POV SAM
Lila is nogsteeds niet bij gekomen en de ouders van Lila zijn hier. Ik heb hun het echte verhaal uit gelegd.
Over hoe ze bij ons terecht kwam, hoe ze achter haar wolf kwam, hoe ze haar thuis miste, hoe Dawn verdween en hoe we haar gingen zoeken, over Tamar en Tygo, over haar onderzoek, over hoe ze gevangen werd en hoe de rest haar verraden. Als ik klaar ben stormt Zack binnen.
'Zack?! Wat doe jij nou weer hier?' Vraag ik.
'Ik kom voor Lila zorgen. Ik ben stom geweest. Ik had moeten geloven dat ze mijn mate is... ik had haar moeten helpen.'
'Dat is nu te laat Zack! Haar wolven teken is weg! Misschien wordt ze nooit meer een wolf!' Roep ik naar hem.
'Sam rustig oké!'
Ik zeg niets en kijk naar Lila. Ik maak me echt zorgen. Wat als ze nooit meer een wolf is? Wilt de rest niets meer met haar te maken hebben? Hoort ze niet meer bij de groep?
'Sam, wij moeten gaan... We hebben nog iemand om voor te zorgen.'
Ik kijk naar de ouders van Lila. Ik knik en ze lopen weg. Zack gaat naast me staan.
'Ga. Weg. Zack.' Zeg ik.
Ik hoef hem hier nu niet. Hij is de reden waarom dit allemaal gebeurt is.
'Luister Sam, ik wil haar ook helpen!'
'Dit is jou schuld! Als jij gewoon had geloofd dat ze je mate was! Als je nooit met Jamie had gezoend! Was ze nooit gepakt, waren er met zijn alle weggerend! Je bent zo... urg!'
'O?! Dus dit je allemaal mijn schuld?'
'Ja!'
'De rest hielp haar ook niet hoor!'
'Je bent de genen die alles veroorzaakt heeft!'
De deur gaat open en een dokter komt binnen.
'Kan het wat rustiger hier? Er zijn ook nog andere patiënten hier.'
Hij loopt weg. Ik ga bij Lila's bed zitten. Ik zie hier ogen bewegen.
'Lila!'
Langzaam opent ze haar ogen. O mijn God....
'Lila... j-je ogen...'
Hallo! Iets korter omdat ik even wil mee delen dat ik vanaf vrijdag op vakantie ben! Ik heb geen idee of er wifi is dus ja... dat :)
Doeii!!!
;)
JE LEEST
I'm a wolf?
WerewolfAls Lila met haar klas naar de bossen gaat met school raken zij en haar vrienden verdwaalt. Door een ruzie splitsen ze op. Ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen tot ze een groep jongens tegen komt. Zij veranderen alles...