35.díl

1.2K 80 9
                                    

Oblékli se do sportovní ho Marinette si vzala volný tričko s tříčtvrťákama a Adrien měl normální triko s kraťasama.

Bylo kolem 9:30 vyšli z chatky a učitelka pořád seděla u okna a pozorovala. Marinette si toho všimla a zahihňala se a Adrien se na ní podíval tázavým obličejem. Marinette mu to pošeptala do ucha a on se také trochu zahihňal a řekl:
,, máme dozor"
,,tak to máme" přitakala Marinette.

Adrien šel do haly a přinesl 4 velké činely.
,, Adriene děláš si srandu tímhle probudíme i mrtvího" řekla vyjeveně Marinette.
,, Nedělám si srandu a co když jsou to spáči" dořekl Adrien a hodil na ni ten jeho sexy úsměv.
,, tak jdem" řekla a ukázala ruku aby šli.

Dorazili a všichni ještě tvrdě spali.
A Adrien řekl šeptem.
,, můžem"
,,počkej " odešla a za dvě minuty přišla a podala mu špunty do uší.
,,asi bych ohluchla" řekla vtipným hlasem Marinette ale šeptala u toho a Adrien ji nerozumněl protože měl už špunty. Marinette si taky nandala špunty a na prstech ukazala tři, dva a jedna a Adrien praštil činelama o sebe a Marinette hned potom.
Takhle nimi o sebe třískali dokud se všichni neprobudili.

Přestali protože už všichni vztali.
Marinette si vyndala špunty a spustila:
,, Takže aby byli jasno ptohlídněte si tuto místnot ano je tu bordel a myslím že hodně velkej takže mě a Adriena aby jsme to tu dali s vámi dopořádku a tak se teď hned půjdete převlíknout do sportovního a za 10 minut tady dáme vám role co budete dělat."

,, A kdo si že nám budeš poroučet já uklízet nebudu zlomila bych si nehet " řekla Chloé.
Marinette už jí něco chtěla říct ale Adrien ji předběhl.

,, Byla jsi tu byla jedla si a pila ano tak budeš hezky pracovat a žádný výmluvy byli jste tu všichni" řekl Adrien a usmál se na Marinette. Všichni se teda vydali do chatek se převléknout.
A když Chloé šla kolem Marinette tak jí strčila ale ona dala včas nohu dozadu a tam byla lahlhev o který nevěděla a tak zakopla a padala dozadu ale Adrien ji včas chytil.

,, Děkuji ti"
,, není zač mari"
A zvedl ji na nohy přinesli věci na uklízení a čekali až všichni příjdou.
Marinette pošeptala Adrienovi do ucha.
,, pěkně to Nathanielovi osladíme dáme ho s Chlé do dvajice"
,, to je skvělí nápad" řekl Adrien Marinette do ucha a zahihňal se tomu.

Když všichni přišli Adrien a Marinette začali rozdělovat
(Budu psát v přímé přeči)
M: Alya a Nino se postaraj o to aby všechny přehrávače světla prostě alektronika byla uklizená.
A: Milené a Ivan budou mít na starost támhletu část a /ukázal dozadu/. Každá část je ohraničena křídou takže se nemusíte hádat koho je jaká část.
M: Nathaniel a Chloé mají támhletu část.
A: Sabrina a Kim vy si vezměte stoly a židle.
M: Juleta a Max budou mít parket.
A: Rose a Alix vy támhleto
(Konec)

,, A co jako ty Nicko ty tu budeš jen sedět"
,,jo Chloé protože si líná jako prase" řekl podrážděný Adrien.
,, samozřejmně že budeme něco dělat támhle je ještě jedna část" ukázala dozadu Marinette.
,, Tak jdem na to " řekl nahlas a všichni se vydali dělat svou práci.

Ahoj omlouvám se že vyšel takhle pozdě ale ráni my mamka sebrala tablet a já musela děla DÚ do školy.

Ale doufám že se vám líbil další díl takže budu ráda za hvězdičku a koment.

Mějte se kouzelně vaše luciiinka💋posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat