Adrien
Nic sem jí neřekl. Přeskákal pár střech k mistru Fu.
Měl jsem štěstí že neměl zákazníka.
„ Co se děje? " zeptal se mě, ale hned pochopil.
,, Aha, polož ji sem. "
,, Co se jí stalo? Dnes žádný akuma neřádil. "Ptal se mě.
,, Já nevím. Říkala že ve snu se jí zdálo že jí někdo... " A začal jsem mu vyprávět co mi Marinette řekla.
,, Ano, jasně." a bez dalších řečí ji položil ruku na břicho a vyslovoval nějaké zaklínadla. Slova kterým vůbec nerozumím. Za chvíli skončil.
,, Je to vážné? "Zeptal jsem se ustaraně.
,, Bude v pořádku" řekl mi když dal ruce od jejího těla.
,, Vyléčil jste ji?"
,, Ano odpověděl, ale musí teď hodně odpočívat. Řekni jejím rodičům ať zítra zůstane doma.
,, Ano ''odpověděl jsem. A odnesl ji domů. Tam jsem ji položil na postel a proměnil se zpět na Adriena.Marinette se začala probouzet.
,, Marinette!?"Musel jsem ji obejmout.
,, Co se stalo?"A trochu se pousmála. A taky mě objala.Marinette
Probudila jsem se a Adrien mě objal. A já mu to oplatila. Po chvilce mě pustil.
,, Jak ti je?"
,, Bylo mi i líp" odpověděla jsem s úsměvem. Pak mi vše vysvětlil co se dělo u Mistra Fu.
,, Děkuji ti Adriene."
,, Není zač. "Divila jsem se sama sobě že nekoktám a byla jsem za to ráda.On mi řekl že už musí jit. Já ho zastavila.
,, Musím se tě na něco zeptat. "Podíval se na mě nechápavě.
,, Na co??"
,, Vážně si kocour? "
,, No a-ano jsem. " trochu se zadrhl.
,, A jak si u mě dlouho? "
,, Od rána "odpověděl mi.
,, Co? Já tě zdržela celý den? a celou školu si kvůli mě promrhal já se ..."
,, Dost Marinette. " skočil mi do řeči.
,, To je v pohodě " řekl mi.,, Byl jsem rád s tebou." Já se začervenala.
,, Zítra musíš zůstat doma řekl mi to Mistr Fu.
,, Dobře, tak se pozítří uvidíme. Tak ahoj "
,, Ahoj"Byla jsem ráda že u mě byl. Šla jsem spát už bylo k večeru. A tak jsem usla.Omlouvám se že byl ten to díl tak strašně krátkej , ale Nestíhám mám školu musím se učit ale kolem 19:30 bych měla začít dělat další díl a bude delší abych nahradila tenhle krátkej.
.
.
Samozřejmě budu ráda za hvězdičku a popřípadě komentář jestli jsem to nějak nezkazila. Samozřejmě víc ocenim lepší komentáře. Ale i za pripominky jsem ráda.Měj te se kouzelně vaše luciiinka♥♥
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...