13 Dalis

612 33 7
                                    


****

Išsitraukiau motociklo raktelius iš knygos ir užsivilkusi odinę striukę, pagriebiau kuprinę ir nusileidau į apačią.

-Varau pasivažinėti,- ištariau mamai, kuri gulėjo ant sofos ir skaitė žurnalus, kuriuose ieškojo pigių ir modernių baldų mūsų namams, ji neatitraukusi akių linktelėjo ir aš išėjau.

Išsivežiau iš garažo motociklą, užsidėjau šalmą ir užkūrusi variklį, pajudėjau į priekį. Ahh... Kaip gera... Vėl tas garsas, vėl tas jausmas ir vėl tas vėjas... Tobula...

Žadu nuvažiuoti iki degalinės, kuri yra už keletos kilometrų, ten nusipirkčiau greito maisto, nes užkniso visos tos salotos... Vienas automobilis aplenktas, antras aplenktas, trečias, ketvirtas, penktas... Lenkiau visus automobilius, kurie stojo man prieš kelią. Vienas „BMW" automobilis, nesileido aplenkiamas, o aš turėdama savo principus, privalėjau jį pamokyti. Parodžiau jam vidurinį pirštą ir gerokai padidinau greitį. Prasibroviau pro mašinų tarpus, o „BMW" vairuotojui nebeliko kur dėtis, todėl jam teko pralaimėti mūsų mūšį.

Privažiavau degalinę ir sustojusi, užgesinau variklį, nulenkiau kojelę ir pajudėjau į vidų. Prie kasos stovėjo gražių veido bruožų, bet apkūni moteriškė.

-Laba diena,- šyptelėjau,- ko turit pasiūlyti iš greito maisto?

-Sveiki,- šyptelėjo,- yra dešrainių,- parodė lentelę, kurioje sužymėta dešrainių pasirinkimai,- mėsainių,- taip pat parodė lentelę,-užkepėlių ir submarinų su kumpiu ir sūriu.

-Submarinai tik vienos rūšies?- ištariau peržvelgdama lenteles.

-Taip, daugiau kitokių nebėra,- nusišypsojo, kokia maloni moteris, ne taip, kaip dažniausiai susiraukusios sėdi už prekystalio.

-Amm...-pagalvojau, ko norėčiau,- Tuomet Prancūziško dešrainio,- nusišypsojau ir išsitraukiau iš kuprinės piniginę.

-Gerai, būtų 1,69 Eur,- pasakė ir paėmė iš manęs pinigus. Ištiesė čekį su grąža ir juos paėmusi įgrūdau į piniginę. Prisėdau prie stalo ir spoksojau pro langą. Stebėjau greitkeliu važiuojančius automobilius ir protarpiais vieną kitą motociklą arba motorolerį. 3 motociklai važiavo link šios degalinės. Truputi išsitiesiau ir žiūrėjau į tuos motociklininkus, du sustojo užsipilti degalų, o kitas ėjo link įėjimo, įžengęs nusėmė šalmą ir pasisveikino.

-Sveiki,- ištarė, o man atrodė, kad labai girdėtas vyriškas balsas.

-Sveiki,- atsakė pardavėja, o aš į jį greit atsisukau, nesuprasdama kas ten toks. Atvipo žandikaulis. Tyler... Tai jis... Greit nusisukau ir išsprogdinusi akis, klausiausi ką jis darys. Išgirdau žingsnius artėjančius link manęs.

-Felicia?- paklausė jis manęs prieidamas, o aš atsisukau.

-Tyler?- apsimetusi ištariau, kad nustebau. Aš atsistojau ir jis mane apsikabino, trumpam stovėjau nieko nedarydama, bet po to uždėjau rankas ant jo nugaros ir tuomet mes atsitraukėme.

-Senai matyta,- nusijuokė.

-Tu irgi,- šyptelėjau,- ką čia darai?

-Ką Tu čia darai?- perbraukęs ranka per plaukus, paklausė ir nusijuokė.

-Aš tai čia atvariau pavalgyti, dabar laukiu kol paruoš dešrainį,- pasitvarkiau plaukus gulinčius ant pečių,- o Tu?

-Su draugais važinėjamės. O šiaip tai, aš čia persikrausčiau gyventi,- trumpam pažvelgęs pro langą pasakė.

-Rimtai? Geras,- nustebau.

-Gal norėtum kada nors susitikti?- paklausė trumpam pažiūrėjęs į mano lūpas, o vėliau į akis, truputi pasijutau nejaukiai.

-Būtų visai neblogai, bet šią savaitę negaliu, o kitą, tie sušikti mokslo metai prasideda,- pasakiusi prisiminiau apie tą mokyklą.

-Rugsėjo 1 – tai ketvirtadienis, taip?- paklausė norėdamas pasitikslinti.

-Jop,- atsakiau.

-Tai va, ketvirtadienį šventė, o kas tas penktadienis,- pakėlė rankas į viršų.

-Nu tai gerai, tuomet tą savaitgalį arba penktadienį,- šyptelėjau.

-Duok savo numerį, parašysiu Tau vėliau,- pasakė.

-Rašykis,- ištariau, o jis pasiėmęs telefoną užsirašė mano numerį, kurį padiktavau.

-Prašau, Jūsų dešrainis,- priėjusi prie mūsų, pardavėja ištiesė mano maistą.

-Dėkui,- atsisukusi į ją pasakiau ir nusišypsojau.

-Nu tai gerai parašysiu,- mirktelėjo,- aš jau einu, sumokėti už tuos durnelius,- parodė galva į savo draugus. Nusijuokiau ir pasakiau:

-Gerai, eik, eik, man taip pat reikia pavalgyti,- šyptelėjau, o jis linktelėjo galvą ir nuėjo prie kasos.

-4 ir 6,- išgirdau kaip ištarė numerius Tyler.

-Motociklai?- pasitikslinus ištarė kasininkė. Pala, pala, Tyler važinėja motociklu? Tik dabar susivokiau. O Dieve, dabar dar labiau jį pamilau. Atsikandau dešrainio ir apžiūrinėjau Tyler juodą motociklą, kuris buvo matyti pro langą. Wauu... Va šitas tai geras!

-Gerai, iki!- išgirdau Tyler balsą ir atsisukau į jį.

-Iki!-sušukau ir pamojavau ranka. 

####

586 Žodžiai, nu ir aš pasistengiau, ar ne? :D Na ir ta dalis bus paskutinė šiandienai :)) Laukit rytojaus :P Myl ;)**


"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora