10 Dalis

662 34 2
                                    

Atmerkiau akis ir sunkiai išsijudinau iš lovos. Pažiūrėjau Mayos nebebuvo. Langas buvo tik truputi atviras. Uždariau jį ir pasiėmusi plėšytus džinsus ir ilgą, šiltą megztinį, nužingsniavau į vonią. Palindau po šilta dušo srove ir į vonią įsimečiau vanilės kvapo „Lush" vonios bombą. Gulėjau ir atsipalaidavau, šiltas vanduo kuteno mano kūną. Išgirdau kitame kambaryje savo telefone naują žinutę. Šokau iš vonios, apsisausinau rankšluosčiu ir sunkiai apsirengiau, nes kūnas dar buvo drėgnas, o drabužiai sunkiai slydo mano kūnu. Nubėgau į savo kambarį ir peržiūrėjau žinutę.

„Luke"

*Sveika, mano brolis, sakė, kad nebendravo su Felicia, tai yra Tavimi :) Ką veiki?*

„Aš"

*Sveikas, gaila :( Nk, gulinėju, tu?*

Atsiguliau ant lovos ir laukiau atsakymo. Pum purum pum pum - Nuskambėjo naujos žinutės melodija. Greit peržiūrėjau žinutę.

„Luke"

*Mzk, gal nori susitikt, vis tiek nieko neveikinėjame ;)*

„Aš"

*Galim, galim :> *

„Luke"

*Lauk prie namų, atvarysiu*

Okey, turėsiu progą išeiti į lauką, prieš mokslo metus. Vis dėl to liko atostogų tik 2 dienos. O ryt turėsiu ruoštis mokyklai... Oh vėl tas pragaras prasideda...

Luke P.O.V

Savąja mašina privažiavau prie Felicios namų. Išlipau ir atsirėmiau į mašinos kapotą. Laukiau. O štai ir ji! Kokia graži, ach... Pamojavau ranka jai, ji tuo pačiu.

-Sveika,- apsikabinau ją, ji padvejojo, bet apsikabino.

-Labas,- tyliai ištarė.

-Važiuojam?- atidariau priekines keleivio dureles.

-Kur?- paklausė ir atsisėdo. Uždariau jos dureles, apėjau aplink mašiną ir įlipau į vairuotojo vietą.

-Galime varyti į „Sky Park'ą",- pasiūliau.

-Okey, labai senai bebuvau,- nusišypsojo,- Man patikti tavo automobilis. Audi A6?- paklausė.

-Dėkoti,- nusijuokiau,- jo A6,- užkūriau variklį.

Važiavome į užmiestį, nes ten buvo įsikūręs „Sky Park'as".

-Kiek Tavo broliui metų?- paklausė apie Tyler.

-Jis jaunesnis metais už mane, jam 16,- atsakiau.

-Hmm... Mano sesei 17,kaip Tau,- nusišypsojo, aš trumpam žvilgtelėjau į ją, kol jinai stebėjo vaizdą pro priekinį langą. Ji atrodė taip gražiai, vien žiūrint į jos akis ar lūpas, man norisi ją pabučiuoti,- Gal supažindinsi su Tyler kada nors?- nusijuokė.

Iškart persmogė mane sąžinės graužatis, vis dėl to aš juk pasakiau jai, kad Tyler, nepažino jos, o juk tai didžiausias melas. Aš žinau, kad Tyler įsitemptų kiekvieną į lovą, jei jam graži, o Felicia būtent tokia ir yra... Todėl ir sumelavau, nes Felicia turi būti mano... Mano ir niekieno kito...

-Ei,- spragtelėjo pirštais Felicia, man prieš akis, greit papurčiau galvą nuo prisiminimų,- neužmik prie vairo,- nusijuokė.

-Okey,- atsakiau, tikiuosi ji pamiršo klausimą apie Tyler.

-Kodėl čia taip užsisvajojai?- akies kampučiu, mačiau kaip ji žiūrėjo į mane.

-Nežinau,- pakilnojau pečius nusišypsodamas.

-Aj... Tai supažindinsi su Tyler?- paklausė. Šūdas, prisiminė apie jį.

-Hmm... Galbūt...-numykiau,- atvažiavom!- surikau, norėdamas, kuo greičiau nukreipti pokalbio temą.

-Okey, varom pasilinksminti,- tarusi, išlipo iš mašinos ir pasirąžė.

-Varom,- išlipęs tariau.

Įžengėm į „batutų rojų" ir priėjom prie kasos.

-Eik nusiauti batus, aš nupirksiu bilietus,- pasakiau.

####

Opa, opa, jau 2 dalis. Nu ir šiandienai užteks ;) Ačiū skaitantiems ;>** Myliu Jus ;)**



"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTAWhere stories live. Discover now