22.díl

1.2K 96 5
                                    

Marinette šla z chatky a Alya jí řekla. ,,Marinette zase si propásla berušku a kocoura. A jak ti je?''

,, Promiň promiň Alyo to byl akuma'' a se slzmi je objal.
,, To je dobrý kdyť jsme nej nej nej kámošky přeci a ty za to nemůžeš to akuma''
Odpověděla jí a obětí vrátila.

Marinette pak šla k hlavní budově a viděla Adrien.
Rozběhla se za ním a objala ho.

,,Adriene promiň'' A Adrien se nezlobil.
,, to je dobrý mari'' a políbil ji a ta se začervanala a polibek mu vrátila.

A pak šli spolu k ostatním a mezitím řekla Marinette Adrienovi jak se jí to stalo.

Vyprávění (budu psát v přímé řeči XD)

Nejdřív jsem se naštvala na Chloè a tak když jsem odešla tak v chatce tam na mě čekal akuma já nemohla nic dělat vešla jsem a než jsem si to uvědomila vlezl mi do prstenu a jelikož jsem byla hodně naštvaná tak mě Lišaj ovládl. Pak si to už nepamatuju protože byla ve mě temnota.

Konec

Už dorazili k ostatním.
Adrien se zeptal?
,, tam co budem dělat''? Alya i Nino se k němu rozeběhli . a Alya mu řekla: ,, ty chceš být s Chloè''?
Pozdě protože Chloè byla už u něj tak ,,pojď ke mě ''
A táhla ho k řece.
,, Chloè počkej''!
,, copak Adrienku''
,,Nenávidim kdyžmi tak říká''
,,já jsem se už domluvil s Alyou, Marinette a Ninrem promiň''
Rychle se jí vykroutil a utíkal ke svý partě vzal Marinette za zápěstí a odtáhl jí Nino to taky udělal s Alyou. Když byli uvnitř tak se teprve s tý reakce Adriena Marinette zpamatovala.

,, To bylo o fous Adriene'' řekl Nino
,, To jo'' řekl mu Adrien.''

Marinette si šla pro Vineu. ,, Chce někdo Vineu??'' zeptala se Marinette.

A všichni souhlasili a tak přinesla 4 skleničky a 2L(litrovou) Vineu a všem nalila.

Zachvíli někdo zaklepal na dveře...,, Jdu otevřít'' řekla Marinette.
,,CHLOÈ!?!? co potřebuješ''
,, od tebe nic ty nicko'' a rozhodila rukama a strčila jí. ,,Nepřekážel blbko'' řekla Chloè a zasmála se ,, si nula a nula začíná dole a to si přesně ty''.

Adrien přišel slyšel celý jejich dialog (no spíš monolog Marinette skoro nic neřekla)

,,Co se to tu děje?''
,, Adrienku kdyť nic neděláte pojď se mnou bude větší zábava než s nimi.
,, 1. Neříkej mi Adrienku víš že to nemá rád 2. Já si budu rozhodovat co si budu dělat a ským kdykoli ty nejsi můj strážník! A 3. Přestaň furt obtěžovat Marinette není to žádná nicka to si ty si vlezlá příšerně moc dej nám obou už konečně pokoj. '' už u toho skoro řval pak jí vykopl (nemyslím doslova ) ze dveří a silně s nimi praštil.

,, Si v poho mari?'' a podal jí ruku aby se zvedla
,, Páni ty jsi jí teda dal a děkuju ''
,, Marinette lásko to bych pro tebe udělal vždycky za jakýkoliv podmínek''
,,Adriene jak já tě miluju''
,, to já tebe taky'' a jemně jí políbil na její rty...

Salut! Çava? Tak tady je další díl doufám že se vám líbil a budu ráda za koment a hvězdičku

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka♥ posílám srdíčko♥

Kouzelná Beruška a Černý Kocour ♥[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat