POV Lila
'Lila... je ogen?!'
Ik heb net mijn ogen open gedaan en dat is het eerste wat ik hoor. Ik zie Sam en Zack. De herinneringen komen langzaam terug.
'...wat..?' Vraag ij met moeite.
'Ze... Ze hebben een rare kleur..!' Zegt Sam.
Ik kijk ze aan. Zack pakt een spiegel en geeft hem aan me. Ik bekijk mezelf. Mijn ogen zijn... wolven ogen? Ik keek naar mijn arm. Mijn teken was weg, ik had alleen maar een litteken.
'Nou... ik vind... mijn ogen best... cool.'
Ik moet echt stoppen met praten... het kost me te veel moeite. Ik sloot mijn ogen en ineens pakt iemand mijn hand. Ik open mijn ogen en zie Zack. Ik trek mijn hand terug.
'Luister... het spijt me. Van alles! Ik had nooit mogen twijfelen! Godverdomme! Als ik haar nooit het gezoend had je hier nooit gelegen!'
Ik zie de spijt en frustratie in zijn ogen. Ik keek hem aan.
'Zack...'
'Nee ik ben verschrikkelijk! Ik had dit nooit mogen doen... je verdient me niet als je mate.'
Ik zag tranen in zijn ogen voordat hij de kamer uit stormde.
'Zack!' Schreeuwde Sam.
Ik wilde uit bed komen om achter hem aan te gaan.
'Blijf liggen! Je bent niet sterk genoeg! Ik ga wel.'
'Sam nee!.. blijf.'
'Het spijt me.'
Hij rende weg. Ik zuchten en keek naar het plafond. Ik moest naar ze toe. Ik ga hier niet blijven liggen.
Met moeite probeerde ik overein te komen. Ik blee even zitten voordat ik probeerde op te staan. Ik pak de zeikant van mijn bed vast als steun. Ik had al snel een stabiele positie gevonden. Ik zucht en probeer naar de deur toe te komen.
Het lukt goed... ik kan dit. Ik open de deur en ren langs de muur naar buiten. Ik kom onderweg wat zusters tegen die me beginnen te achter volgen... ziekenhuis ontsnappings struggles.
Buiten ren ik de bosjes in en probeer ik in een wolf te veranderen. Even zie ik niets. Ik knipper een paar keer en zie dat ik een wolf ben. Ik begin te rennen. Langzaam ga ik steeds sneller...
A/N:
Even wat korter omdat ik even wat dingen wil zeggen:1. Bedankt voor de 20K! Wat is dit? Waarom is dit? Ik snap het niet... ik ben zo dankbaar, ik had nooit gedacht dat ik zo veel zou halen!
2. Ik weet dat ik een tijdje ben weggeweest. Dit komt omdat ik op vakantie was en ik had een rot periode thuis Door dingen die gebeurt waren terwijl ik op vakantie was. Ik ga weer proberen te uploaden.
Doei!
JE LEEST
I'm a wolf?
WerewolfAls Lila met haar klas naar de bossen gaat met school raken zij en haar vrienden verdwaalt. Door een ruzie splitsen ze op. Ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen tot ze een groep jongens tegen komt. Zij veranderen alles...