Středa
Marinette,, Aaa!" vystřelila jsem z postele jako šíp. Zdál se mi strašně strašidelné sny. Bylo kolem 6:30 ,alespoň už nemusím jít spát.
Už jsem cítila že dneska není můj den něco se stane. 'Ale co??'
To nikdo neví.
,, Ahoj !Marinette."
,, Aaaa!!.. Ahoj Tikki."
,, Co se děje?" zeptala se ustaraně.
,, Měla jsem Zlý sny. "
,, aha"Oblékla jsem se a vzala si malou kabelku kde se schovala tikky. A šla jsem se nasnídat.
Středa
AdrienRáno jsem se probudil plagg ještě spal a tak jsem se šel obléknul a šel nasnídat. Po snídani jsme si vzal tašku a s Nathali jsem šel do auta, (limuzíny) aby mě odvezli do školy. Cestou jsem přemýšlel jak Marinette pozvat na drink.
Marinette
Už jsme šli s Alyou do školy a já ji řekla že dneska nemám svůj den a že se mi zdali strašidelné sny a tak se budu asi dneska chovat divně. Přišli jsme ke škole.
,, Ahoj" zdravil nás z dálky Nino.
,, Áhoj" zamávala mu Alya.
,, Běz za ním" usmála jsem se na ní. Jsou spolu tak rozkošní.
,, Díky Marinette." řekla šťastně, objala mě a běžela. Já jsem se opřela o zábradlí a zavřela oči.Po chvilce jsem cítila jak na mě někdo sáhnul. Já sebou ohromně cukla, že jsem málem vyjekla a spadla ze schodů.
Ale nic z toho se nestalo jen sem se strašně lekla.
,, Si v pořádku? " ptal se mě ustaraně Adrien
,, Jsem v pohodě " odpověděla jsem a falešně se usmála.
,, Ne nejsi v pohodě "řekl mi.
,, Ale ano, jsem "řekla jsem rychle a běžela pryč od něj, ale pak jsem byla nucena zpomalit. strašně mě rozbolela hlava a točila myslela jsem v jednu dobu že omdlím ale nakonec se to srovnalo.Adrien
,, Teď jsem měl příležitost ale promrhal jsem ji. Jsem vážně debil." Řekl jsem si potichu.
,, Adrianku!? "
,, Neee chloé." Přiběhla a přisála se ke mě jako medvěd na med.
,, Nemám dnes náladu " odstrčil jsem ji od sebe. A šel sám do školy. Viděl jsem Marinette jak se drží zábradlí a jde jakoby měla zachvíli spadnout do bezvědomí. Přiběhl jsem k ní. Tohle se mi už doopravdy nelíbilo. Co s ní sakra je?
,, vážně si v pohodě?"
Ona se lekla a otočila na mě.
,, ano nedělej si starosti." odpověděla nepřítomně. A Proč se pořád leká.Marinette
Teď jsem ucítila ohromnou bolest hlavy. Chytla se jí. Bylo to tak děsný už jsem se neudržela na svých nohou. Podlomila se mi kolena a já spadla do bezvědomí.
Adrien
,, Marinette!!" Vyjekl jsem když spadla na zem. Vzal jsem ji do náruče a odnesl k ní domů.
Její rodiče byli vyděšení já jsem jim řekl že byla nějaká divná a myslím že je nemocná.
„Ach ne já teď nemůžu a manžela mám v Itálii. Myslíš že by ses mohl o ní chvíli postarat? " Řekla Sabina.
,, Ale určitě" řekl jsem. Ještě mi řekla kudy mám jít a já jsem ji odnesl do pokoje.
,, Páni!!" Řekl jsem,, to jsou přeci moje fotky "byly skoro po celym pokoji.
Šel jsem do kuchyně udělat čaj. Když jsem přišel nahoru málem jsem upustil hrnek byla tam malá kwami. Ona se otočila ale pozdě.
,, Ach ne!!" Vypískla,, no a teď to ví někdo kdo to vědět ani nemá. "
,, Hlavně ať nevyleze plagg!" modlil jsem se v duchu.
,, Nebylo vyslyšeno" řekl jsem nahlas když jsem uviděl černou kouli, která se hnala k Tikky.
,, Tikki! "
,, Plaggu, ahoj. Takže ty jsi ko-"
,, Jo jsem skočil jsem ji do řeči .Byl jsem tak zaujat Tikki a Plaggem že jsem si ani nevšiml že se Marinette probrala. A uviděla Tikki a Plagga.
,, Cože??"vykřikla.
Já se tak lekl že jsem ten hrníček už málem upustil.
,, ahoj Marinette "
,, Ty? " ukázala na mě a pak na Plagga.
,, No ano " řekl jsem opatrně.
Tikki k ní přilétla a začala se jí omlouvat.
,, Dobře, dobře už se stalo "řekla a opřela se o zeď. Já jsem k ní přiběhl a sedl na postel,
,, Tady máš čaj " řekl jsem a podal ji šálek.
,, děkuji ti. Neměl bys už jít? "
,, Ne, nejsi v pořádku'' řekl jsem ji.Marinette
,, Mám ti říct pravdu? "
,, Ano" odpověděl Adrien.
Já jsem mu vše řekla(o tom snu).
,, Já tě chápu " řekl mi a pohladil mě po vlasech.
,, Zítra jdu do školy.. Au "
ještě se mi víc přitížilo.
,, Marinette musíš mi říct co se ti zdálo v tom snu."
,, kdyť jsem ti to říkala"
,, Tak mi řekni, ale všechno"
Já mu to tedy řekla.,, Ležela jsem v posteli a přišel ke mě nějaký chlap s layzrem, nemohla jsem se bránit, střílel po mě. Strašně to bolelo cítila jsem tu bezmoc a bolest. Ublížil mi skoro mě zabil.''
Řekla jsem poslední větu šeptem.
Adrien se proměnil .
,, Co je? "zeptala jsem se.
,, Musíme za mistrem Fu"
,, proč?"Ahoj všichni doufám že se vám můj další díl líbil. Budu ráda za hvězdičku a komentáře.
Měj te se kouzelně vaše
luciiinka♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...