23 Dalis

708 33 13
                                    

Maya P.O.V

-Vaikinai, iki, gal kažkada ir susitiksim,- mirktelėjau jiems.

-Būtinai, būtinai, Maya,- užtikrintai pasakė Tyler. Šyptelėjau ir nubėgau link Felicios.

-Felicia, nepyk, aš atsiprašau,- pasiekusi ją ėjau šalia jos ir kalbėjau. Ji tylėjo,- Nebūk tokia užsispyrusi, juk aš einu dabar, su Tavimi. O kodėl mes privalėjome  išeiti?- paklausiau prisiminusi.

-Dėl nieko,- atsakė ji, be jokių emocijų.

-Tam tikrai buvo priežastis,- greitu žingsniu eidama, toliau jai kalbėjau.

-Maya, prašau, neik prie jų, jie pavojingi,- ji sustojo, paėmė už mano pečių ir išgąsčiu kupinose akyse, pasakė.

-Iš kur žinai? Kodėl jie pavojingi?- nesupratusi klausinėjau.

-Tiesiog venk jų,- jai nuriedėjo ašara, per skruostą, kurią pamačiusi nubraukiau.

-Aš nieko nesuprantu, gali paaiškinti, Felicia, Kas buvo? Kaip aš galiu jų vengti, jei nėra jokios priežasties... Ir kodėl Tu verki?- apsikabinau ją.

-Tyler...- sumikčiojo.

-Ką Tyler?

-Jis... Nori mane-e... Išprievartauti...- ji stipriai suspaudė mane glėbyje ir kūkčiojo.

-Ką?!- sušukau,- Išprievartauti? Dėl ko?

-Einam namo, papasakosiu,- pasakė, atsitraukė ir nubraukė ašaras.

****

-Tas šūdžius pasigailės, kad gimė...- įniršusi pasakiau, kai Felicia pabaigė pasakoti.

-Bet prašau Maya, nelįsk prie jo, jis pavojingas,- kalbėjo su baime.

-Kaip? Kaip galiu nelįsti, jei jis žada Tave išprievartauti? Tu galvoji, kad tokie dalykai, užsibaigia laimingai?- klausiau jos. Aš tam Tyler nusuksiu galvą, jei jis tik bandys Felicią paliesti.

-Ne prašau, Maya, mes nežinom, ką jis mums gali padaryti,- bandė įtikinėti mane, bet ji manęs neperkalbės. Aš ginsiu savo draugus, artimuosius, visus kurie man rūpi... Aš ją myliu, myliu kaip sesę, myliu kaip draugę, myliu kaip mamą, myliu...

-Bet aš žinau ką jis gali padaryti Tau, todėl net nebandyk perkalbėti, žinai, kad aš karštakošė, kad moku gintis, kovoti,- kalbėjau jai, ji nuleido galvą, supratusi, kad mano nuomonės nepakeis.

****

Felicia P.O.V

-Einam pažiūrėti filmą?- pasiūliau tėvams ir Jasmine.

-Varom! Visa šeima, visi kartu, pagaliau!-sušuko Jasmine.

-O kokio žanro?- paklausė mama,- Romantinį?

-Romantinį? Cha,- nusijuokė tėtis savo begarsiu balsu,- Nejuokinkit, tai gal norit dar lopšines pasiklausyt?- sarkastiškai paklausė ir nusijuokė. Tėtis nekenčia romantikos ir dramos, turbūt mama buvo pamiršusi per keletą savaičių.

-Ahh... Gerai, jau gerai, komedinį, taip?- mama sumurmėjo.

-Žinoma, arba galime veiksmo,- pakėlė antakius ir pažiūrėjo į mus klausiamu žvilgsniu.

-Greiti ir įsiutę 7!!!- surikau.

-Aš už!- iškėlė ranką tėtis, kuris įsidrėbė per pusę sofos. Žinoma, o mums trejoms liko kita pusė sofos, normalus tas tėtis yra...

-Mano tėtuks,- atsisėdau šalia tėčio ir kumščiu patryniau jam į plaukus. Žinau, vieną dalyką, kad niekam šis veiksmas nepatinka... Cha, cha! Mama išėjo paspraginti spragėsių, o Jasmine atsisėdo šalia manęs, nieko nepasakydama. Jasmine ir mama tikros kopijos, tiek išvaizda, tiek charakteriu. Jos dievina romantinius ir dramos filmus, o mes su tėčiu jų nemėgstam. Tikri tėtis ir dukrelė ;33

"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTAWhere stories live. Discover now