8.díl √

1.8K 121 26
                                    

Omlouvám se že to vychází tak pozdě ale nebyl čas , doufám že se vám bude další díl líbit.

Ráno

'Cccrrrr!!'
,,Marinette vstávej!", volala na Marinette Tikki ,dneska jedeme na třídeňák."

Rychle si Marinette udělala hygienu a šla se nasnídat. Dala si lehkou snídani ,aby jí zbytečně nebylo špatně.

Rozloučila se s rodiči a s kufrem vyjela ven , kde čekala Alya. Pozdravili se a šly spolu do školy. Tam už čekal autobus , přišly právě včas. Učitelka je spočítala a informovala je ,že jsou v autobuse sedačky pro čtyři kolem stolečku (doufám že jste mě pochopili)

Tak učitelka řekla aby jsme se rozdělili do čtveřic , jak nás včera ve škole rozdělila. A tak jsme si sedli dozadu. Alya chtěla sedět vedle Nina , a tak seděla.

Marinette asi po půl hodině usla , a spadla ji hlava na Adrienovo rameno. Tomu to bylo jedno ,ale byl rád a byl taky unavený a taky usnul a tak tam oba spali , Alya si je fotila, protože byli roztomilý.

Když tam dojeli , tak Marinette i Adrien ještě spali, tak je nechali a šli si vybrat chatku. Vybalili si věci a šli se projít do lesa.

Mezitím se Marinette probudila a viděla jak Adrien ještě spí , a tak ho nechala. Protáhla se, a vykoukla z okna.
,,Tak my už jsme na místě" řekla polohlasně. Chtěla se podívat ven , ale zakopla o Adrienovu nohu , a spadla na zem.
A v to se Adrien probudil když viděl že Marinette leží na zemi hned ho to znepokojilo.
„ Je ti něco?" zeptal se jí. Ona se hned otočila a řekla : ,, Ne , nic se mi nestalo."
Adrien se zvednul a pomohl marinette.
,,Už jsme na místě?" Zeptal se.
,, Ano"
Adrien si promnul , oči a šel se podívat ven. Sluníčko ho oslepilo stejně jako Marinette.

Šli za učitelkou aby jim řekla , kde mají chatku. Ta je k ní zavedla a řekla jim , aby si šli jít vybalit a prohlédnout si krajinu , že za hodinu je svačina.

Oba souhlasili a šli si vybalit. Potom se vydali lesem a povídali si aby se víc poznali. A nedávali pozor a ztratili se. Marinette se po chvilce Adriena ptá jestli se neztratili byli v hlubokém lese a stmívalo se. Adrien řekl že se asi ztratili.A aby toho nebylo dost, Marinette spadla do jámy.

Adrien ji pomohl a to byla už skoro tma. Marinette mu řekla že se bojí on ji objal , a řekl jí že se nemusí bát.

Nechali jsme kwami v chatce a tak se nemohli ani proměnit. Už byla tma a Marinette se tak strašně bala.

Tábor

Alya se ptala učitelky jestli neviděla Marinette a Adriena. Ale ona řekla, že ne. Že je naposledy viděla když šli do lesa.
,,Možná se ztratili",namítl Nino.
,, To je možný, počkáme" ,dodala učitelka.
Čekali asi tak hodinu, ale nikdo nepřicházel, a tak Alya zavolala Marinette. Už to zkoušeli ale nebyl signál.

Konečně to začalo vyzvánět ,měli štěstí Marinette to zvedla. Alya vyzvídala ,co se stalo, Marinette ji všechno řekla a Adrien jí radil aby nás nehledali že počkáme až bude světlo.

Nejvíc se bála učitelka , která měla za ně zodpovědnost.
.
.
.
.
Pokračování příště♥:D

Tak tady máte další díl musím vás chvíli napínat takže se těšte ♥

Budu ráda za každou hvězdičku a komentáře ,také budu ráda když napíšete jestli moc nepřeháním sem moc ráda že si můj příběh čtete.

Mějte se kouzelně vaše luciiinka

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat