V hlubokém lese a temná noc (strašidelné co♥:D)
Byla zrovna studenější noc a Marinette se klepala zimou a tak ji Adrien půjčil jeho mikinu. A přitáhl si ji k sobě. Marinette mu chtěla mikinu vrátit, ale on si ji nevzal a řekl jí že si ji nechá ,aby ji nebyla zima.
Byla to hodně dlouhá noc , ale Marinette usla v náručí Adriena , který celou noc držel hlídku aby se jí nic nestalo.
Tábor
Alya byla vyděšená , a tak ji chtěl Nino uklidnit, a tak řekl učitelce že se o sebe určitě dobře postarají , a že se vrátí v pořádku.
Učitelka ho tedy poslechla a šla si do své chatky.
Nino vzal Alyu a a šel s ní do chatky a čekal až usne, a pak si šel také lehnout.Tikki si všimla že se Marinette nevrátila a chtěla ji jít hledat ale Plagg ji zastavil ,že ani nevědí kde jsou a mohli by se ztratit a to by nebylo dobré. Tikki Plagga nakonec poslechla a zůstala v chatce.
V lese
Adrien měl otevřené oči dokořan. Nechal marinette spát, alespoň byla klidná.
Trošku svítalo
Adrien byl rád že už konečně svítalo. Marinette se probudila a udiveně okolo sebe koukala a pak ji to došlo.
„Dobré ráno Marinette ", řekl jí Adrien.
„Dobré ráno Adriene ",odpověděla mu.Právě začali zpívat ptáci a spadla rosa.
Marinette se zeptala Adriena proč nespal. On ji řekl že hlídal, aby se jim nic nestalo.Marinette ho objala a poděkovala.Adrien řekl Marinette, že půjdou. Ale ona se ho ptala jestli to zvládne když byl celou noc vzhůru. On ji řekl že ano a že ona toho taky málo naspala, protože byla venku zima a ona se probouzela, a že až na konci asi na 2 hodiny usla.
A tak se zvedli bylo kolem 4:50 a šli hledat cestu. Našli nějakou cestičku a tak se po ní vydali šli asi 1 hodinu když uviděli rozcestník.
Podívali se na něj. Oba upřeli pohled na značku která vedla k táboru a vyděsili se.
,, 45km" vydechl Adrien a prohrábl si vlasy , na znamení únavy.
Marinette byla taky vyčerpaná z té cesty a to že ji čeká ještě 45km cesty ji děsilo.Adrienovi se vybil mobil a Marinette zbývalo jen 10 procent , a tak naposledy napsala Alye, že jsou na rozcestníku ,a že jdou směr k táboru a že je to ještě 45km.
Adrien i Marinette byli vysílení, protože od včerejšího rána nic nejedli a od včerejšího večera nepili. Dostavovala se vyčerpanost a nepříjemná nálada.
Marinette si sedla a chvíli odpočívala i Adrien udělal to samé.
Tábor
Jak dostala Alya zprávu zapípal ji mobil a ona se probudila i Nino se probudil. Přečetli si zprávu a šli ihned za učitelkou na konci zprávy bylo napsáno, ať je nehledají a nechodí jim naproti ,že by se mohli ztratit a to nechtěli.
Učitelka jim tedy musela věřit.
Takže tady je další díl doufám že se vám líbil a budu ráda za každý komentář a hvězdičku.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...