PŘEČÍST:
Jen vás chci informovat ještě 3.díly a konec knížky.
Dorazili jen tak tak ale udýchaní.
,, vidíš Alyo jsme tu včas" řekla ještě udýchaná Marinette.
,, Máte štěstí" řekla Alya a mrkla na ně.
,, nevybavujte se jdem " zavelel Nino.
,, jasně kapitáne "řekl humorně Adrien.Už byli u hlavní budovy a dali si oběd. Po obědě učitelka:
,, Tak žáci jedeme za 4 hodiny tak se pořádně sbalte a běžte se projít a nadýchejte se čerstvího vzduchu"Šli teda všichni do svých chatek a ještě si dobalovali.
,, Tak parto jdem si užít poslední chvilky tady"
,,Jó" zakřičeli všichni dohromady.
Zachvíli někdo zaklepal na dveře.
,, Jdu otevřít" řekl vesele Adrien , ale jen co otevřel tak mu úsměv na tváři zmizel.
,, Co tu chceš? " řekl Adrien a zvednul u toho hlas.
,, Můžu mluvit s Marinette?" Řekl Nathaniel.
,, A co po ní chceš?"
,, To tě nemusí zajímat" řekl nasupěně Nathaniel.
,, Nemůžeš s ní mluvit" Řekl Adrien a zabouchl dveře.,, Kdo to byl Adriene?"
,, Tupec" řekl naštvaně Adrien.
,, aha takže Nathaniel?"
,, jo"
,, A co chtěl ?" Ptala se zvědavě Marinette
,, Chtěl s tebou mluvit?"
,, No a proč si mu to nedovolil "
,, Ježiš Adriene tak chtěl se mnou jen mluvit tak tu nedělej kvůli tomu scénu " řekla trochu naštvaně Marinette.
,, Jen jen mluvit děláš si srandu ty nevíš co ti udělal včera zapoměla si" vyjel na ní Adrien.
,, Víš on se mi omluvil a laskavě já mám taky svůj život tak se klidni Nazdar" řekla naštvaně Marinette a odráčela pryč z chatky.Furt v chatce
,, A to jsem špatnej já když jsem ji chtěl chránit to už snad přehnala nechápu co je jí "
,, Adriene to se vyřeší" řekl mu Nino.
,, Ne nic se nevyřeší nic jsem ji neudělal a ona se takhle ke mě chová"
,, Adriene chápeš, byli by ti příjemný kdyby za tebou někdo chodil jako nějaký hlídač a hlídal tě a ty bys nemohl nic dělat ,protože by ses musel chovat jak on říká" řekla Alya
,, Jenže.."
,, Fajn asi máš pravdu ale stejnak já se jí omlouvat nebudu ona se do mě začala navážet ... a teď vážně nemám náladu ahoj " a odešel z chatky.Po hádce když Marinette odešla
,, To jsem vážně přehnala kdyť mě chtěl jen chránit a já na něj tak vyjela ach jo já jsem taková kráva já ho nechci ztratit jen kvůli Nathanielovi" řekla Marinette a sedla si k lesu na lavičku a začala vzlykat.
,, Co se děje Marinette? on ti Adrien ublížil? Proč brečíš" sedl si Nathaniel k Marinette.
,, Co si ode mě chtěl že jsi za mnou byl?" Řekla Marinette a utřela si slzy.Adrien viděl Marinette jak sedí s Nathanielem a tak se schoval za strom a poslouchal.
,, No víš Mari vážné nechceš opustit toho blbečka Adriena když já jsem lepší než on bude nám to klapat budem super pár"řekl s převědčivým hlasem Nathaniel.
Adrien za stromem potichu:
,, to jsem teda zvědavej co mu řekne ",, Nathaniele to si ze mě děláš srandu nebo co že jsem se pohádala s Adrienem to neznamená že jsem s nim skončila a aby ti bylo jasný ja ho miluju a myslím že on mě taky tak snad už to pochopíš dokud budu milovat Adriena tak nikoho jinýho a nehodlám se s ním rozejít jen , protože chceš ty nech mě být" řekla rozzuřená Marinette a vlepila mu facku a odběhla směrem kde byl Adrien.
Adrien ji chytil za zápěstí a přitáhl k sobě za strom.
,, Adriene !?!? Promiň přehnala jsem to a jsem si jistá že jsi můj výstup slyšel , protože jsem byla dost naštvaná"
,, Ach Marinette byl jsem naštvanej , ale co jsem teď viděl hned už nejsem vidím co dokážěš kvůli mě udělat Mari miluju tě"
,, Adriene já tebe přeci taky " překla a políbila ho na tvář.
,, A doufám že Nathaniel nedostane akumu." Řekla Marinette a podívala se na Adriena tím jejím sexy úsměvem.Tak tady je další díl doufám že se vám líbil.
Budu ráda za koment a hvězdičku.Mějte se kouzelně vaše luciiiinka💋posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]
FanfictionMarinette Dupain-Cheng jako Kouzelná Beruška . Adrien Agreste jako Černý Kocour. Oba rozdílné životy , přitom v jednom stejné. Zjistí Kocour kdo je za maskou berušky a odhalení její pravou totožnost? A co Marinette a její tajná láska ? Všechno je...