Strašně vám chci poděkovat za to z jste překročili 6k přečtení a 800 hvězdiček .
Jste zlatíčka moc moc vám děkuji a slibuju že konec rozhodně není. ❤💋❤Asi po dvou hodinách měli skoro všechno hotovi ale učitelka řekla ať si jdou dát svačinu měli jablko.
Pak šli dokončit svoji práci uplynula hodina a měli hotovo.
Marinette a Adrien šli za učitelkou a řekli že mají hotovo.
Učitelka se šla tedy podívat a byla spokojena a tak řekla že každý dostane něco za to že tak hezky uklidili.,, Milí studenti vážně jste to tu hezky uklidili a myslím že by jste to neudělali kdyby vás Marinette s Adrienen do toho nedokopali a proto dostanete něco odemne. Půjdeme do Aquaparku na jeden den samozřejmně že pracovní den protože to by asi nikdo nešel o výkendu a Marinette a Adrien dostane ještě něco k tomu protože se ujmuli vám a toby skoro nikdo neudělal a tak dostáváte poukázku do cukrárny na 500Kč. "
,, Páni to si nechám líbit" řekl Adrien.
,, Tak to jo " dodala marinette a usmála se na něj.",, teď si běžte zbalit a za půl hodiny tady půjdeme na oběd. Rozchod." Řekla učitelka a šla taky do svý chatky.
Marinette, Alya, Adrien a Nino šli do lesa sednout si na lavičku kterou si udělali včera a povídali.
A pak šli na oběd.Po obědě se šli všichni zbalit.
,, To je vážně desný doma mi to šlo sbalit a teď mi se tam vejde je třičtvrtě věcí." Stekal se Adrien.
,,Haha Adriene tak to slož" řekla Marinette a smála se mu.
,, To je vážně hrůza" stěžoval si Adrien.Po dvou hodinách už měli zbaleno.
,, konečně už jsem to tam narval" radoval se Adrien.
,, Alyo, Nino půjdeme se projít kdyby nás učitelka hledala tak jsem na telefonu"
,, jasně kočko" řekla Alya Marinette.
,, tak jdem Mari"
,,jasně"Šli k vodě a tam si sedli na trávu.
,, Marinette?"
,,ano?"
,,víš Mari tady jsem poznal jak si úžasná hodná milá laskavá a ještě spousta toho bych o tobě dokázal říct ,Marinette Dupain-Cheng já tě miluju a vždy budu milovat"
,, ... nevím co na to říct... já tebe taky "
řekla Marinette a objala ho a on jí obětí opětoval pak se odtáh a zdvihl jí hlavu aby jí viděl do očí a pomalu se přibližovali až byli u sebe ani né centimetr a (co udělali) políbili se.
Když jim došel dech tak se Marinette odtáhla v jejich očích byla radost, šťasnost a všechny pozitivní smysli.Po tý nádharný chvíli zazvonil mobil.
,, Máme štěstí"
,, Jak to myslíš princezno"
,,tak jak říkám protože kdyby zazvonil dřív tak by nám vyrušil romanrickou chvilku."
,, Máš pravdu" řekl s úsměvem Adrien.(Budu psát v přímé řeči)
Hovor Marinette a AlyaA: Marinette učitelka říkala za dvacet minut u hlavní budovy tak si pospěšte jo?
M:jasně Alyo díky za info.
A: a co děláte?
M: řeknu ti to pak jo?
A: dobře kočko tak za patnáct minut v naší chatce jasný a žádný zdržování já ti vidím až do žalůdku.
M: neboj budem tam v čas.
A: no to doufám.
M: tak zatím ahoj.
A:ahoj.(Konec rozhovoru)
,, Co ti říkala" ptal se Adrien.
,, Tsss hele že s tebou chodim to neznamená že musíš o mě vše vědět třeba kam jdu s kým mluvim "
,, No ale kam třeba někdy jdeš mi říct můžu vědět."
,, Ale to víš že jo",, A hele Mari neříkala si Alye že jsme za čtvrt hodiny v chatce?"
,, Aja tak honem pojď" Chytla Marinette Adriena za zápěstí a utíkala směr chatka.vuala zde nový díl doufám že se vám líbil.
A budu ráda za koment a hvězdičku.Mělte se kouzelně vaše luciiiinka💋posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...