****
PIRMADIENIS
Po dviejų dienų.
-Sveiki, susipažinkime. Mano vardas Sophia, kaip žinote esu fizikos mokytoja,- pradėjo mokytoja kalbą, nuskambėjus pirmam šios dienos, skambučiui,- bėgant pamokoms susipažinsime.
-Opceee, muon mam iš telšiūū,- pasakiau ir nusijuokėme su Maya.
-Tuov mam iš telšiūū.
-Merginos,- sudrausmino mokytoja.
-Nuuu, merginos, netriukšmaukit,- pasišaipė Tyler iš galo, o mes sėdėjome priekyje.
Atsisukusi į jį, parodžiau vidurinį pirštą, būčiau dar ir pridėjus keiksmažodį, bet susitvardžiau.
-Aš jam vieną kart vošiu iš straublio, kad perlūš...- pasakiau Mayai.
-Padėsiu,- sutraškino pirštus, nuo šio garso perėjo šiurpuliukai kūnu.
-Maya, aš Tau kai ko nepasakiau,- pranešiau.
-Jis tuoj galvos nebeturės, jeigu tai su Tyler,- pasipiktino.
-Ne, ne, ne, padėtis pagerėjo, jis pranešė, kad manęs net nežadėjo išprievartauti,- pasakiau, bet nutylėjau apie išbandymą.
-Tegul džiaugiasi, kad smegenyse turi bent jau vieną vingį,- pasakė, o aš prunkštelėjau.
Mokytoja kažką kalbėjo, bet mes nesiklausėme, nes bet kokiu atveju, dar knygų neturime.
****
-Šiandien Highfield'o gatvėj, 22:00,-Tyler praeidamas pro mane, koridoriuje, pasakė.
Nespėjau jam nieko atsakyti, o jis mano mintis pavergė klausimais.
Eiti? Neeiti? Bėgti? Ignoruoti? Pasiųsti? Pasiteisinti, kad negaliu?
Greit prie manęs pribėgo Maya.
-Felicia, Felicia! Tėvai skambino ir atspėk ką sakė!- suriko su didžiausia šypsena veide.
-Jie išvažiuoja? Padovanojo pinigų?- spėliojau, nesuradus priežasties.
-Aj kol Tu čia atspėsi, letapėde, aš greičiau nubėgsiu į namus ir parbėgsiu,- šypsena nedingo iš jos veido,- Pati pasakysiu. Mano! Tėvai! Išvežė! Tvarkyti! Mano! Saulytę!- atskirais žodžiais šaukdama, erzino mane.
-O Dieve!- surikau,- Tavo motociklą?
-Ne žinok, mano mikrobangų krosnelę,- pasivaipė.
-Negaliu patikėt,- apsikabinau ir mes pašokinėjome vietoje, kaip kokios nevisprotės,- Kai sutvarkys, būtinai varysim!
-Aiškuu!
Kalbėdamos visokius niekus, nužingsniavome iki Istorijos kabineto.
-I Hate History...- piktai ištariau, vos įėjus į kabinetą ir pamačius visus plakatus su Europos istorija.
-Me too,- pavartė akis Maya.
-Bet aš nesuprantu, kas per pievos čia yra. Man per tas pamokas skraido visokie debėėsys, mašinytoos ir paplūūūdimiai, kartais dar ir klevelyytos (skaitykit kaip parašyta :D),- šmėstelėjau žodžius, kurie man pasitaikė galvoje ir kitaip sukirčiavau.
-Ką Tu čia žolę šienauji?- nusijuokus pasakė Maya ir atsisėdo į pirmą pasitaikiusį suolą, kuris buvo laisvas.
-Šienauti, tai šienauju, bet, kad ne žolę,- atsisėdau šalia jos ir išsitraukiau penalą ir sąsiuvinį. Pro duris atsitempė tas pienburnis Tyler ir jo draugas Finn, jie atsisėdo už mūsų.
-Nu ką panelės?- paklausė jis.
-Chhh,- sušnypščiau kaip katė,- Nešdinkis.
-Pfff... Kodėl turėčiau?
-Nes aš Tau liepiau...- su juo kalbėtis tikras pragaras, ištarusi nusisukau.
Nuskambėjo skambutis, žilų plaukų, apkūni moteris įžengė pro duris. Iš jos veido išraiškos galima spręsti, kad ji nėra labai maloni. Ji atsistojo prieš lentą, atsisukdama į mus. Mes atsistojome ir ji piktai užstaugė:
-Sėskit, pradedam pamoką!
Greit visi atsisėdom ir niekas neištarė nei žodžio, išskyrus vaikinus už manęs. Jie juokėsi iš kažko ir kalbėjosi. Mokytoja peržvelgė juos piktu žvilgsniu, o jie to net nepamatė. Ji į juos žiūrėjo, kol Tyler su Finn susivokė, kad visa mokytojos tyla, dėl jų. Jie tiesiau atsisėdo ir įdėmiai klausėsi.
-Po pertraukos visi pasiliksit 2 minutėmis ilgiau, dėkokit šitiems vaikinams,- piktai ištarė mokytoja, mostelėdama ranka į Tyler ir Finn.
Visi suniurnėjo, aš taip pat:
-Negaliu, debilai...
-Kai susipažinsiu su visais, išskirsiu Jus, kad žinočiau su kuo galite sėdėti, su kuo ne,-mokytoja atsisėdo prie stalo,- Atsiverskit vadovėlius.
-Neturime!
-Dar neišdalino!- pasigirdo klasės šurmulys.
-Tylėkit! Supratau!- suriko mokytoja.
-Dieve, kokia avigalvė...- tyliai suniurnėjau Mayai.
-Ne avigalvė, o blogai išoperuota transvestitė,- pasakė ir aš tyliai nusijuokiau.
Klausėmės mokytojos paistalų ir nevykusių šnekų. Pajutau į nugarą baksnojimą ir atsisukau, veidu kuris reiškė, kad niekas manęs nedomina, nes žinojau, kad tai buvo Tyler. Jis man iškišo lapelį, kurį paėmusi nusisukau į senąją padėtį. Praskleidžiau jį ir pamačiau kažką užrašytą. Perskaičiau:
*Neateisi, bus blogai :) Ką tėvai sakė?*
Pagalvojau ir suglamžiusi lapelį, permačiau per petį jam. Tegul apsišika jis ir savo visais tais išbandymais...
-Ateik, lauksiu,- pakuždėjo man, nieko gero nežadančiu balsu.
Nieko neatsakiau ir toliau klausiausi mokytojos.
ESTÁS LEYENDO
"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTA
Novela Juvenil„Retai būna tikra meilė, bet tikra draugystė būna dar rečiau." - F. de Larošfuko. Mergina, grįžusi iš stovyklos, vis prisimena apie vaikiną, kurį susitiko ten. Tik ar lems likimas susitikti jiems dar kart? Ar jie bus tik draugai ar kažkas daugiau? K...