Tak teda šli když tam došli už tam stálo pár jejich spolužákú. Učitelka čekala až všichni přijdou.
Pak začala řekla všechny pravidla no ono jich moc nebylo. A pak odstartovala 3,2,1 .. Tééď.
A všichni se rozeběhli do lesa a hledali a hledali.
A teď k naši skupince
Nino a Adrien vedli skupinu a Alya s Marinette šli za nimi(spíš běželi) a najednou Nino objevil borůvky. Marinette mu dala košík a začali zbírat po půl hodině jsme byli vyčerpaní a měli jsme půl košíku byli tam borůvky, jahody, ostružiny jiný plody jsme nenašli a tak jsme hledali dál. Po 20minutách jsme dozbírali košík byl dost těžkej tak ho vzal Nino a Adrien se s ním střídal.
Museli už jít protože na zbírání byla jen 1 hodina. A tak došli k hlaví budově právě v čas všichni dali košíky vedle váhy a měli si dát svačinu.Po svačině už učitelka měla zvážený košíky a řekla stupně vítězů
3. Chloè a spol.
2.Rose a spol.
A na
1. ... Marinette a spol.
Začali se radovat a dostali cena byla to super cena. Všichni čtyři dostali poukaz do aquaparku na celý jeden den. Byli šťastný ale to nebylo všechno dostali ještě bonbóny a čokoládu.
Bonbóny ale dostali všichni.Vše si donesli do chatky a šli zpět učitelka dala rozchod protože už dneska jedeme. A tak jsme došli do chatky a...
NEČEKANÁ UDÁLOST!!!
Začalo ohromě pršet oni viděli že se sem ženou mraky ale nevěděli že bude takový déšť.
Jenže to nebylo všechno začali být hromy a blesky a ty se odráželi od skály a bylo to hodně děsivé, ale aby toho nebylo dost začal ohromný výtr. Jako by jim matka příroda poroučela nikam nepůjdete.(hahahaha :D) Marinette nesnášela bouřky protože se jich trochu bála. Bouřka sílila a výtr byl čím dál víc horší. Adrien utěšoval Marinette.
Vyšli ven protože jim učitelka napsala na tablet který byl v chatce napsala ať jdou do jídelny. A tak si vzali deštník a vyšli ven. Ale jen co vyšli velký výtr jim odfoukl děštník a vyfoukl ho až nahoru. Všichni čtyři se podívali zhúru. Deštník vyletěl hodně vysoko a do něj praštil blesk a on se roztrhl na milion kousků v tom co se roztrhal Marinette a Alya vykřikly strachem. Adrien vzal Marinette za zápěstí a běžel s ní k jídelně to samé udělal i Nino. Celá třída byla uvnitř protože nešli ani do své chatky. Marinette i Alya se klepali strachem.
Učitelka řekla že nemúžou dneska odjet že to prostě nejde.
Tak tady je další díl omlouvám se žejsem ho nevydala jak jsem včera slíbila ale doufám že se vám líbil.
PŘEČÍST!
A taky se chci zeptat jsetli jsem to moc nepřehnala ale já musím dát nějakou zápletku aby to bylo zajmavé. Budu ráda za komentář a hvězdičku.Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...