Byla to zábava. Mohli jsme tam dělat úplně cokoliv. Hráli jsme si asi hodinu a byli jsme úplně vyřízení. Tak jsme si sedli na lavičku a odpočívali.
Učitelka jim pak řekla že si mají dát svačinu a tak šli. Venku byl pořád vítr a tak přeběhli do hlavní budovy a šli si dát sváču. A přitom naše čtveřice:ta si říkali vtipy a smáli se no hodně. Až je učitelka musela okřiknout aby se ztišili.
Po svačině ji učitelka řekla ať si jdou do svých chatek ale ať nedělají neplechu. A hlavně se podívala na skupinu Marinette a spol. Ta se usmála a Marinette řekla,, nebojte paní učitelko budem jako myšičky". Učitelka jim přeci nevěřila ale co měla dělat. Říkala si v duchu ,,ti puberťáci ty si nedají pokoj".
Tak všichni odešli. Když došli do chatky tak Marinette řekla že se můžou dívat na film. Oni souhlasili ale Nino se zeptal: ,,Ale kdyť tu nejsou žádné dvd tak naco se tedy budem dívat.'',,no já přinesla filmy'' odpověděla Marinette a mrkla na něj.
Po chvilce vyskládala všechny filmy co měla. Nakonec museli hlasovat. A vybrali komedii. Marinette je strašná ta když má až moc dobrou náladu tak se směje všemu dneska bude hodně veselo. Řekla si v duchu Alya.
Tak to zapli po půl hodině byli všichni vyšťavený protože to bylo tak vtipné až u toho brečeli smíchem.
Někdo jim zaťukal na dveře. ,, kruci učitelka" řekla Marinette. Zvedla se a šla ke dveří. Alya stopla film.
,, Marinette říkala siže budete jako myšky je to tu slyšet všude že se zrovna prostřední chatka směje(co sem to napsala že se prostřední chatka směje:D)'' ,,omlouváme se ale ten film na který se právě koukáme je to komedie a je tak vtipný'' učitelka jen se na ní koukla svýma naštvanýma očima a řekla,, tak mi ho ukažte '' Marinette zakřičela ,, máme náštěvu!! Pojďte dál,,
Učitelka si sedla na gauč vedle Alyii a Marinette si sedla vedle Adriena a pustili film.
Marinette to držela aby nepukla smíchy ale nevydržel to Adrien který se začal smát a smích je nakažlivý(to víme všichni) a tak to Marinette nemohla držet a začala se taky smát. A za chvíli se smála i učitelka.
Když zkončil smích... Teda film(:D) tak se pořád smáli. Alya řekla,,uu-ž-ž d-d-d-os-t!! Jenže to nešlo říct dost protože v hlavě máš furt ty nejvtipnější scénky který tě nutějí se smát.
Učitelka jim řekla že jde zpět. Marinette se smíchem vztala a šla s ní ke dveřím. Stoupla si na balkon a pozorovala zamračené nebe. To už se nesmála.
Po 5 minutách šel Adrien k ní a řekl ,, co se děje'' ona se otočila a řekla ,,potřebuju se zbevit smíchu '' a usmála se. Adrien šel dovnitř a přinesl dvě židle. A tak tam seděli v to ohromnim větru. A začalo pršel bylo to tak romantické.
Marinette se v němu přisunula a koukali do zamračeného nebe(vím adsi by bylo lepší kdyby tam byli hvězdy ale 1 je den 2 asi by už byli doma protože by bylo hezky a za 3 vždy není krásný den)
Táák rady je další díl omlouvám se že nevyšel dřív ale byla jsem na nákupech:-) ♥♥
Doufám že se vám líbil můj další díl a budu ráda za komentář a hvězdičku.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥ posílám srdíčko♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...