Všichni jste se mýlili
Marinette otevřela oči a chtěla ječet ale osoba co jí držela v náručí jí zacpala pusu. A říkala:,, a konečně se setkáváme Marinette dupain-cheng. Ty budeš perfektní návnada pro kouzelnou berušku a Černýho Kocoura řekl zlostně Lišaj.
,,mari tak- Marinette ihned ji pusť ty vobludo řekl Nino"
,,A ty si kdo já si Marinette odnesu a ty až potkáš berušku a kocoura tak jim vyřiť ať najdou Marinette jinak bude po ní hahahahahaha " a zmizel a nikdo. Neví jak a kam.Učitelka Přišla:,, co se děje Nino slyšela jsem křik a kde je Marinette? "
,,no...a vše ji odvyprávěl "
,,Cože? " vyjekla učitelka
,,co se děje" přišel Adrien s Alyou.,,a Nino to znovu vyprávěl "
,, Ten hajz Lišaj já mu přestřihu křídla to uvidí " vysupěl Adrien.
,,jak to myslíš " ptal se Nino
,,to neřeš omluvte mě" a odešel.Přišel do chatky a řekl,, PLAGGU DRÁPKY " a už tam byl Kocour.
Chtěl vyběhnout ale zastavila ho Tikki,, co se stalo z Marinette " ,, povím ti to cestou ale ted mi slib že odedneška budeš pořád s ní"
Ona souhlasila a tak vylezli oknem a jelikož Tikki vicítí kde je Marinette tak Kocoura vedla.Za hodinu byli na místě byl to velký dům s jedním oknem uprostřed Tikki se schovala do kapsy u Kocoura .
Kocour svoji holí ničil jedny dveře za druhýma. Až vešel do obrovské haly kde stál Lišaj.,,já věděl že přijdeš a kde máš broučínka."
,,Kde je Marinette "
,, on se nám Kocoure bojí o Marinette "
,, ptám se znovu kde je Marinette "Postava v černém se obrátila a ukázala do rohu kde byla Marinette svázaná železnými řetězi.
,, Bude trpět jestli mi nedáš miraculum"
,, Na to zapomeň nic nedostaneš "
V tom Lišaj lusknul a řetězi se svírali a probodávali Marinette.
,, dost nech toho přestaň " zaječel Kocor
,, Nemáš na výběr dej mi tvá mirácula",,co mám dělat " říkal si v duchu. ,,už vim"
Hodil tyčí o sklo to se rozbilo a Lišaj se na něj podíval(na to okno) a to jeho kouzlo pominulo a pustilo Marinette Tikki vylezla s kapsi a pádila za Marinette ta z velkýma bolestma odběhla do vedlejší chodby kde řekla,, TIKKI TEČKY" už tam stála beruška a svým jojem se přitáhla ke Kocourovi,, je čas tě zničit "
,, Nikdy " zařval a zmizel
Beruška zkolabovala kocour jí vzal a vrátil se zpět do tábora.
Beruška se probrala a řekla,, kouzelná beruška " a vše zničené se vrátilo zpět i ona byla v pořádku ale měla odřeniny a krvácela z ruky a nakonec řekla,, teček dost"
A kocour,, drápků moc " a už tam byla Marinette a Adrien.
,, Děkuju ti Adriena možná bych zemřela kdyby si nepřišel.
,, ach Mari jsem strašně rád že je jsi ted u mě."Takže tady je další díl doufám že se vám líbil zítra nevim jestli vydám další díl když jsem ho vydala dnes ale uvidím.
Budu ráda za koment ♬a hvězdičku.★
Mějte se kouzelné vaše luciiiinka ♥posílám
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...