,,takže kluci doufám že jste vybrali hezké šaty. Tak jedeme na tábor.
Cestou do tábora
,,ty šaty jim dáte dneska po večeři ,protože už zítra pořádáme tu párty.''
A všichni souhlasili.V táboře
Když dorazili tak šli schovat šaty aby je holky nenašli.
A pak šel Adrien za Marinette která seděla u řeky na dece a pletla si věneček z sedmikrásek.
Adrien si k ní sednul.
,, Ahoj Mari''
,, Ahoj Adriene'' a políbila ho na tvář
,, na tady máš věneček '' a dala mu na hlavu věneček ze sedmikrásek.
,, Děkuju ti Mari'' a políbil ji na čelo.
Marinette mu dala hlavu na nohy a Adrien jí hladil po jejich černých vlasech a koukal do jejich nádherně modrých očí jako nejhlubší oceán v kterých bylo mnoho odstínů modré.
Marinette mu koukala taky do očí do těch nádherných smaragdovo-zelených očí ve který se ztrácela bylo jako by ji hipnotizovali v jeho očí bylo mnoho odstínů zelené.,, Tak tady jste ''
Adrien se otočíl a viděl Alyu s Ninem.
,, Užíváme si tu romantiku víš Alyo'' odpověděl jí Adrien. Marinette si sedla ,, nepůjdem na svačinu zachvíli bude''
řekla
,,Jasně'' řekl Adrien a zvednul se a pomohl Marinette stoupnout. Marinette ještě zabalila deku a šla do chatky ji uložit.
A pak šla za Adrienem , ktery na ni čekal venku.
Ke svačině měli jahody ty Marinette úpně miluje.
Každý si vzal mističku jahod a u stolu se najedli. Učitelka po svačině řekla že se dneska půjdou koupat protože je 30 C.A tak po svačině se Marinette a ostatní zvedli a šli se připravit k vodě vzali si opalovací krémy,plavky,ručníky, deštíky, balóny no vše co patří k vodě.
Marinette si vzala plavky(jedni z týhlech vynerte si jaký by se k ní hodili každý má jiný styl tak si dosaďte jaký chcete vy aby měla Marinette) a to samý o Alye.
,, když holky vylezli jen v ručníku a v plavkách kluci na ně čučeli jak vejři.
,, Tak jdem'' řekla Marinette
,, Jasně''
,,jenom taková drobnost Adriene''
,, No mari jaká''
,, pomůžešmi něco odnést''
,,Aha promiň byl jsem z tebe tak unešený''
,,hh jasně tak na'' a dala mu pár věcí.Učitelka tam byla v jednodílmých plavkách jinak všichni měli dvojdílný.
Užili si to tam házeli si s míčema, opalovali se tam, skákali do vody prostě svěchno co se dělá u vody.
Už bylo 17:00 a všichni byli vyčerpaní protože vydali hodně energie. Všichni se pak šli upravit a šli na večeři do hlavní budovy.
Po večeři
Učitelka začala
,,Takže děvčata teď se dozvíte co jsem já a s chlapcema tajila a vysvětlí proč byli pryč. Takže zítra pořádáme párty. '' ,,Ale paní učitelko vy jste nám nic neřekla '' skočila jí do řeči Chloè.
,, Chloè to vám teď řeknu kluci byli nakupovat a každý kluk má pro jednu holku šaty proto jsem vás rozdělila ve škole po 2 klucích a 2 holkách.
Samozřejmě jsem jim pomáhala.
Tak kluci můžete předat šaty boty a vše co jste jim koupili.
,, Tak Marinette tady máš''
,, Páni to bych neřekla že nám uděláte takový překvá-- ty jsou nádherný páni jsou boží díky moc Adriene.''
,, Super líbí se ti ''
,,Jsou překrasný i ty doplňky se k tomu hodně hodí. Ale za to jste museli dát hodně peněz.''
,, Ano ale my jsme ro chtěli a učitelka to po dlouhým přemlouváním povolila.,, Aha tak když jste se snažili '' dořekla Marinette.
Učitelka je poslala aby šli spát že se musí pořádně na zítřek prospat a už bylo 21:00 a tak se vydali všichni do chatek.
Tam si udělali večerní higienu a šli spát.
Další díl jak jsem slíbila je zde přeci pozdě ale je.
Doufám že se vám líbil takže dejte hvězdičku koment.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥ posílám srdíčko♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...