20.díl

1.1K 87 4
                                    

,,Je to nějaké divné takhle se Marinette přeci nechová'' řekl se zamyšlením Nino.

,,Ale to přeci není možné'' vykřikl Adrien
,,Co? Co není možné? Adriene? Tak co? Odpovězmi?''
Adrien ho úplně ignoroval a odešel.
,,Co se to dneska děje proč se všichni chovají tak divně?''
,, Alyo?'' volal Nino.
,,Ano miláčku''.
,,už jsi zjistila proč se tak Marinette divně chová?''
,,nechce mi to říct'' odpověděla mu sklesle Alya.

Čas na oběd

Už bylo 11:57 a tak se naše parta vydala na oběd vůbec spolu nemluvili. Učitelka se divila že jsou zaražený (zůstala tam ještě na oběd). A tak za nimi přišla a zeptala jetli jim nic neni. ,, Ne '' odpověděla Marinette.

Učitelka teda odešla. Po obědě mlčky odešli. Adrien byl smutný že se Marinette vůbec nestará o nic.

Šel za Alyou a Ninem.
,,Ahoj nevadí když k vám přisednu?''
,, pojď k nám brácho''(Nino a Adrien jsou takový kamarádi že se považují za něco jako bratrské pouto)řekl Nino.

,, Je mi líto co se ráno stalo, ale nevím co se s Marinette stalo'' řekla Alya se smutnou tváří.

,,pojď jdem se trochu rozveselit třebe Marinette nemá dneska áladu'' řekl Nino a tak se odebrali. Ke Julette, Rouse, kimem a maxem a nabídli jim jestli si nechtějí s nima zahrát.

Oni souhlasili. A tak šli do haly kde si hráli. Adrien byl smutný. (No kdo by nebyl) když si dali odpočinek tak Nino šel za Adrienem a řekl aby mu řekl co si myslel ráno. Adrien mu nechtěl říct ale nakonec mu to řekl po dlouhém přemlouvání.

,,Vís Nino ona by mohla být posedlá akumou, ale to nedavá smysl protože nebyla na nikoho tak naštvaná aby Lišaj vypustil akumu.''

,, Na tom něco bude'' řekl Nino.
,, ale kdyť se na nikoho nenaštvala'' dodal Nino.

,, Kluci jdete hrát'' volala na ně Alya.
,, jasně Alyo'' odpověděl Nino.
,,Tak co jdeš?''
,,Jasně'' řekl Adrien a pokusil se o úsměv ale nešel mu.

Večeře

Marinette vyšla z chatky a šla k hlavní budově do jídelny. Tam si sedla a čekala na ostatní.

Zachvíli všichni dorazili.
A začali si chodit pro večeři.

Po večeři

Šli zpět do chatky ale Adrien zastavil Marinette

Rozhovor(budu psát v přímé řeči)

Adrien:M-marinette??
Marinette: Co je?
Adrien:Co je ti? Proč si celej den tak divná?
Marinette: Nic mi neni. Proč se ptáš? Já jsem úplně v pohodě.(a podívala se na něj)
Adrien:ty oči to snad ne to není pravda....

Takže tady je další díl omlouvám se za 2 věci
1.vychází pozdě omlouvám se
2.je krátký
Omlouvám se ale asi mi dneska upadne ruka ve škole jsme hodně psali a bolí mě oko.

Ale doufám že se vám můj další díl líbil a možna tahle kapitola není o ničem ale musím vás napínatXD
Budu ráda za hvězdičku a kment.

Mějte se kouzelně vaše luciiinka. Posílám srdíčko ♥

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat