14 Dalis

548 33 5
                                    

-Pala, o čia Tavo?- suraukęs antakius paklausė ir parodė pirštu į mano motociklą.

-Aha,- linktelėjau galva.

-Dar labiau nustebinai,- nusijuokė, o mano žandai truputi sušilo.

-Tu irgi mane nustebinai,- šyptelėjau.

-Ei, kai ką sugalvojau,- pakilnojo antakius prieidamas prie manęs.

-Na?

-Gal nori kartu su mumis pavažinėti?- perbraukė pirštais per plaukus, kas suteikė jam seksualumo.

-Hmm... Šiaip planų neturiu jokių,-pirštu pabaksnojau į lūpą,- Gerai, turėtų smagu būti,- šyptelėjau.

-Žinoma, su mumis visuomet smagu,- nusijuokė ir aš taip pat.

-Palauk pabaigsiu šitą kąsnį,- parodžiau į dešrainio likutį, o jis linktelėjo.

-Skanaus,- mirktelėjo, o aš linktelėjau, nes burna buvo užimta.

-Gerai, galime eit,-atsistojau,- viso gero, labai Jums ačiū,- padėkojau ir atsisveikinau su kasininke.

-Ačiū Jums,- šyptelėjo moteris.

Tyler atidarė degalinės duris ir praleido mane. Šyptelėjau ir išėjau, o jis po manęs.

-Vaikinai,-Tyler kreipėsi į draugus,- susipažinkit čia Felicia,- vaikinai nulipę nuo motociklų, nusiėmė šalmus.

-Sveika, aš Jackson,- šviesių ir ilgesnių plaukų vaikinas, ištiesė ranką ir pasisveikino su manimi.

-Laba, o aš Finn,- tamsių plaukų ir akių vaikinas, taip pat pasisveikino su manimi ištiesdamas ranką.

-Malonu, su Jumis susipažinti,- šyptelėjau.

-Na tai ką, pasivažinėsim?- ištarė Tyler ir patrynė rankomis.

-Felicia, tu taip pat turi motociklą?- žiūrėdamas į mano mocą, paklausė Finn truputi nustebęs.

-Jop,- ištariau su pasididžiavimu,- būtent į tą kurį žiūri,- šyptelėjau.

-Suzuki?- paklausė Finn, palinksėjau galva,- Visai neblogas,- priėjęs apžiūrėjo mažylę.

-Jei jis sako neblogas, vadinasi labai geras,- nusijuokė Jackson.

-O tai kada jis sako labai geras?- nusijuokiau.

-Kai kas nors prašo įvertinti jo motociklą,- prunkštelėjo,- tipinis Finn.

-Tai juk mano geriausias mocas,- Finn užsidėjo šalmą ir atsisėdo ant savojo motociklo. Mes, tai yra Jackson, aš ir Tyler nusijuokėm.

-Važiuojam?- paklausė Finn.

-Kur važiuosim?- paklausiau susidomėjusi.

####

Nu aš ir lepinu Jus :DD Nors žadėjau, kad nebekelsiu šiandien, bet vis dėl to įkėliau :D Nes nemažai prašymų buvo :D 

Šioje dalyje nebuvo daug veiksmo, bet kitoje pažadu, kad bus, bent jau mano nuomone :D 

Ačiū už palaikymus!!!

Myl ;)**

"And bad boys can change"// Lithuanian // BAIGTAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant