Felicia P.O.V-Okey,- nusisukau ir nuėjau prie spintelių ir atsisėdau ant suoliuko. Nusiaviau batus ir laukiau, kol ateis Luke.
-Mes turime laiko valandą, tai neskubėkime,- mirktelėjo ir ištiesė, spintelės raktelį.
****
Šokinėjau ilgu batutu ir užšokau ant Luke, taip jį pergriudydama. Nusijuokėme garsiai ir jis atsistojęs mane pakėlė.
-Šokam į minkštus kubelius,- sušukau jam, šokinėdama link kubelių baseino. Šokau į baseiną ir ore apsisukusi, minkštai nukritau. Tuomet, pajutau dar vieną kritimą. Pažvelgiau, kas nušoko. Žinoma, tai buvo Luke. Jis sunkiai išnardino galvą iš kubelių.
-Kaip sekasi?- paklausiau ir nusišypsojau.
-Puikiai!- sušuko ir pasilenkęs įsisiurbė į lūpas.
-Rimtai?!- stumtelėjau rankomis jį nuo savęs. Sunkiai išsiropščiau iš kubelių baseino. Ach... Jis man kaip naujas draugas, bet ne reikėjo viską sugadinti, su tuo bučiniu!
-Palauk Felicia! Aš atsiprašau,- girdėjau kaip jis šaukė mane. Ignoravau jį ir ėjau link spintelių. Atsirakinau savąją spintelę išsitraukiau sportbačius, juos užsiaviau. Nuėjau prie kasos.
-Ačiū, viso gero,- pasakiau ir padaviau spintelės raktelius.
-Felicia!- girdėjau kaip jis šaukė mane. Toliau ignoravau ir ėjau link išėjimo. Taip, aš žadu eiti apie 10 km namo. Nesvarbu kiek, svarbu, kad su Luke nesusitikčiau... Dieve, buvo taip smagu, bet ne reikėjo sugadinti... Ėjau šaligatviu susinervinusi, link namų. Žiūrėjau į žemę, nes nieko daugiau nenorėjau matyti. Privažiavo Luke automobilis prie manęs ir jis iš vairuotojo pusės atidaręs priekines keleivio dureles, pasakė:
-Ei, aš atsiprašau, aš tikrai to nenorėjau,- jis kalbėjo, o aš nesustojau ir toliau ėjau neatsisukusi į jį,- Ei, Felicia, prašauu, išklausyk,- važiavo tokiu greičiu, kokiu aš ėjau.
-Ko?! Ko išklausyti?! Dėl ko Tu mane pabučiavai, ar dėl ko sugadinai visą dieną?!-iškošiau pro sukąstus dantis, sustojusi ir atsisukusi į jį.
-Sėsk, aš paaiškinsiu,- jis žiūrėjo savo gailiomis akimis į mane.
-Aiškink dabar,- pareikalavau,- Dabar,- pakartojau garsiau.
-Prašau sėsk,- maldavo jis. Pavarčiau akis ir staigiais judesiais įsėdau. Uždariusi dureles, atsisukau į jį.
-Laukiu,- tariau.
####
Opa, opa dar viena dalis :)) Myliu Jus ;*
VOUS LISEZ
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
Roman pour Adolescents„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...