-Grįžau iš Tavęs ir sustojau prie savo namų, palikau mocą kieme ir išėjau pasiimti piniginės, nes dar žadėjau nuvaryti į parduotuvę. Dar užsikalbėjau su mama, išvis praėjo apie 15 minučių, grįžusi į kiemą, radau suniokotą savo mažylę, bet jai kliuvo, tikraaai stipriai. Turbūt aptrankė metaline lazda ar kažkuo panašaus, nes įlinkimai gilūs. O kas svarbiausia nežinau kas tai padarė...- kalbėjo ir piešė pirštu rutuliukus savo delne.
-Nesijaudink, surasim kas tai padarė,- pareiškiau,- jiems klius gerai.
-Kaip mes tą padarysim?-atsisuko į mane.
-Apklausinėsim aplinkinių, gal kas nors ką matė...- pakilnojau pečius,- miegosim ar ne?- nukreipiau temą.
-Reikėtų, reikėtų...- atsakė. Kartu atsigulėm į lovą užsiklojom viena antklode ir aš vėl prakalbau:
-O tai tėvai Tavo išvežė ją taisyti ar ji stovi garaže?
-Garaže,- atsakė į mano klausimą,- jie sakė, kad netaisys, nes jie mane perspėjo paskutinį kartą, kad daugiau šitam dalykui nebeskirs pinigų,- girdėjau jos garsų kvėpavimą.
-Nesijaudink, susitvarkys viskas,- paglosčiau jos petį. Ji telefone nusistatė žadintuvą ir užsimerkė, aš taip pat.
PRISIMINIMAS
Sėdėjau ant savosios lovos ir žiūrėjau pro langiuką į stovyklos kitus namelius.
-Mes einam į diskoteką,- pareiškė Ella,- Tu eisi?
-Nea, skauda truputi galvą,- sumelavau. Tiesą sakant, neskaudėjo, bet tiesiog nebuvo noro eiti. Triukšmas, žmonės, tamsa, spalvotos šviesos, man tokie dalykai ne prie širdies.
-Žiūrėk, kad viskas būtų gerai,- pasakė Maya, o aš linktelėjau šyptelėdama. Ji suprato, kad aš meluoju. Maya pažįsta mane nuo kojų pirštų iki paskutinio plauko galo. Visos 5 merginos išėjo iš namelio. Jos tik užvėrė duris, aš tuoj pat nušokau nuo lovos, užsiaviau sportbačius. Atsirėmusi į duris pastovėjau, palaukiau, kol merginos bus toliau nuėjusios. Atidariau duris ir apsidairiusi, žmonių neišvydau. Tuomet užrakinusi raktu duris, išėjau link ežero. Atsisėdau ant suoliuko ir užvertusi galvą stebėjau dangų, debesis - kurie plaukė dideliu greičiu. Vėjelis kedeno plaukus.
-Ką veiki?- išgirdau vaikino balsą. Greit atsisukau, link garso pusės.
-Amm... Ilsiuosi,- pajutau raudonį ant žandų, nes tas vaikinas buvo tas pats Tyler, kurį slaptai įsimylėjusi iki ausų, nors ir nepažįstu.
-Kodėl ne diskotekoje, ten susirinkusi visa stovykla?- prisėdo šalia. Suspaudžiau tvirtai kelius, vieną į kitą.
-Nemėgstu tokių dalykų,- greit išpyškinau.
-Diskotekų?- patikslinamai paklausė.
-Žmonių, tamsos, triukšmo ir panašiai,- aiškiau pasakiau.
-Keista... Dar tokių merginų nesu sutikęs...- alkūnėmis atsirėmė į kelius ir iš žemai stebėjo mane. Aš nemoku ilgai žiūrėti žmonėms į akis, todėl nusukau žvilgsnį į ežerą.
-Visi tą sako,- pridūriau.
-Aš vardu Tyler,-ištiesė ranką.
-Aš... Aš Felicia,- sumikčiojau ir ištiesiau ranką, taip pasisveikindama su juo, per kūną perbėgo šiurpuliukai.
-Sakei, nemėgsti žmonių?- paklausė.
-Aha...- stebėjau silpnas ežero bangeles.
-Tau ir dabar nepatinka bendraut su manimi?- pastebėjau, kad jis taip pat pradėjo žiūrėti į ežerą.
-Man nepatinka bendrauti su didelėmis žmonių grupėmis, patinka iki 6 žmonių,- pareiškiau, trumpam žvilgtelėdama į jį. Tamsiai rudi plaukai buvo sukelti į viršų, o jo gražūs veido bruožai, tik leido dar labiau įsimylėti jį,-O kodėl Tu neini į diskoteką?
-Išvarė mane,- nusijuokė.
-Už ką,- vėl apžvelgiau į jį, nusijuokusi.
-Už tai, kad susimušiau su kažkokiu debilu,- perbraukė ranka per plaukus.
-Koks aršus Tu,- nusijuokiau, jis taip pat ir įsisiurbė į mano lūpas. Nustebau ir atitraukiau jį.
-Ką Tu darai?!- suspiegiau ir trenkiau delnu jam per veidą.
-Aš... aš...,- mikčiojo, o jo akys buvo išsiplėtusios. Atsistojau ir išėjau. Pirštais perbraukiau per lūpas ir nusišypsojau. Daužta, aš esu... Šis gražuolis mane pabučiavo, o aš jam trenkiau? Ups... Nors ir padariau gyvenimo klaidą, bet nenusileisiu savo principams, todėl ėjau link namelio.
PRISIMINIMO PABAIGA
VOCÊ ESTÁ LENDO
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
Ficção Adolescente„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...