O 2 dny později
Marinette už vstala bylo asi kolem 6:45. Bylo jí jasné že má dost času , protože dnes se probudila brzo.
Šla se tedy nasnídat, obléknout se a udělat si ranní hygienu.Už bylo skoro půl osmé a tak šla před pekárnu kde na ní čekala Alya.
Pozdravili se a šly spolu do školy.Před školou byl už Nino. A běžel k nim. Z dálky také přijíždělo luxusní auto. A vystoupil Adrien.
„ Ahoj všichni, " pozdravil nás.
,, Ahoj, " odpověděli jsme mu.A všichni jsme šli do školy. Už jsme byli ve třídě a sedli si do lavic a začalo zvonilo.
Marinette se divila , protože se zítra jede na třídeňák. A doufala že Chloé nepojede, ale z přemýšlení jí přerušila Alya.Marinette
Drkla do mě Alya a řekla mi že začala hodina abych se postavila. Já se postavila.
Učitelka nám dovolila se posadit a začala nám vykládat informace k našemu výletu.
,, Takže děti, ještě vám připomenu -i když vím že to máte - co si máte vzít: *oblečení
*psací potřeby
*doplňky (např. Hřeben,sluneční brýle...)
A zítra se sraz v 7:30 tady před školou , buďte tu včas"Učitelka nám ještě řekla že si nemáme brát stan, který byl také na papíře s instrukcemi napsaný, že vše okolo ubytování tam bude.
Pak nám řekla že nás rozdělí do čtveřic. Dvě holky a dva kluci. Doufala jsem že budu s Alyou.,, 1.skupina, "žačala, když najednou rozrazila dveře Chloe a bez omluvy k pozdnímu příchodu vykřikla:
„Už jsem tu!!Co děláme? " a sedla si vedle Sabriny.Učitelka se na ní zamračila, ale nechala to být a pokračovala.„Takže," zpřísnila učitelka,, 1.skupina..."
,, A paní učitelko!!" Křičela Chloe.,, mohla bych s váma mluvit, prosím, osamotě. " řekla už normálním hlasem.
Učitelka chvilku zaváhala, ale nakonec souhlasila, a odešly za dveře.
,, Co si kruci asi říkají? " zašeptala jsem a zamračila.
,,Co já vím, " porčila rameny Alya.Zachvíli se vrátili a učitelka po třetí řekla.
,, 1.skupina chloé, Sabrina, Adrien a Nino.
2.skupina marinette, Alya,Ivan a Sam. "Tých skupin bylo asi 6
,, Ach jo nebudu v chatce s Adrienem, " pomyslela jsem si.Adrien
,, Cože!!?!?!?, Paní učitelko! "
,, Ano Adriene? " otočila se na mě.
,, Já nechci být s Chloe" zaprotestoval jsem, to vůbec nepřipadá v úvahu.
,, Už jsem rozhodla, " zamračila se na mě.
,, Tím pádem já nejedu!!" řekl jsem naštvaně.
,, Ale Adriene, tady dávám pravidla já a ne třída. Takže se uklidni. " pověděla v klidu.
,, Fajn, stejně nepojedu" stál jsi na svém.
,, Dobře, "řekla naštvaně ,, dám tě do jiné skupiny. Co třeba, " zapřemýšlela,, co třeba, tady s Alyou a Marinete. " řekla nakonec a přitom odlepila oči od papíru. ,, samozřejmě s Ninem, "ještě dodala.
,, Klidně" řekl jsem v klidu.,, Tak
1. Skupina chloé, Sabrina, Sam, Ivan
2.skupina marinette, Alya ,Nino Adrien."Tak budeš s touhle skupinou? "zeptala se mě.
,, Ano budu. Děkuji" usmál jsem se.,, Takže zítra u školy ve 7:00"
Naposledy ohlásila učitelka a zazvonilo.,, Nashledanou."Konečně
Konec školy!!!♥
Marinette byla už před školou.
,, Ahoj řekl jsem jí."
,, Ahoj. "
.
.
.
Pokračování příště!!♥Ahoj pardón že je to tak pozdě ale vážně to Nestíhám a jelikož jedu k tátovi na výkend(ano mám rodiče rozvedený) tak přes víkend nevyjde žádný díl (není tam WiFi♥)
Doufám že se vám líbí další díl. A budu ráda za každý komentář a hvězdičku.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...