33.díl

1.2K 89 12
                                    

už je 17:58 a Marinette a Alya už sešly dolů ke klukům kteří na ně civěli jako na anděli.

,,Páni Marinette vypadáš vážně božssky "
,, děkuji ti ale to je tvám zásluha ty jsi mi koupil tyto šaty" řekla s úsměvem.
,, taky vypadáš úžasně "řekl vyjevený Nino a čučel jako vejr na Alyu
,, taky nevypadáš špatně " oplatila mu.
,, Tak jdem" řekl Adrien a chytnul ruku Marinette.
,, Ano " křikli všichni dohromady a Adrien se začal smát.

A tak vyšli když dorazili tak učitelka řekla jestli jseme celá třída.
A my odpověděli za ano a tak učitelka začala:
,, takže studenti jsem ráda že jste se tak hezky oblékli a samozřejmě potlesk klukům kteří vám pracně vybírali šaty...(potlesk)... a teď vám řeknu něco k pravidlům.
Dneska budu úplně super učitelka protože
1. Koupila jsem pár Frisco (kdo neví co to je viz. Obr. Na hoře)

Každému 2 to vám stačí máte tu jiný pití.
2. Zítra pojedeme až k večeru protože ráno to není dobrý nápad takže maximálně do 2:00 můžete ponocovat a pak spát.
3. Doufám že se vám to bude líbit dali jste si na tom hodně záležet.
4. Užijte si to a já tu nebudu myslím si že by jste mě tu stejná k nechtěli.
5. Žádné rvačky" zdůraznila.
6.,, Párty může začít tak pojď Nino dej hudbu"

Nino přišel a pustil automatické přetáčení.
A šel zpět k Alye.

První byla pořádná trsačka. A tak všichni trsali(nečekaně😂💦).
Pak byl ploužák a tak Adrien :
,, Mohu prosit má princezno?"
,, Ale jistě kocourku"
Adrien dovedl marinette na parket a přisunul se k ní byla to nádherná písnička Marinette si to užívala a Adrien taky.

Po 5 písničkách byli oba hotoví a tak šel Adrien pro pití.

Mezitím začal ploužák.
,, Marinette" ozcalo se za ní
Ona se otočila stál tam Nathaniel.
,, Co chceš?"
,, Chtěl jsem se ti omluvit přehnal jsem to a to hodně promiň odpustíš mi."
,, Promiň Nathanieli ale to si hodně přehnal a z hodiny na hodinu to nejde odpustit."
,, tak zatancuješ si se mnou "
,, ale proč ne ale ne že mi něco uděláš ta ruka dost bolela a do trochu bolí" řekla Marinette a zvedla se a šla s Nathanielem na parket.

Jenže přišel Adrien ke stolu ale Marinette tam nebyla rozlídnul se a zasekl se u parketu tam tancovala s Nathanielem.
,, To jsem mu to dost jasně neřekl aby ji nechal". Řekl polohlasně.

,, Adrienku ne pozveš mě k tanci"
,, a no... tak jo"
Chloè ho vzala za zápěstí a běžela na parket tam se na něj úplně lepila a chtěla mu dát pusu jenže on vždy elegantně uhnul.

Už si přál aby ta písnička skončila. Ale když začala končit začal valčík. (Byl to mix 3 písničky za sebou bez přestávku)
Alya si toho všimla že ani Marinette ani Adrien nechce tancovat s tím co teď tančí a tak pošeptala plán ten vše pochopil a začal tancovat s Alyou.
Alya se pustila Nina a ujala se Nathaniela a Nino Marinette. A ten jí vše vysvětil ve zkráceným příběhu. Marinette se k němu naklonila a pošeptala mu
,, Děkuji "
Pak oba páry dotancovali k Adrienovi a Chloé. Tam Alya pustila Nathaniela a odtrhla od Adriena Chloé a dala je k sobě a ujmula se Adriena. A taky mu to vysvětlila jako Nino Marinette. Adrien se usmál a řekl.
,, dík Alyo"
Pak Alya pustila ruku kterou měla na Adrienovi rameni a to bylo znamení aby Nino pustil Marinette pas.
Oba pári skončili Alya proti Ninovy a Marinette proti Adrienovy.
Nino a Alya pustili své partnery a začali tančit spolu a Adrien než se Marinette spamatovala tak jí vzal za pas ruku a druhou jí vzal ruku(doufám že jste to pochopili) a Marinette mu dala ruju na rameno a začali tancovat.

Ale Chloé se ihned odtrhla od Nathaniela a odkráčela bůh ví kam😄.

Ahoj tady je další díl doufám že jsem vám líbil dneska byl trochu delší , ale myslim že vám to nevadilo.

PŘEČÍST

Budu ráda za vaše komenty jestli to není nudný nebo jestli to moc rozepisuju prosím to potřebuju od vás vědět tak alespoň někdo napište.

A budu ráda za komenty a hvězdičky.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka♥posílám srdíčko♥😄

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat