8

1K 90 15
                                    

Ik lig in bed mijn telefoon aan de oplader. Mijn rugzak in de hoek van de mijn kamer. Op mijn bureau een schrift. Het is 4 uur. Ik moet me maar eens klaar gaan maken. Ik sta op en pak de rugzak. Ik stop er wat kleren in. Ik weet dat ik maar twee dagen weg blijf, allen te horen aan de verhalen kan ik misschien wel langer weg blijven...

Ik stop mijn telefoon er in. Puur voor in noodgevallen. Ik kleed me aan. Een wit T-shirt met de tekst: SMILE AND THE WORLD WILL SMILE BACK. Er op. Ook trek ik een spijkerbroek aan met zwarte sneakers. Ik loop naar mijn bureau en pak een pen en schrijf een briefje voor mama en papa:

Lieve mama en papa,

De dag die jullie al zagen aan komen is hier. Ik ga weg... gisteren in het bos heb ik mensen zoals ik ontmoet. Ik weet dat jullie meer over dit alles weten dan ik doe, maar ik weet dat dit is wat ik wil doen. Ik hou van jullie, en zie jullie later.

Kusjes,

Lila

ik scheur het blaadje zachtjes uit mijn schrift en hijs mijn rugzak op mijn rug. Ik loop langzaam van de trap af, zonder al te veel geluid je maken. Ik loop naar de keuken en pak een appel en een chocolade reep en een flesje water. Ik leg het briefje op de keuken tafel en loop naar de deur. Ik pak de reserve sleutel en loop naar buiten.

In het bos loop ik naar de open plek.

'Hallo?'

Shadow komt uit de bosjes gelopen.

'Heey.' Zegt ze. 'De meiden komen er aan.'

'Oké.'

Shadow loop naar me toe.

'Ik wil je bedanken. Door jou gaan we eindelijk de jongens zoeken. Toen ik hoorde van Jamie dat ze verdwaald waren maakte ik me zo veel zorgen! Ik wil zo graag Sam terug zien... ik mis hem...'

'Ik doe het graag.' Zegt ik. Ze glimlacht naar me.

'Iedereen klaar?' Vraagt Dawn terwijl ze samen met de andere uit de bosjes komt.

'Ja.' Zeggen ik en Shadow ik koor.

'Oké let's go!' Zegt Jamie en we beginnen met lopen...

A/N Oké ik wil heel even @GwynethCelen en @SelmaAhabri bedanken! (Btw sorry als mijn telefoon jullie niet tagged) jullie reacties zijn zo lief! Daarom vind ik het ook fijn om Door te schrijven! Nog maals bedank :) morgen ga ik sowieso verder!

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu