Marinette se otočila byl to
,,Nathanieli co potřebuješ?"
,, můžeš na minutku "
,, ale jo " řekla Marinette a vydala se za ním.
,,co mi tedy chceš "Když byli v lese tak se Nathaniel otočil a políbil ji chtěla se odtáhnout ale nešlo to držel jí moc silně nakonec se jí to povedlo.
,, co to krucinál děláš" řekla naštvaně Marinette a dala mu facku.
,,Tohle už nikdy nedělej rozumíš nikdy" a chtěla odejít ale on jí chytil za zápěstí
,,Nikam nepůjdeš"
,, Nebuť na mě surovej a pusť mě bolí mě to" zazvlykala Marinette.
,,Kdybych povolil utečeš mi"
,, No a já nechci s tebou být už mě pusť jinak mi rozdtíš ruku."Nepustil ji a řekl,, půjdeš se mnou na tu párty... bude s moje o to se postarám (poslední větu řekl potichu) .
,,Ne já půjdu s Adrienem ne s tebou směr se s tím "Nathaniel se na ní otočil a přisunul ji k sobě a chtěl jí dát pusu.
,,Nech mě já tě nechci"
,, nenechám a víc ji k sobě přitiskl"
,, nech mě být Adriene pomoc mi Adriene pusť mě ty idiote ADRIENE!!" Marinette už zuřila.V chatce
,,Hele Adriene nevolal někdo o pomoc"
,,Taky jsem něco slyšel "Najednou do chatky vlítla Alya ,, Marinette se asi něco sstallo je v lese s Nathanielem"řekla udýchaná Alya.
,,Cože jestli jí ten zpratek něco udělá Marinette tak ho vlastnoručně zakopu pod zem(😄)" řekl a odběhl tam odkud šel křikV lese
,,neboj až Adrien příjde ten ti to zpočítá"
,, já se umím bránit"
,, pusť ji okamžitě "
Nathaniel se na něj otočil a Marinette toho využila a vysmekla se a utíkala k Adrienovi.,, pojď Adriene nech ho být" řekla mu Marinette
,, No takhle to nenechám kdyť ti mohl ublížit "
,,ale neublížil"
,, dobře... a ty jetli na ni šáhneš jsi mrtvej" řekl výhružně Adrien chytil Marinette za zápěstí.,,au Adriene pust mě to bolí"
,,to ti udělal on"
,, ne no zakopla jsem a spadla na ruku jo no ano spadla na ruku"
,, Mari ty neumíš lhát"
,,no jo"
,,tak pojď " zavelel AdrienVečer čas párty (konečně)
Už bylo k večeru a Marinette a Alya se začali oblékat a líčit a učesali se (Tikki si nevšímej te)
A Alya
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...