Adrien a Marinette a Nina a Alya už dotančili a šli si dát něco k pití dali si frisco Marinette chutnalo nikdy ho nepila a už si ho oblíbila.
(Nechci to tu vyprávět ) 23:00
Všichni už byli unavený ale Marinette ne dala si totiž frisca a tak byla plná adrealinu ale byla taky už trochu unavená.
Nejvíc se ožral Kim a Nathaniel který pořád otravoval Marinette
ale ta se nedala byla furt s Adrienen a užívala si párty .1:40
Marinette a Adrien seděli na lavičce. Marinette už usínala ale to i Adrien.
Ale Adrien po chvíli zavřel oči a spal a asi po minutě usnula i Marinette byla opřená o Adrienovo rameno a sklouzávala po jeho hrudníku až jí hlava spadla do jeho klína.
A takhle usnuli.8:00
První se probudil Adrien protáhl se aa koukal na Marinette která mu ležela na klíně a sladce spala. Byli v hlavní budově a všichni tam spali Nino ještě v noci utišil hudbu a dal tam klidnou a romantickou.
Adrien je seděl a klukal na ten bordel co včera udělali.
Zachvíli se probudila i Marinette a protáhla se praštila by Adriena ale ten včas uhnul.
,, Dobré ráno princezno" pozdravil ji Adrien.
,, Dobré ráno Kocourku" řekla s ůsměvem marinette.Posadila se na vedle Adriena a koukla na ten bordel.
(Popis jak to nějak tam vpadalo)
Na lavičkách spali spolužáci.
Na zemi byli skleničky, flašky, láhve , jídlo , táci , rozlitý pití prostě katastrofa.
Na stolech nic skoro nebylo protože buď to bylo snězený nebo na zemi.
Jediný co bylo asi nejvíc čistý byl přehrač který pořád hrál krásné jemné a romantické písně.,, ach ne já nechci uklízet bolí mě hlava břicho nohy" protestovala Marinette.
Adrien se uchetl
,, Mari to jsem ještě od tebe neslyšel"
,, já se jdu zahrabal" řekla Marinette a koukla na Adriena který málem puknul smíchy ale nemohl protože ještě skoro všichni spali nebo spíš všichni kromě Adriena a Marinette.Marinette se zvadla.
,, počkej ještě o něco zakopneš" řekl pobaveně Adrien a vzal ji do náruče ladně ji přenesl přes všechen bordel.Pak šli k chatce a cestou potkali učitelku.
,, Tak co jak jste si užili párty" zeptala se učitelka.
,, byla super jenom mě bolí hlava , nohy a všechno" odpověděla jí Maeinette která se sotva držela na svých lodičkách.
,, aha Marinette to je normální doufám že se do večera známoříš(kdo neví co to je tak aby jí bylo líp než teď) jinak ti budu muset dát prášek abys cestu prospala" řdekla učitelka a usmála se na ni.
Šla k hlavní budově.
,, ne paní učitelko " řekl polohlasně Adrien.
,, A proč ne " otočila se na něj a zdvihla obočí.
,, Myslím že by se vám tam nelíbilo počkej te do oběda a já a Marinette uspořadáme to tak aby to vypadalo jako před tím"
Vychlil na učitelku Adrien.
,, No dobře ale budou to dělat i ostatní teď jste veliteli "
,, To si lyšte že to budou dělat i ostatní protože já jsem úplně vyčerpaná" řekla Marinette a usmála se.
,, Dobře řekla učitelka" A odkráčela do svý chatky a my viděli jak nás pozoruje co budem dělat.,,Tak má princezno jdem na to." Řekl svým škádlivým hlasem Adrien.
,, Ale nejdří se jdu převléknout " řekla vesele Marinette chytla Adriena za ruku a šli do chatky se překléknout...čauky mňauky tady je další díl. Dávejte názory na můj příběh.
Dávejte hvězdičky komenty děkuji za ně. A ještě jedna věc chcete dneska ještě jeden díl?
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka💋posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...