♥slíbila jsem dneska díl tak tady ho máte♥
Marinette se zvedla a řekla jestli se může vyrazit a Adrien souhlasil.
Měli štěstí že jim nepršelo a bylo hezky.
Ale moc dobře se jim nešlo když byli unavení a bez jídla a pití.Tábor
Alya a Nino byli rádi že se jim Marinette a Adrien ozvali.
Ale stejnak měli o ně strach přece je to daleko 45 km.
Už bylo skoro poledne a tak je učitelka zavolala aby oběhli chatky a zavoli všechny k hlavní budově.
Oni to uděli a za deset minut tu všichni byli.Učitelka jim řekla co se včera stalo nikdo o tom nevěděl až do teď.
Všichni sse polekali a hlavně Chloé (asi víte co dělala) začala šílet a řvát že se o Adrienka bojí (a bla,bla...:D)
Učitelka jí uklidňovala.
Pak řekla že je informovali že našli značku sem do tábora ale že je to 45 km takže nevědí kdy příjdou. A tím učitelky slova zkončila a všichni šli si vzít svačinu.Alya myslela na Marinette a Adriena že neměli nic k jídlu.
Les
Marinette po 10 km byla tak vysílená a Adrien to poznal a řekl že si odpočinou a Marinette souhlasila. Svalila se do trávy sluníčko milovala ale dneska jí nebylo příjemné.
Po 10 minutách se zbedli a pokračovali moc si nepovídali protože byli tak vysíleni. Adrien chodí na šerm takže má fyzičku a divil se že Marinette je ještě na nohou. Po chvilce vyčerpávající cesty řekla Marinette že už nemůže podlomili se jí kolena a spala na ně.
Adrien si k ní sedl a řekl ,, to nevadí''
Vzal jí do náručí asi 2 km ji nesl (silák co;D)
Pak jí postavil na nohy a ona šla po svých dost se divila že se Adrien nezhroutil když jí nesl takovou dálku.Řekla mu jestli si nechce odpočinout on kývnul. Už měli pořádnou žízeň. Najednou slyšela šumět potůček. Došla k Adrienovi a šli spolu až potůček uviděli byl nedaleko cesty a tam se napili.
A znovu se vrátili na cestu a pokračovali. Po 2 hodinách cesry měli asi 15 km za sebou. Ale oni to neodhadli.
Sedli si ke stromu a zase odpočívali. Adrien se zeptal starostlivě Marinette jestli je v pořádku. Ona mu odpověděla že v celku jo. A zeptala se naoplátku jeho. On odpověděl že s ní je jí dobře. Ona se usmála ale bolela jí hlava skoro 2 dny nepila.
Tábor
Už bylo 15:01 a Marinette a Adren nikde.
Oni dojdou utěšoval Alyu Nino který se o ně taky bál ale když viděl v jakým je stavu Alya nedával to najevo.Po 3 hodinách les
Marinette!!! Zakřičel Adrien a Marinette zvedla hlavu a podívala se na něj. Co je zeptala se. Podivej tábot už nám chybí jen 2 km Marinette se na něj pousmalá ale zase sklesla. Sedla si do trávy a Adrien vyděl že Marinette je tak strašně vyčerpaná. Zvedl jí a její ruku si dal kolem krku a pomohl jí aby tam už došli. 18:30 Adrien už viděl tábor a řekl to Marinette. Ta ho pustila. A šla sama ale unavená jako by měla sebou hned seknout o zem.
Už byli u prvního stanu a Marinette se tam vážně zhrotila Adrien k ní přiběhl a zatřepal s ní a ta se probrala. A vztala s Adrienovou pomocí došli do chatky kde oba padli do postelí a uslu.
Zrovna byla večeře a tak tam nebyla ani Alya ani Nino.
Po čtvt hodině se otevřeli dveře...Tak tady je další díl
Doufám že se vám líbil a budu ráda za komentář a hvězdičku. Pište jestli to je alespoň trochu zajmavě jestli to není moc nudné děkuju že si čtete můj příběh. Snažím se nedělat chyby ale vždy se tam nějaká najde tak ji prosím tolerujte nikdo není dokonalý
Mějte se kouzelě vaše luciiinka♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...