♥

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat