-Taip...-linktelėjo galvą,- Tai jei nori, kad viskas baigtųsi gerai, patarčiau sprukti, o aš nukreipčiau jų dėmesį,- rimtai pasakė.
-Gerai,- greit atsistojau ir žvilgtelėjau link Tyler ir Finn, jie pasilenkę uostė, tą... šlykštų... daiktą...- Jie nieko Tau nepadarys?- paklausiau ir mano širdis dar labiau trankėsi.
-Tikiuosi ne,- šyptelėjo dirbtine šypsena.
-Sėkmės Tau, labai Tau dėkoju už pagalbą,- jis atsistojo, o aš jį apkabinau, to jis nesitikėjo, bet taip pat apsikabino.
-Čia Tau reiktų linkėti sėkmės,- mirktelėjo akį.
-Labai dėkui,- bet man nei kiek nebuvo reikalo nusišypsoti, nors ir kaip norėtųsi. Greit ir tyliai priėjau prie savo motociklo ir užsidėjus šalmą žvilgtelėjau link vaikinų pusės, Jackson priėjo prie jų. Ir aš sukaupusi visą drąsą, greit pasukau raktelį ir pasigirdo garsas, bet tuoj pat apsisukusi pradėjau važiuoti visu greičiu. Per veidrodėlį pamačiau Tyler susinervavusį, rėkiantį ir bėgantį, link manęs, bet jis buvo per lėtas, mano motociklui. Pasukau į kelią, pasiekusi greitkelį.
O Dieve, man pavyko pabėgti! Fiuu...
Drebėjau dėl išgąsčio, dėl baimės, kad jis gali mane nuskriausti, o dėl to ką aš mačiau ir nužudyti. Ašaros pradėjo byrėti skruostais.
Ne, aš nesu silpna, aš galiu neverkti, aš privalau neverkti... Ne, ne, ne... Viskas bus gerai...
Blogos mintys lindo į galvą, o aš važiavau didžiausiu leistinu greičiu, link namų pusės.
****
Sulėtinau greitį, pasiekusi namus. Pulteliu atidariusi garažo duris, motociklą įvariau į vidų. Nulenkiau kojelę ir šalmą padėjusi ant sėdynės, iš vidaus uždariau garažo duris. Įsėdau į tėčio mašinos vairuotojo vietą. Ten geriausia vieta pabūti vienai, niekam netrukdomai ir tai man leidžia pabūti su tėčiu, per didelį atstumą. Perbraukiau ranka per žandus, nusivalydama, išdžiuvusias ir kai kurias dar šlapias ašaras. Pažiūrėjau į veidrodėlį ant priekinio stiklo. Ant jo pakabinti 2 maži batukai, kurie surišti tarpusavyje, batraiščiais. Vienas, raudonas, batukas mano. O kitas, truputėli didesnis, mėlynas batukas, mano sesers Jasmine. Tėtis juos pasikabino, prisimindamas mus kiekvieną, trumpą ar ilgą kelionę. Bet šįkart jis išskrido. Bet nieko, iškentėsiu su mama ir Jasmine dar porą savaičių, o vėliau grįš mano mylimas tėtukas!
****
Pramerkiau akis iš miego, nuo telefono skambesio, kuris reiškia, kad atėjo nauja žinutė.
####
Nepažadu, bet galiu parašyti dar vieną dalį :) (galiu)
Myl ;)**
أنت تقرأ
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
أدب المراهقين„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...