Večer
Otevřeli se dveře a smutná Alya vešla dovnitř. Ale najednou uviděla jak Marinette a Adrien leží ve svých postelích a spí. Nijno běžel za ní a postavil se vedle ní. Alya ho objala a dala mu pusu řekla mu do ucha že je trašně šťastná že se jim nic nestalo a Nino byl taky rád o objetí ji vrátil. Řekl Alye že by to měli říct učetelce.
A tak šli za ní a řekli jí že Marinette a Adrien jsou v chatce a spí. Učitelka měla radost ale řekla jim ať to nikomu neříkaj že by s toho mohl být poprask.
A tak Nino a Alya si šli lehnout.Ráno
První se probudila Alya pak Nino a Adrien. Nino Adriena pozdravil ale nevyptával se ho. Asi po půl hodině se probudila Marinette. Všichni jí pozdravili a ona jim to oplatila. Šla se nahlkru do podkroví kde byli skříně obléknout.
Pak se šli všichni čtyři nasnídat protože za 5 minut se mají sejít všichni u snídaně.
Učitelka tam byla taky dřív a tak se ptala Marinette a Adriena jestli jsou v pořádku. Oba dva kývli že jsou sedli si ke stolu a čekali na ostatní a povídali si o včerejšku.Jakmile Chloé uviděla Adriena rozeběhla se k němu a objala ho a říkala jak se o něj bála a chtěla mu dát pusu ale on jí v poslední chvíli odtáhl lkd sebe a řekl jí ať ho nechá. Pak za Adrienem přišel Nino a řekl mu že jestli chce Marinette tak ať si dá pozor na Chloé jinak jí nikdy nebudeš mít. Adrien mu řekl že se snaží ale že je to těžké.
Po snídani učitelka řekla že se bude pořádat soutěž a dodala že když se na to Marinette a Adrien nebudou cítit tak nemusejí. Ale oni řekli že se rádi zúčasní.
Učitelka tedy řekla že budou hledat borůvky, lesní jahody, ostružiny .
A že si z lesních plodů pak udělají koktejl. Pak řekla že budeme po tých čtveřicích co nás ve škole rozdělila.
Ještě řekla že se mají sejít v 10:00 u hlavní budovy. A pak dala rozchod. Alya a Nino šli k řece a povídali si a Adrien pozval Marinette aby se šli projít.Byl nádherný slunečný den. Adrien chtěl říct Marinette ci k ní cítí ale bál se že ho nebude chtít. U lesa byla lavička a tam si sedli. A Adrien začal.
,,Marinette víš už dávno jsem ti to chtěl říct'' Marinette sena něj podívala a viděla jeho nádherné čistě zelené smaragdové oči. A Adrien pokračoval.,, No.. Marinette l-líbíš se mi.'' Trochu zakoktal. Marinette nevěděla co říct tak ho objala a taky mu řekla že ho má ráda. A pak dodal . ,, nechtěla bys se mnou chodit ??'' Marinette byla šťastná a řekla ,, ano''.
Adrien byl šťastný jako blecha a políbil jí. Ona se trochu začervenala ale polibek mu vrátila. Pak se zvedli a Adrien jí vzal za ruku a šli se připravit na tu soutěž. Alya a Nino byli už v chatce a odpočívali.
Adrien vzal za kliku a vešli s Marinette dovnitř. A prohlásil.
,,Díky Nino ty si vážně kámoš a tobě taky moc děkuju řekl Alye.'',,Takže spolu ??'' ptala se Alya a oba naráz řekli ano. ,,to jsem ráda řekla Alya a stoupla si k Marinette a objala jí.
Nino řekl že by asi už měli jít. Všichni souhlasili a šli k hlavní budově.
Takže tady máte další díl doufám že se vám líbil a budu ráda za komentář a hvězdičku.
A ještě jedna věc snad se na mě nezlobíte że tam není lišaj ale bude neboj te se berte to tak že si dal dovolenou♥
Měj té se kouzelně vaše luciiinka♥♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...