-Gerai, ačiū, dabar gali palikti mane vieną?- įnardinau galvą į pagalves.
-Tu tuo tikra?- paklausė susirūpinusiu balsu Jasmine.
-Taip...- dusliai ištariau.
-Tuomet sėkmės Tau,- pasilenkusi pabučiavo mano viršugalvį, paglostė nugarą paskutinį kartą ir išėjo.
****
Prrrr... Prrrr....
-Kas dabar?- pro užmerktas, nuo miego akis, ieškojau rankomis telefono. Kažkas skambino. Apčiuopiau pirštais jį ir pagriebiau. Sunkiai pramerkiau akis ir atsiliepiau į skambutį.
-Taip, klausau,- mieguistu balsu ištariau.
-Ei, panele, Tu dar lovoje?!- surėkė Maya, o aš trumpam atitraukiau nuo ausies telefoną.
-Joo, o Tu mane prižadinai...- sumurmėjau, vėl pridėjusi telefoną prie ausies.
-Tai jei nepamiršai, panele rože, tai šiandien mums į mokyklą ir jau 9 valandos!- sarkastiškai surėkė.
-O velnias, jopt-tararai!- surikau, nes man liko pasiruošti valanda laiko,- ačiū, kad paskambinai, bėgu ruoštis, iki,- pasakiau ir numečiau ragelį, nespėjus jai nieko ištarti. Greit pakilau iš lovos ir nubėgau į koridorių, bandžiau atidaryti vonios duris, bet jos buvo užrankintos.
-Ei, įleisk! Aš pavėluosiu!- surikau, nežinodama kam rėkiau, ar mamai ar Jasmine.
-Ką tik grįžau, o neleisi net veido nusipraust,- išgirdau vyrišką balsą, stovėjau akimirką ir tik vėliau supratau, kad tai mano tėtis!
-Tėti, tėti!- pradėjau šaukti ir jis atidarė duris ir aš iškart šokau jam į glėbį, apsivyniodama ir rankomis, ir kojomis aplink jį.
-Brangioji dukrele,- jis suspaudė mane glėbyje.
-Kaip aš pasiilgau Tavęs, čia pragaras be Tavęs,- pasiskundžiau jam.
-Nejaugi?- nusijuokė.
-Tėti, ką čia darai?!- atbėgo Jasmine ir apsikabino mus abu. Nulipau nuo tėčio ir kurį laiką mes stovėjome susikabinę, kai pajutome dar vienas rankas ant mūsų, mamos.
-Ką čia darai?- taip pat paklausė mama.
-Norėjau padaryti staigmeną ir juk negaliu praleisti Jūsų rugsėjo 1 dieną, tuo labiau, kad Tu dvyliktokė, o Tu devintokė,- atsitraukęs tėtis pažiūrėjo į mane ir Jasmine. Nuotaika man pakilo visai dienai.
-Tai jau tikrai, kad staigmena,- pasakė Jasmine.
-Nu gerai, bėkit ruoštis. Matau, kad Tu Felicia, ką tik iš lovos išlipai,- šyptelėjo.
-Jo, gerai bėgu,- pakštelėjau tėčiui į lūpas ir pralindau pro jį į vonią.
-Kaip aš Tavęs pasiilgau,- girdėjau tėčio balsą, pro vonios duris, kuris buvo skirtas mamai
-Aš Tavęs labiau,- pasigirdo mamos skambus balsas ir tuomet tyla. Supratau, kad dabar ta akimirka, romantiška akimirka. Pamačiau veidrodyje save, kad net nepajutus šypsojausi.
****
-Kas pusryčiaut?- įėjau į virtuvę ir patryniau delnais.
-Kas Tau pasidarė?- mama nusijuokė,- Nuo kada Tu klausi ko valgyt?
-Nuo dabar,- atsakiau ir prisėdau šalia tėčio,- Tėtis grįžo ir apetitas kartu.
-Ot gausi,- patapšnojo mama delnu tėčiui į nugarą,- Kodėl Felicios apetitą buvai išsivežęs?
-Norėjau Tave paerzinti,- šypsodamiesi kalbėjo nesąmones.
-Tuoj kai Tave aš paerzinsiu, bus Tau,- mama pasakius įgnybo tėčiui į nosį.
-Ok, ok,- nusijuokė,- baik.
-Tėti, O Jūs eisit kartu su mumis į mokyklą?- paklausiau, pertraukdama jų vaikiškus žaidimus.
-Aišku, kad kartu,- atsisuko į mane jis.
-Prašau, o gali su manimi eiti?- žvilgtelėjau į jį šuniuko akimis ir patempiau lūpą.
-Gerai, galėsim, vistiek mama eis su Jasmine,- mirktelėjo akį, o mama nuėjo prie viryklės.
-Mama, ką darysi valgyt?- paklausiau nusišypsojus tėčiui.
-Salotas,- neatsisukusi pasakė.
-Ahhh... Atsibodo... Tėti pasakyk mamai, kad nebedarytų tų salotų, nes man atsibodo...- sumurmėjau.
-Tėti pasakyk mamai, kad nebedarytų tų salotų, nes man atsibodo,- atkartojo žodžius tėtis.
-Eik Tu durneli,- trinktelėjau jam į petį.
-Ne, šiaip mes Tave tik erziname, mes užsakėme į namus, kiniško maisto,- pakilojo antakius.
-Yey!!!- sušukau,- O ko man užsakėt?
-Tai dėl Tavęs ir užsakėm kiniško maisto. Žinoma, kad sušių su lašiša,- šyptelėjo.
-Ačiū, Jūs geriausi,- apsikabinau.
****
-Tėti, aš nieko čia nepažįstu, išskyrus Mayą, aš toje gimnazijoje pirmą kartą,- su jauduliu ištariau, kol ėjome link mokyklos įėjimo.
-Nebijok, Jasmine paklausi ir viskas,- atidarė duris ir praleido mane.
-Okey, dėkui,- įėjau ir peržvelgiau mokyklos koridorių. Prie durų stovėjo vienas kitas paauglys, o koridorius vedė į 3 puses, į kairę, į dešinę ir tiesiai.
-Mums čia,- parodė į koridorių tiesiai. Tėtis žinojo kur eiti, o aš ne...
Vienoje pusėje buvo lygiais tarpais išsidėsčiusios durys, prie kurių buvo pritvirtinta lentelė su pamokos pavadinimo, mokytojos vardo ir kabineto numerio užrašu.
-Į kelintą kabinetą mums reikia?- paklausiau dairydamasi per koridorį.
-216, Tavo auklėtojos kabinetas,- plačiau atsakė į klausimą. Mano auklėtoja matematikos mokytoja, puiku! Man matematika, sekasi puikiai!
-Štai 216,- parodė tėtis.
-Jesus cry,- pasakiau dar labiau jaudindamasi,- mes neveluojam?- paklausiau.
-Ne, dar visas dešimt minučių iki 10:00,- pasakė žvilgtelėdamas į telefoną.
-Ačiū Dievui, nenoriu sudaryti pirmo blogo įspūdžio,- lengviau atsikvėpiau.
-Nu, eime,- tėtis pasibeldė ir palenkė durų rankeną. Įėjome.
-Labadiena,- kartu su tėčiu pasisveikinome su rudų plaukų, maždaug apie 25 metų moterimi.
-Sveiki, sėskit kur tik norisi,- parodė ranka į suolus, kuriuose sėdėjo mano klasiokai. Apžvelgiau visus ir sustingau vietoje, širdis pradėjo trankytis krūtinėje.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
Ficção Adolescente„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...