-Felicia?- teiravosi į mane mama.
-Taip?- klausiausi jos.
-Šiandien atvažiuos mano sena pažįstama draugė su vyru ir sūnumi, kurie praeitą savaitę atsikraustė čia. Taip pat jie turi dar vieną sūnų, bet jis neatvažiuos. Berniukas, kuris atvažiuos, panašaus tavo amžiaus, tai pabūk kartu su juo, gerai?- paklausė, suklapsėjusi blakstienomis.
-Aha...- numykiau, neturėjau jokio noro bendrauti su kažkokiu vaikinu, bet ką padarysi.
-Kada jie atvažiuos?- pasirėmiau ranka galvą.
-Po poros valandų,- pasakiusi atsisėdo prie stalo, ant kurio buvo sukrauta žurnalų.
-O tai tu nežadi daryti jokių salotų ar kokio nors šlamšto?- iš nuobodulio, mano pusė kūno, tikrąją to žodžio prasme, gulėjo ant baro.
-Felicia!- nepasitenkinusi mano žodžiais suriko, bet tuoj pat pratęsė,- Užsakiau 2 šeimynines picas,- iškėlusi galvą, pasididžiuodama savimi tarė.
-Ouu... Pagaliau, kažkas naujo,- atsikėlusi nuo stalo, ištiesiau rankas, tokiu ženklu parodydama, kad pagaliau.
Prasivėrė išėjimo durys ir pro jas įžengė, karamelės spalvos plaukų mergina, mano sesė Jasmine, kuri mokykloje buvo populiari, tik kažin ar šiais mokslo metais, vis dar bus. Nes draugų ratas, pas ją gerokai sumažėjo.
-Lopeta, grįžo,- atsisukau į ją, kol jinai ant stalo padėjo kuprinę.
-Kokia čia dar neužauga kalba?- pasimaivydama savo šlykščiomis grimasomis, nuėjo prie mamos,- Mama, aš alkana kaip žvėris!- surėkė Jasmine.
-Gerai, gerai aš negluša,- mama užsikimšo ausis,- Štai košė,- pastūmėjusi dubenėlį ant stalo, toliau vartė „Namai ir aš" žurnalą.
-Eww...- pasivaipė Jasmine ir pagalvojusi vis dėl to paėmė dubenėlį ir pradėjo kabliuoti mažais šaukšteliais.
Jasmine buvo vyresnė už mane 2 metais, jai yra 17, bet, kad ji vyresnė, nereiškia, kad ji protingesnė... Nuslinkau nuo kėdės ir vilkdama kojas užlipau laiptais. Pasukau dešinėn, į savąjį kambarį. Užšokau ant plačios lovos ir įkritau į kalną žaismingų pagalvėlių, kurios puošė mano kambarį. Pasivartaliojau tarp jų, kol beveik visos nukrito ant žemės. Pasiėmiau tą pačią knygą, kurią žadėjau skaityti ir atsiverčiau pačią pradžią, nes kas buvo tuose 5 puslapiuose, užmiršau.
####
3 dalys per dieną, ohoo :o
Vote, Ačiū!
KAMU SEDANG MEMBACA
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
Fiksi Remaja„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...