,, mari''! Přiběhl k ní Adrien. Byl tak strašně rád že se vzbudila a políbil ji na čelo.
Marinette se usmála. Alya a Nino jí taky obejmuli. A Alya řekla ,, jsem strašně ráda že ti nic není''
,,já říkal že jí nic není'' Měl z části pravdu Marinette ondlela ale jen kvůli tomu že byla v obrovském šoku.21:00
Marinette byla už v pořádku seděla u stolu a jedla si ovoce co jí dala učitelka. Ale furt byla trochu bělejší než vždycky. Adrien u ní.
Venku bylo ale pořád hnusně. Ale těm dvou to bylo jedno hlavě že jsou u sebe a zdraví a zamilovaní. (♥;D)
Alya a Nino byli také u sebe a byli rádi že je vše v pořádku.Učitelka nám řekla že nevědí kdy odjedou protože se když se dívala na počasí tak že by se chtěla bouřka odtáhnout to v žádném případě. A že ve zprávách říkají že jsou všude popadaný stromy a přetrhané dráty takže se tady asi zdrží. A mají to napsat rodičům že to nejde přijet že ani k nám nepřijede autobus že je to strašně nebezpečný.
A dodala ať jdeme do chatky se vyspat. Adrien vzal radši Marinette do náručí, protože nebyla úplně silná aby to přeběhla. A tak už byli v chatce kde byl pěknej čurbes.
A tak se rozhodli že si musí uklidit. Marinette také pomohla tak zase na tom tak špatně.Po uklizení si sedli všichni na gauč. A pustili si na televizi hudbu a jen seděli a popíjeli džusík.
Ale už byla vážně pozdě a tak se odebrali do svých postelí. Holky se šli nahoru převléknout. A kluci se převlékli dole. Když už všichni byli tak si šli lehnout. Adrien přišel k Marinette vzal jí za pas a něžně ale dlouze jí políbil. Marinette mu to oplatila a pak šli spát.
Na noc přestalo pršet ale vítr byl pořád.
Ráno
První se probudila (a jejda já vám neřekla výbavu chatky tak tady jí máte:D
0.bylo to spíš jako malej domeček protože to mělo v přízemí 3pokoje.
1. Byli tam 4 postele
2.malinkatá kuchyňka pro udělaní si něco dobrého
3.malá pračka
4.nahoře 2 skříně
5.noční stolky
6.koupelnička se vším všudy
7. A prostě to normální vybavení např. polštáře,peřiny atd)
Marinette šla do kuchyňky si udělat čaj a vzala si sušenku a šla si sednout na gauč a na stolek si dala čaj a lehla si na gauč.Pak se probudil Adrien a šel se podívat kde je Marinette uviděl jí jak se dívá na telku. Sedl si kní a ona se k němu přisunula a políbila ho a řekla mu ,, dobré ráno zlatíčko''
,,dobré ráno miláčku '' odpověděl a dal si ji nakolena a začal jí líbat.Tak tady je další díl doufám že se vám líbil omlouvám se vám že sem zapomněla tam dát vybavení chatky.
Takže moc ráda že si čtete můj příběh moc mě to teší.
Budu ráda za komentář a hvězdičku.
Mějte se kouzelně vaše luciiinka. Posílám srdíčko♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...